Blir liksom heller ikke bedre når Tolletaten prøver mottoet: "If it ain't broke, break it"
Samme motto som GardermoFrakt altså

Blir liksom heller ikke bedre når Tolletaten prøver mottoet: "If it ain't broke, break it"
Samme motto som GardermoFrakt altså![]()
Nja. Mer ødelegging av EDB-systemer for Tolletaten sin del. Sånn at vi ikke fikk laget de papirene vi trengte, og jeg fikk telefon fra Lübeck.
Det er spennende det også. GF synes det er mer spennende å kutte alle flotte kartonger i fillebiter istedenfor å bare åpne der man naturlig åpner ting. Gjerne samtlige esker på pallene også.
Sikkerhetssjekk på OSL tror jeg. Vi prøvde å sende med DHL en periode men alle eskene ble helt trashet på alle sendinger. Trass mye dialog, løfter og dokumentasjon var det helt umulig å få slutt på. Så vi måtte gå tilbake til UPS.Men hvorfor skal fraktselskapet ha behov for å åpne pakkene?
Sikkerhetssjekk på OSL tror jeg. Vi prøvde å sende med DHL en periode men alle eskene ble helt trashet på alle sendinger. Trass mye dialog, løfter og dokumentasjon var det helt umulig å få slutt på. Så vi måtte gå tilbake til UPS.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Makan!!!!Der jeg jobbet før hadde vi sånn x-ray-maskin.Ganske praktisk.
Noe ble dog åpnet, men det var ikke vanlig.
Tror til og med vi hadde en sending fra deg en gang, uten at noe gikk i lufta.
Morn fra WF562.
Her er alle avstandsregler ut dørra. Ukjente deler 2 seter, superdupert. Hadde forventet at man faktisk kjørte softblock på allemann alle. Ganske mye folk ombord, og flere kommer på i MOL før vi åker videre ned til BGO.
Ha en smittefri dag!![]()
God morgen fra Horten. Kort uke her og retur i morgen med WF. På gårsdagens flight med WF var nesten alle toseterne full, med unntak av de to som var satt av til crewet som hvilerom. Etter flyet var stoppet, så sto selvsagt folk som sild i tønne i midtgangen.
I disse tider kan jeg ikke si at jeg liker det spesielt mye, og om det er like fullt på flyet i morgen, så må jeg revurdere mitt valg av selskap etter påske. Jeg trenger ikke ta mer risiko enn høyst nødvendig.
Kan jeg reise hvis jeg er syk?
Har du testet positivt på corona eller vært i nærkontakt med andre som er smittet, skal du i tråd med rådene fra Folkehelseinstituttet i isolasjon eller hjemmekarantene. Da kan du ikke reise med fly.
Har du luftveisymptomer skal du heller ikke fly, men holde seg hjemme i inntil minimum én dag etter at de føler seg frisk. Passasjerer som møter opp med åpenbare luftveisymptomer vil bli nektet ombordstigning. Kapteinen kan også vise bort passasjerer som har kommet om bord med symptomer.
Det er litt sånn 'damned if you do, damned if you don't' det her, og det gjelder jo ikke bare WF. Fulle fly forekommer fortsatt, både 'rescue flights' og vanlige rutefly som fortsatt opererer.
Widerøe følger nøye anbefalingene fra myndighetene og personer som er, eller mistenker at de er positive, har flyforbud.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.