Makan. En av de mannlige varaene var i Coronakarantene. Så da måtte jeg steppe inn. Godt de dekker lunchen som ble en baguett til 89 kroner!God morgen fra Oslo. Snart klar for å dra til retten for muligens være meddommer. Er kun innkalt som vara denne gang så forhåpentligvis slipper jeg ut derfra etter kort tid. Sånn gikk det iallefall sist jeg var innkalt som vara. Hvis ikke så blir det det jeg gjør i dag og i morgen. Alternativet hadde vært og fått en bot og det gidder man ikke.
Nå sitter jeg og lurer litt på om jeg skal bestille en iMac. Har alltid hatt PC til hjemmekontor, men iMac ser mye kulere ut og Storsmurfen like Mac.
Nobrainer. Kjøp Mac. Jeg hadde en iMac i mange år som jeg inntil nylig angrer på at jeg kvitta meg med. Men nå har jeg nylig kjøpt meg 27 tommer skjerm så til MacBook Pro'en som jeg beholdte da jeg kvittet med iMac'en. Så jeg klarer meg bra. Min neste Mac blir nok en Macbook Pro igjen. Eller kanskje en Mac Mini.
MacBook Air til 12790: Er det det billigste man får en bærbar fra Apple?
D Så kvaliteten er jo helt usannsynlig bra.
Ser sånn ut. Helt sikkert penger å spare på kjøpe noe annet som går på Windows, men jeg har aldri hatt noe hassle med mine maskiner.
Det er min erfaring også. Hvor lenge varer egentlig en annen type laptop før den blir utdatert og/eller må byttes ut?
Betalte ca. 8 for min nåværende, og da følte jeg at jeg betalte mye (les: mer enn noen gang tidliger)
Der minnet du meg på at min nåværende er ca. like gammel som den forrige var da jeg kjøpte denne. Føler dog ikke noe for å bytte nå (og forrige gang skyldtes det vel så mye at jeg plutselig hadde litt ekstra penger, og lyst på en ny en).
Møc? Næh - etter å ha sett ipad og iphone kræsje hyppig, frister Møc lite. Som nettsideanalyst er jeg heller ikke imponert over den høye andelen mæc-brukere som har problemer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.