• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Moskva

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra Moskva. Her bærer det straks ut på veien. Men først skal man ha en vond frokost med sort te.

Reisekompis og elg, Helge, sitter på rommet. Godt innpakket i aluminiumsfolie for å beskytte seg mot stråling.

Ha en fin dag gutter og jenter.

Urk fra Forus!

Passe trøtt i trynet gitt, og en pangstart på dagen her nå. Så nå må sirpjalle gjøre ting han ikke kan.

Ha en fin en forumister! :)

Skal si du har heftig reiseprogram om dagen. God morgen fra Bergen. Blir en typisk møtedag i dag, bortsett fra at jeg er ansvarlig for det ene møter. Satser på at ur stemmer og at det verste regnet gir seg nå klokken syv.

Mornings fra Storokrysset, hvor jeg venter på riktig buss skal dukke opp. SAP-kurs hele dagen, o'lykke, så ser frem til å kunne ta på med fotballskoene og trå til nede i sumpen av ligasystemet i kveld. Ha en fin dag
ImageUploadedByTapatalk1347945343.603016.jpg

Go morn fra Trondheim

Godt igang med dagens oppgaver - blir litt flikking med hjørnelister på hjemmefronten i ettermiddag.

Ha en flott tirsdag :D :D :D

God morgen fra Loddefjord terminal. Venter på 23 bussen kl 8:19 som skal ha æren av å ta meg til BGO i dag før SAS og blå1 tar meg til HEL via CPH! Optiontown funket, og rekke 1 i MD95 er ikke så dumt. Ha en flott dag!

God formiddag fra det Sørlandske!

Skal si vi fikk regn i natt! Og sannelig fint var det at det klarnet opp og var blå himmel da jeg kjørte til jobb.

Full dag på kontoret før en utmerket aften med Champagnesmaking i Vinforeningen venter i aften! Skal bli uuuutmerket!!

før SAS og blå1 tar meg til HEL via CPH! Optiontown funket, og rekke 1 i MD95 er ikke så dumt. Ha en flott dag!

Hvor mye måtte du betale for oppgradering til Eco Extra?

Ha ein framifrå dag!

BF:cool2

God formiddag fra det Sørlandske!

Skal si vi fikk regn i natt! Og sannelig fint var det at det klarnet opp og var blå himmel da jeg kjørte til jobb.

Full dag på kontoret før en utmerket aften med Champagnesmaking i Vinforeningen venter i aften! Skal bli uuuutmerket!!

Hvor mye måtte du betale for oppgradering til Eco Extra?

Ha ein framifrå dag!

BF:cool2

CPH - HEL var €50 og HEL var €30. Passet meg bra mtp. fornying av EBG.

Forresten ble det opplyst ved gate i BGO at biz og *gold kunne boarde først. Fantastisk!

God tidlig morgen fra Florida! Opp klokken 0515 hver dag for jet transition course merkes, godt man har sort væske i koppen, og et påklistret smil :)

Ha en strålende dag!

G'morgen fra Litt Lenger Nord. Her er det luftfuktighet så høy at dykkermaske er påkrevet. I tillegg regner det, så man er svært glad for at basking i rushtrafikk tilhører fortiden.

Etter å ha baske meg trøytt med forsikringsselskapene i går, går vi på igjen med friskt mot i dag. Tullingen som kjørte inn i kona har tydeligvis bestemt seg for å være drittsekk og har ikke besvart sitt selskaps henvendelser - og derfor er det heller ikke så mye fremgang. Mitt selskap har imidlertid overtatt erstatningssaken fra vår side, så jeg håper å få kjerra på verksted i dag. Så hvis dere ser denne fyren i en BMW nær dere - styr godt unna ....

loimage.asp

G'morgen fra Litt Lenger Nord. Her er det luftfuktighet så høy at dykkermaske er påkrevet. I tillegg regner det, så man er svært glad for at basking i rushtrafikk tilhører fortiden.

Etter å ha baske meg trøytt med forsikringsselskapene i går, går vi på igjen med friskt mot i dag. Tullingen som kjørte inn i kona har tydeligvis bestemt seg for å være drittsekk og har ikke besvart sitt selskaps henvendelser - og derfor er det heller ikke så mye fremgang. Mitt selskap har imidlertid overtatt erstatningssaken fra vår side, så jeg håper å få kjerra på verksted i dag. Så hvis dere ser denne fyren i en BMW nær dere - styr godt unna ....

loimage.asp

Ser ikke alle BMW sjåfører slik ut (trodde de kom slik montert fra Fabrikken i Bayern;) )

Her på Lysaker er det rimelig tørt - sitter i Skype konversasjon med et Sofware firma hjemme på øya - spennende muligheter....

Ha en flott dag - det er bedre i vest;)

Happy jet'lag!
2 timer søvn LHR-OSL, 2 timer søvn på sofaen 13-15:00, 13 timer søvn fra 00:00 til 13:00! Slik går no' dagan - blir vel ikke stort man sysler med idag bortsett fra kanskje en spasér tur for å få igang kroppen, det er tross alt tidlig på morran i huet!
Ha en sovefri dag alle mann.

Back