• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra stasjonen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Hvalstad stasjon. Straks kommer L1 så jeg får kommet meg på jobb. Fornebuløpet i kveld, så da er det bare å gi gass. Første gang på 2,5 år med startnummer på brystet. Ha en fin dag

God morgen fra Furuset! [emoji4]
Ny arbeidsdag og det er fint. Fint med fri på torsdag og flyturer også! [emoji4]
Fin soloppgang var det til og med!
Ha en fin dag!
Her var det mye fint da! [emoji6]20220524_053102.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Mjøndalen stasjon. Her venter man på L12 til kontoret på Lysaker. Skulle egentlig løpt i kveld jeg også, men en liten utfordring i hælen setter en stopper for det. Får vel prøve meg med noe alternativ trening i kveld. Ønsker alle en flott dag, med eller uten løpeskoene på!

God morgen fra Forus. Ukas andre og siste arbeidsdag for min del. Dersom folk holder seg friske skal jeg nok ikke på jobb før neste tirsdag. Men nå har jeg muligens jinx'et det. Ligger an til dugnad i nabolaget i kveld. Hvis ikke himlens sluser åpner seg da. Ha en fin en!

God morgen fra Hotell Atlantic i et grått Stavanger. Ankom med SAS A320 i går kveld, heldigvis nogenlunde i rute. Verre med en annen i reiseselskapet som ble 5 timer forsinket fra Vilnius… Litt vrient med restauranter en mandags kveld, da mange har stengt på mandag. Og på Fisketorget var det smekk fullt, så da ble det en tur på Allegro i stedet. Breiflabb var dagens fangst, og den var helt ok. Hyggelig betjening trekker også opp. Nå er det frokost før man setter kursen ut i provinsen. Ha en finfin tirsdag[emoji3]

God morgen fra Kongsberg. Rolig morning her i dag. Kona er på jobb og ungene har dradd på skolen. I dag venter trening med fysioterapeuten igjen. De er ganske tunge disse treningene men det er godt å få bygget opp litt muskler igjen. Det meste av den slags har forsvunnet siste året

Fornebuløpet i kveld, så da er det bare å gi gass. Første gang på 2,5 år med startnummer på brystet. Ha en fin dag

Lykke til med dagens løp Someone. Krysser fingrene for at du klarer målet med Sub 40.

Skulle egentlig løpt i kveld jeg også, men en liten utfordring i hælen setter en stopper for det. Får vel prøve meg med noe alternativ trening i kveld. Ønsker alle en flott dag, med eller uten løpeskoene på!

Synd du ikke får løpt i dag Fluxie, men det kommer alltid nye muligheter. På høsten er det masse flotte mosjonsløp. Du har f. eks Furumomila på Geithus som er et veldig fint løp.

Jeg har løpt Fornebuløpet flere ganger selv. Fint løp i historiske omgivelser. Ofte har det vært skrekkelig varmt under Fornebuløpet. Første gangen husker jeg, da var det 30 grader. I år er det av naturlige årsaker ikke aktuelt å delta, men kanskje neste år. Vi får se.

Morn fra Kolsås. Her har man ingen planer om noe løping og i følge Yr.no er det helt korrekte planer [emoji14].

Må vel en snartur ut for å toppe opp kjøleskapet litt men det klarer man før man må lete frem regntøy

God dag fra gjemmekontoret.

Ingen planer om løping her heller, men mulig man må begynne å pugge teksten på "Born to Run" allikevel, etter at man våknet til nyheten om at en fyr fra New Jersey skal spille på en idrettsplass i Oslo neste år. Passet jo til og med bra med når jeg normalt pleier å ta sommerferie :cool:

Men nå: Gjemmekontorering.

Ha en god en :)

Jau ja - det var en morsom nyhet at selveste sjefen kommer til Oslo neste år. Jaggu stod jeg tilfeldigvis på en nyhetsbrevliste til arrangøren også så kan kjøpe billetter bittelittegranne før alle andre... Det rare er jo at jeg ikke skjønner hvordan jeg havna på nyhetsbrevet til Live Nation i utgangspunktet, men kan ha vært at jeg har hatt et par småjobber på et par konserter.

Bortekontor og fremdeles kinesisk SUV.

Mange spennende møter i dag og faktisk et maritimt møte i Nordre Drammen. Spennende å se hvor man får tak i ferske wienerbrød der.

I kveld er det familieråd og høstferien skal bookes.. Short listen er AGP/ALC eller NCE samt LAX, ZNZ eller MLE. Blir nok europa da reisebudsjettet for fem begynner å ta av for 2022.

God formiddag fra Ris. Et stort anbud er besvart og levert….så nå kan fredagsfølelsen sette inn. Setter kursen mot Dronningens København i morgen tidlig - for første gang siden sommeren 2020. Glad uke!

G’morgen! Fortsatt ferie her nede på solkysten. En liten kjøretur går, ga en særdeles kortreist middag. Reker rett av båten, er aldri feil selv om Lykkereker smaker bedre.
Men sammen med lokale grønnsaker og nyplukket fersken var det helt greit.

I dag .. tja, hvem vet? Kanskje BBQ fra The Smoking Pig?

I kveld er det familieråd og høstferien skal bookes.. Short listen er AGP/ALC eller NCE samt LAX, ZNZ eller MLE. Blir nok europa da reisebudsjettet for fem begynner å ta av for 2022.

God eftan fra Skaun!

Her blir det sommertur til ZNZ og høsttur til Venezia, var nettopp Europasalg i business med Swiss, så fine 5000 nok for 2 pers til Venezia funker fint.

Til ZNZ er det Ethiopian via Addis Abbeba, og så noen dager på stranda og en liten flytur inn til safari på fastlandet der nede. Det gledes! :)

Lykke til med bookingen, Sud!

Kim

Back