• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Oslo

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Straks går turen mot en av skog- og landbrukskommunene vest for hovedstaden for dagens jobb innsats. Middag hos noen venner i en av landbruksbygdene øst for hovedstaden i kveld, så om ikke annet blir jeg godt kjent med både E18 og E6 idag. Ha en fin dag

Go morgen fra Trondheim
Deilig å våkne opp til delvis blå himmel og gløtt av sol.2 blå på termometeret og bil i garasje gjorde dagen fin :) :)

Ønsker alle en strålende dag :D :D :D

Jaudå... God morgen fra Lillestrøm. En dag fyllt med møter idag, før kvelden bringer det vanlige. Push-ups, Farris og dårlig TV ;)

Ha en fin dag.

Nokia en God Morgen fra Lillestrøm... Skal snart sjekke inn for 39 og rad 21 på UA ... Kun 13 dager siden sist... Kjølig, kald Chicago venter...:o

Full dag som "bryggearbeider" i dag. Etter to hvite som i absolutt hvite dager er det heldigvis smørflyndre og sancerre på menyen i ettermiddag. Ta deg en bra dag!

Morn fra UiO. Var oppe litt for lenge igår og endte med å bestille et par flybilletter, inkludert fra Peru til Ecuador. Når det er sagt noen som vet hvordan jeg kan legge inn EB nr hos Avianca?

G'moorgen .. nå er det avsted til dynga med søppel .. så blir det ukens første arbeidsdag. Men siden vi fortsatt er en time 'off' det normale, rekker jeg kanskje en liten time på øyet først.

Alt dette mens min nye DC-10 stolt troner på pulten min ...

God ettermiddag fra Forus,
En grå og til tider regnfull dag her i sørvest.
Nok av interessante oppgaver å ta tak i idag også.
Morgendagen går med til jobbtur over fjellet til Sandvika i prosjektet.
Ha en fortsatt god dag Forumister.

Back