God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Om en liten stund åpnes dagens opphavskontor på Kolbotn. Friskt og kaldt ute - men med brodder skal det da bli gått en del skritt ute i dag også.

God morgen. Stille i huset foreløpig så han far får jobbet litt. Spent på hvordan det blir å få liv i resten av huset med første skoledag. Får se om det blir ren hjemmekontorering, eller om jeg stikker på kontoret litt senere i dag. Var forresten overraskende fine trikkeskinner fra Vestmarksetra i går og med snøen som skal komme i morgen blir det nok en fantastisk skihelg både bortover og nedover.

Nyt dagen.

God morgen fra Forus. Litt roligere start på morgenen enn i går. Så da sitter man allerede her med kaffe, forum og hilser alle som kommer inn på kontoret en riktig god morgen. Og det ønsker jeg dere forumister også! Ha en fin dag!

God morgen fra kontoret. Pusling med tall og pussing på en PP står på agendaen. Men først en espresso. Ser ut til at jeg også i dag får klemt på meg piggskoene og tatt en løpetur. Ha en fin dag

God morgen fra EU. Ny dag, ingen barnehage på ungene våre, vi koser oss med felles frokost (som er ferdig) og stadfester at det enda er merkverdig varmt her nede. Bare å ta på regndressen når vi går ut. Først en julekaffe for muttern, blir hardt å leve uten den til neste jul.

God morgen fra Kongsberg. Fin vinterdag her i dag med -11 grader på morgenkvisten og skyfri. Ikke de helt store planene for dagen utover å få jobbet litt. Jeg skal i gang med undervisning igjen dette semesteret så det er en del ting som må planlegges og organiseres.

God morgen fra A-344 fra Oslo Taxi. Landet for litt under en time siden og alle seks kolli var med. Ganske ubehagelig å sove på rad 34, men direkte-flight retter opp utrolig mye og synes 100k ekstra ikke er verdt fem senger.

Nå rett hjem til iskalde fire etasjer som skal varmes opp med peis og strøm før dagens første Teams blir med Tyskland.

Tradisjon tro er det Grandiosa i kveld.

God formiddag fra Forus II,

Snart halvgått arbeidsdag og tid for lønsch her. Det gikk med en time for å fylle ut visumsøknad til India på morgenkvisten. Elektronisk forretningsvisa. De skulle nesten ha hele livshistorien dokumentert og betydelig utvidet siden sist jeg søkte om forretnings visa.
Vel , satser på at alt er OK nå.
Noe møter etter lønsch og så litt kveldsjobbing på DC-6ern på museet.
Ha en fin dag.

God morgen fra Tenerife. Nettopp hatt siste frokosten her og om 20 min drar vi mot flyplassen.

Kjipt å dra hjem, men heldigvis skal vi tilbake om 4 uker.

Helt ufattelig at det er mulig å spise og drikke så mye som vi har gjort på en uke, men som hun sa ut i utsjekken; "gled deg til poengene kommer".

Ha en super dag. Krysser fingrene for ledig midtsete på vei hjem.

363c67bd40c79bd83cc20b50844435cb.jpg

Last edited:
‘Mooorgen! Startet dagen på gymmen - første gang på gud vet hvor lenge. Ikke noe nyttårsforsett, men merker at jeg trenger det. Så hjem til morgenkaffe (Keurig, Kirkland Pacific Bold) og en halvtime i boblebadet. Himmelsk!

Nå skal snart VPN-tunnellen fyres opp, men hvis jungeltrommene stemmer, har noen tilganger krasjet ved overgang til nytt år. Så det blir spennende å se om Paypaltrollet har funnet på no faenskap siden sist.

Men inntil da hygger jeg meg på terrassen med bikkjene i det varme været.

JAAAAAAAAAAA... Midtsetegudene slo til igjen. Ka e sjansen. Åjåjåjåj

GOD TIRSDAG fra Puerto Vallarta i Mexico!

Her er det kun 21´C men det er meldt 27´C ved 12-tiden og helt greit at det stopper der. Lever late dager på Hotel Hacienda. Dette var et Hilton hotell da jeg var her for 3 år siden og et sted Rolling Stones visstnok har bodd. De er i hvertfall ikke her nå. I dag er dette del av den meksikanske hotell-gruppen Krystal Altitude som har kjøpt seg opp stort og driver mange hotell på flere av de store turiststedene langs kysten her i Mexico.

Det kjennes for meg svært uvant å bo på et "all inclusive" hotell, men man vender seg fort og det er utrolig deilig etter 2 uker med storby-ferie på diverse hotell, kunne valse omkring på et vakkert hotell-resort ved stranden og få alle måltider(+room service/mini bar) servert når som helst og uten å måtte frem med så mye som en pesos. Det blir som å være på cruise-båt dette!

Slapper av ved poolen med en interessant "true crime" bok om det fryktede "Los Zetas"-kartellet her i Mexico. Kanskje best jeg låser døren på hotellrommet dobbelt?

Ha en fortsatt fin tirsdag!

Attachments

• 9500B123-B242-4315-909A-66DBCD078C6C.jpeg
    9500B123-B242-4315-909A-66DBCD078C6C.jpeg
    107 KB · Views: 140
  • 40C3895A-9278-4AF6-AD0C-E2587332976A.jpeg
    40C3895A-9278-4AF6-AD0C-E2587332976A.jpeg
    143.5 KB · Views: 141
  • 3647595A-7156-4654-B83B-6E172F5540C5.jpeg
    3647595A-7156-4654-B83B-6E172F5540C5.jpeg
    154 KB · Views: 91
Last edited: