God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Som vanlig er det kaffe og nyheter før kontoret åpnes. En del kontorering før dagen avsluttes med noen hybride møter. Middag med bror i kveld. Ha en best tirsdag du også.

God morgen fra knausen - dette er tidlig. Matpakker skal mekkes også bærer det til kontoret. Middag i kveld med min overordnede som er fra det berømte utlandet.

God, tidlig tirsdag.

Snart klar for å "ta en D.D.E" og kjøre E6, og se om man husker vegen til bortekontoret for første gang siden oktober 2020.

Ha en god en :)

Morn fra Kolsås, hvor dagen skulle starte 0615 i dag, gjenstår å se hvor god idé det var.
Blir en tur på Sandvika Storsenter i dag, men det er en overkommelig oppgave midt på dagen tirsdag. Er vel i stor grad kun pensjonister og permisjonister der da. Satser på at det våte slafset på bakken smelter bort i løpet av dagen.

Mornings fra Hvalstad stasjon. Barn er levert eller sendt avgårde og L1 tar meg snart til kontoret. Gårsdagens nedbør kom i litt større grad enn beregnet som snø enn regn, så får man se om dagens vær innebærer noe av den må måkes eller ikke. Ha en fjong dag

God morgen fra Kongsberg

Her har det snødd en del i natt gitt. Dagen starter med skiskytterstafetten og så får vi se om det ikke blir en liten trimtur senere på dagen.

Ønsker alle en fin dag.

Morn frå ein buss i Trondheim. Skulle ynskje at kanskje folk hadde høyrt om konseptet snytepapir, evt Kleenex på fint. Då slepp ein på ta 90 snufs i sekundet.

Snø. Dritmånad sånn for veiret. Har ikkje fått brukt snøen særleg heller. Og i går fann vi ut at vi må gi opp ombooking av ein flybillett vi ikkje får brukt. 1200,- for å "spare" 800 er dårleg investert. Ha ein bra dag!

God morgon frå Forus!

Ingen nedbør når vi gjekk ut døra i dag! *knock-on-wood* Det er jo lov å håpe det varer, men mistenker det endrer seg utpå dagen. Uansett greit å jobbe innandørs med varm kaffi :)

Ha ein fin dag alle!

God morgen. Nærmest isfritt på prærien nå, men gleder meg over snørapporter ikke sltfor høyt oppe.

God dag fra Forus igjen. Kan sannelig se ut som at regnet har tatt seg en pause. Så får det gjenstå å se om meteorologene får rett når sier at det skal komme mer regn utover ettermiddagen. Lunsjen er unnagjort og sjarmøretappen gjenstår. Til kvelden blir det nok en treningsøkt er jeg redd. Ha en fin en!

God formiddag/ettermiddag fra Forus III ,
Her går hele dagen med i CSRA -møte i prosjektet. Det drar seg til med den høye olje- og gassprisen.
Men nå en kjapp lunsj før stormøtet fortsetter.
Ha en fin dag.

Glimt av blå himmel over Forus og en Stratofortress som tilfeldigvis kom forbi for et kvarter siden. Antakelig på vei nordøst-over for å bruse med fjøra...

FLokGAoXwAMXl_y

Ah, the look of freedom .. ;)

G’morgen, ja .. Her blir det et lite dypdykk i porteføljen på morran. Ser ut som at det blir mulig å gjøre noen kroner etter morgenens nyheter.

Ellers er været kaldt, men pent. Må på Publix og hente litt medikamenter for svigerbeistet før jeg drar igang hjemmekontoret. Best å ta pickup’en, tenker jeg ….

Her husket man både å ta på seg bukse, fant vegen til jobben, og klarte å betjene den nye selvbetjeningskassa i kantina. Har trua på det her, altså.

God dag fra Lillestrøm. Her praktiseres forskjøvet hjemmekontor i dag. Type sen oppstart etter feiring av Valentines Day og hjemkomst i går.

Som den store romantikeren jeg er klarte jeg å brekke meg av østersene jeg hadde kjøpt inn (måtte løpe på do) og så circa besvime utslitt på tampen av aftenen. Men jeg tror jeg fikk en "A for forsøk og stahet", og sannsynligvis en "F for gjennomføring".

Det er i hvert fall blitt avslørt at "jeg begynner å like østers" var en hvit løgn.

Nå er jeg utslitt av middager og alkohol etter en uke på veien og rett hjem til fest og gleder meg sykt til knekkebrød og fiskekaker.

Ha en stilig dag

Bedre ettermiddag fra lille Knausen - etter en runde (med bil) opp på selve Knausen !! Testen på Oslo Helse var Negativ, brukbar rabatt med Lufthansa ned fra NOK 2500.00 til NOK 995.00 og resultat på SMS etter 20 minutter.

Så er en klar for å sette kursen hjem Radisson Blu i kveld og Lufthansa hjem, men først middag på lille Knausen

Back