God morgen herifra!
Hvilket hotell våknet jeg på i dag mon tro?
![]()
God morgen herifra!
Hvilket hotell våknet jeg på i dag mon tro?
![]()
Svei av over 5000 kalorier igår, fordelt over blandt annet drøye 35k skritt, mye takket være iherdig stolpejakt. Kompenserte med en feit men middelmådig lam korma på en av byens indiske og noen gode, franske glass på sengekanten.
Idag blir det sushi med Den Gamle.
Trivelig tirsdag ønskes!
God morgen fra Hvalstad. Godt i gang med litt hjemmekontorering. Snart kommer Meny med ukens bestilling, håper på litt færre erstattningsvarer denne gangen og de snart får kontroll på lagerbeholdningen sin. I kveld skal det lages podcast. Ha en fin dag
og noe meget godt i glasset.
og noen gode, franske glass på sengekanten.
Vurderer aa dra oestover til Jackson Wyoming hvis vi ikke ser antydninger til bedring - hjemme kontoret er jo ganske «lett» 2 MacBook Pro og Internet.
...og her i vest sitter vi aa ser paa muligheter for evakuering. Etter en uke innendørs lengter jeg mest etter en 5km frisk loepetur, en lang (15000 steg +) tur med de 4 bente. Kjenner forurensningen i kroppen, konstant hodepine og skikkelig vondt i alle ledd. Her er vi «kun» paa 3 plass i verden med farlig luftkvalitet, slaatt av Portland #1 og Vancouver BC #2.
Vurderer aa dra oestover til Jackson Wyoming hvis vi ikke ser antydninger til bedring - hjemme kontoret er jo ganske «lett» 2 MacBook Pro og Internet.
Interessant observasjon, tornadoene som skapes av brannene roterer med klokken, mot normalt andre tornadoer som her i Norde Halvkule roter de mot klokken...
Skulle vel være enten et Scandic eller et Thon-hotell? Gjetter mest på Scandic, men har ikke testet utsikten fra noen av dem.
Scandic Lillestrøm helt klart. Thon er lengre unna stasjonen. Bodde på Scandic sist lørdag til søndag.
Du får bli med neste gang jeg skal på tur. Rælingen rundt svei 3035 kallorier alene. Blir smvittighet til både ris og rødvin av såntHer skal dagens date med kalorikontrollen jeg bor samme med være kyllingwok uten ris eller nudler og tilhørende Munkholm. MAKAN!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.