Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Sitt på tronen og sving pisken..
God morgen fra toget. Her rakk jeg akkurat juble "yeeeay, sitteplass på toget", før jeg så et gammelt ektepar stable seg inn på toget. MAKAN! Så her står vi. Jeg og Fnate.
Ny kontordag venter. I går kom en popartist på kontoret for at jeg og Pellefanten skulle høre igjennom skiva hennes før mastring. I dag kommer noen andre musikkfolk. Og så må vi gjøre ting. Skrive ting og sånt.
Ha en fin en
Hva?!?!?
I den ene settingen sier du ‘Jeg og Fnate’ og i neste sier du ‘Jeg og Elefanten’.
Hvem er det som snakker?? Elefanten eller Fnate????
Spør en psykolog. Ikke oss
«Ikke oss»????
Høres ikke bra ut..... :wow:
Elefanten heter Fnate, men pappaen hans poster tydeligvis under hans navn her på Flyprat. Har ikke blitt klok på det jeg heller.
God ettermiddag fra Helsinki. Straks avgang for Silja Symphony retning Stockholm.
View attachment 47730
Maaaaaaakan!!!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.