• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Ola Narr

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Er tidlig oppe da vi hadde spennende plattformbytte i natt. Det var veldig godt forberedt og testet og alt ser ut til å virke, men det er sikkert noen som finner noe å klage på. Det blir kake og interne og eksterne artikler idag, greit å ta regi og skrive slikt selv. Greit å ikke få bruk for forberedt krisehåndtering.

Ha en god en alle som skal spise kake idag.

God morgen. Her i hovedstaden er det sol og blå himmel i morgentimene. Om ikke kake så blir det vaffel på deling med arvingen og en dobbel espresso hos Kaffegutta i dag. Bonuskort har jeg jo også der.
Løpetur og påfølgende middag med en kamerat i kveld.

Ha en fin dag

Ingen kake, men har fortsatt et par medbrakte cookies igjen. Alltid populært at MOW tar med cookies fra Amerika. :p

G'morgen! Den vanlige blandingen av regn og sol her i midten av Norge. To arbeidsdager igjen før jeg så smått begynner å forflytte meg.

God morgen fra studiestedet faktisk. Dette stemmer ikke egentlig at jeg er her så tidlig, men når jeg våkna 05:30 så gadd jeg ikke å sove mer og tok t-banen litt over 06. Så her er man da med eksamen i morgen.

Klokken slo akkurat fra 06:59 til 07:00 og kaffen traktes - nydelig lukt av fersk kaffe. Solen er på plass - det er den blå himmelen og hele 11 grader i skyggen denne morgen i Groruddalen. HA en flott dag der du er nå.

Jan

God morgen fra Snillfjord! :)

Her blåser det friskt og er skyet opphold med 8-9+ når klokken passerer 07.30. Holder været seg så tror jeg kanskje at plenklipperen skal få årets første arbeidsøkt. Utenom det ikke store planer her i gården.

Ha en strålende dag rundt om i inn og utland! :D

God morgen fra Nittedal

Her er fruen sendt på jobb og et barn straks på skolen før undertegnede og minstemann setter kursen mot byen for oppfølging hos øre nese hals spesialist.

Solen skinner og en skulle tro det er mulig at sommeren har tenkt å vise seg :)

Ønsker alle en trivelig dag

S

God formiddag fra Trondheim
Grått og blæst her i morgentimene, ser ikke ut som sommeren har tenkt seg hit riktig ennå....:cry:
Blir litt jobb og dertter hjem til ferdig fiskemiddag og kidsa. Er det oppholdsvær idag, blir det en trimtur litt utpå kvelden :D

Ha en flotters dag :D :D :D

Morn! Her vart det litt sein start, snart klar for sykkel til jobb. Mistenker at det ikkje blir berre stas. Snart to dagar i Oslo. Trur det blir godt!

God dag fra Gamle Oslo, 16,7 grader kl 11:21 gjør ingen sommer - men skal ikke klage. Gjemmekontor i kveld, men får vel ta tur innom Akersgata for å hente reparert telefon. Ellers må jeg prøve å fange en rørlegger, slik at jeg får byttet den gamle krana på badet, som nå har fått dryppert for godt. Ha en fin-fin dag, med eller uten noe som drypper !

Er tidlig oppe da vi hadde spennende plattformbytte i natt. Det var veldig godt forberedt og testet og alt ser ut til å virke, men det er sikkert noen som finner noe å klage på.

Klage og klage fru blom, forbedringsmelding herifra...
I den gamle versjonen kunne man tømme bøtta uten å gå inn i bøtta. Ser ikke ut til å være mulig nå. U fix? :p

God kveld fra Tananger

Her har man lekt litt med noe som ligner på Jet-A1, men er ikke helt det. Skal fortsette med det i morgen, torsdag, fredag, mandag og tirsdag også. t.o.m. torsdag blir i lag med en skotte og en sveitser. Fredag sammen med en særping.
Da kan varta interessant :p

God natt forumister :)

Back