God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart ut døren for å komme seg til OSL og dagens buss til Trondheim. Men først en kopp kaffe. Nyt dagen du også.

God morgen. Solen skinner, og en perfekt dag for sykkel til jobb. Da smaker espressoen ekstra best

fa1c8f433e637ef36f4c8fb497a4be06.jpg

God morgen fra Lysaker! Hinket meg fra Lysaker stasjon til jobben. Satser på at denne betennelsen i foten gir seg snart. Kunne forsåvidt jobbet hjemme, men var så lei av hjemmekontor hele forrige uke at jeg måtte ta meg en tur innover for å se folk.

Ellers lite på programmet, noen møter, og sikkert litt forefallende som dukker opp. Får vel bestille litt flybilletter også i dag, både jobb og privat.

Ønsker alle en flott dag!

GJesp fra bortekontoret.. Det ble slitsomme 2.000 i bassenget i dag. Lurer på om de har tippet det 20-30 grader da det var kraftig oppoverbakke (eller så henger en utagerende helg igjen i hele skrotten)

Fire møter så hjem til grilling og pakkeing da det ble en plutselig utfart i morgen.

Strålende morgen fra Lillestrøm. Etter å ha kjent på temperaturen og regnsvarselet i går ble båtturen gjort om til arbeidsdag. Og så blir dagen i dag gjort om til vårens første båttur. Sånn etter lunch en gang.

Dette kjenner jeg blir bra saker!

Ha verdens beste dag

Morn fra jobb. Også her ble det sykkel til jobb, men det er heller normalen enn unntaket, og med langtidsvarselet som finnes på Yr så fortsetter det nok slik. Normalen i slikt vær er også is på takterassen på jobb, så har det ganske kurant om dagen

God morgen fra Nyc, siste dag og hjemreise i kveld. Kjenner at direktefly er helt ok. Dette «underet» som skal skje for Diamonds med gratis oppgradering ser ikke ut til å skje nå heller. Har vel aldri hendt meg siden Diamond ble innført. Satser på at vi før besøke senatoren til LH.

Litt usikker på hva planen er i dag, men håper iallfall å få sett Central Park.

Blir nok en is på denne siden av kloden også i dag, men der er postet en del bilder av meg som indikerer at det må bli mer salat når jeg kommer hjem.

Last edited:
G'morgen! Morgentur med valpebeistet er gjennomført og nå venter det legebesøk hvor de siste tre måneders resultater skal gjennomgås. Deretter blir det nye dekk til pickup'en og forhåpendtligvis oljeskift også.

Travel dag.

Back