• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenloungen på Ris. Snart ut døren for å komme meg til neste lounge før det blir en buss til nordvestlandet. Skal se det blir både buss og båt dit jeg kommer også… Nyt dagen!

Re: God tirsdag fra Ris.

God morgen fra L1. Kontoret venter og i praksis en møtefri dag, så må vel faktisk produsere noe da. Ha en fin dag

Re: God tirsdag fra Ris.

God morgen. Kom på jobb med soloppgangen som blir senere og senere. Kontorering en stund fremover før litt kursing på slutten av dagen.

God morgen fra kollensvevet, der jeg straks skal jage kundene mine utfor... før jeg selv tar heisen ned. Så skal de stappes fulle av kjøttkaker og kålstuing før de jages videre hjem.

Sånn er livet som overhemulmester.

Ha en fin en

Last edited:
Tror jeg hadde tatt heisen, jeg og.

G’morgen. Igjen 22 grader her på terrassen.

Ny arbeidsuke står for døren. En lang en.

Men først blir det nok en kaffekopp til ..

God tirsdag fra Aeroparque Jorge Newbery Aeropuerto!

Denne flyplassen befinner seg 2 km nordøst for downtown Buenos Aires, langs Río de la Plata og det hippe nabolaget Palermo. Flyplassen betjener mest innenriks trafikk men også diverse ruter i denne delen av Sør-Amerika. Det Argentinske Luftforsvaret har hatt en mindre base ved denne flyplassen og det var nettopp der at President Isabel Perón(kone nr 2 etter Eva Peron) ble formelt avsatt i militærkuppet mars 1976. Isabel Peron lever i dag et tilbaketrukket liv på den spanske solkysten ved Malaga i Spania.

Ha en fin tirsdag til alle som er avsatt, innsatt, ansatt eller utsatt!

Attachments

• 8C0F1FF2-627C-45B9-B353-4B539081895F.jpeg
    8C0F1FF2-627C-45B9-B353-4B539081895F.jpeg
    66 KB · Views: 136
  • CA1C7697-F2AF-4D20-9737-E33BBB5ABAD8.jpeg
    CA1C7697-F2AF-4D20-9737-E33BBB5ABAD8.jpeg
    68.7 KB · Views: 135
Last edited:
God tirsdag fra Aeroparque Jorge Newbery Aeropuerto!

Denne flyplassen befinner seg 2 km nordøst for downtown Buenos Aires, langs Río de la Plata og det hippe nabolaget Palermo. Flyplassen betjener mest innenriks trafikk men også diverse ruter i denne delen av Sør-Amerika. Det Argentinske Luftforsvaret har hatt en mindre base ved denne flyplassen og det var nettopp der at President Isabel Perón(kone nr 2 etter Eva Peron) ble formelt avsatt i militærkuppet mars 1976. Isabel Peron lever i dag et tilbaketrukket liv på den spanske solkysten ved Malaga i Spania.

Ha en fin tirsdag til alle som er avsatt, innsatt, ansatt eller utsatt!

Innsatt er vel en heller stusselig tilværelse selv i Norge.
God kveld har det blitt fra Oslo hvor jeg driver og veier fordeler og ulemper mot hverandre og det er et evig tankekjør hvor jeg ikke helt klarer å komme til en konklusjon hvor jeg vil bli helt fornøyd uansett hva jeg lander på.

Ha en fin kveld videre uten å veie det ene mot det andre!

Hei fra Spania. Nok en deilig men også litt vemodig dag her nede. Fikk avklart at vi ikke trenger avbryte ferien. Men vi må forberede oss på en begravelse hjemme i Sandnes i neste uke. Ellers dro vi fra stranden akkurat tidsnok i dag i det Tor med hammeren meldte sin tilstedeværelse. Været klarnet heldigvis opp i løpet av noen timer og vi kunne rusle tørrskodd ned til byen for å spise middag. En klam opplevelse. Men ferie er ferie okke som. Egentlig helt ok å ikke henge rundt på Forus nå om dagen. Ha en fin en!

Back