• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Losby...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Losby Gods. Snart kommer taxi`n og tar meg til Fnates stasjon på Lillestrøm og toget nordover mot Røros. Ha en topp tirsdag der du er!

Grompf fra FRA. 7t flytur er ikke helt nok for en god natts søvn, selv med en treseter for meg selv. Er klar for å komme hjem nå altså

God morgen fra Lillestrøm! Du får nyte Norges deltaby når du fyker forbi EB! ;) God tur!
Fire dager til flytur så man får komme i gang med arbeidsdagen. Ha en fin dag! :)

God morgen fra Sandaker. Her er vinterferien i gang. De siste tingene må pakkes ferdig før vi setter oss i bilen og kjører til OSL. SK841 til ZRH, så står det forhåpentligvis en transport der og venter, for det siste stykket til Lech.

God morgen fra Bergen. Store ting har skjedd med Thon Hotell Bryggen. Ikke bare har de skiftet navn til Orion, men også pusset opp. Med Black kort ble det rom med liten Bose høytaler, nespresso og gratis Farris. Kveldsmat er også inkludert. Eneste å utsette på frokost var mangel på Cappucino. Dette for 730kr natten. Dette blir en god dag selv med helveteskurs hele uken.

Nybrygget morgen fra rett vestenfor!
Fridagen skal brukes til oppdatering av strykegrad på nyvaskede skjorter, panting av årets tomgods, ukeshandling og resten vies generelt kroppslig og åndelig forfall. Tror jaggu det blir litt formiddagsvin til og med :)
Ikke spis den gule sneen.
Deilig tirsdag ønskes!

God tirsdag fra Oslo. D
Stena Saga ankommer for tidlig og rikelig med gul væske (Nei ikke den du vanligvis finner i snø) har sine bivirkninger. Så her skal man bare slappe av i senga

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God tirsdag fra SVG, 3A på DY527. Noen kontordager i Bærum står på planen. Strålende men knitrende kaldt vær her. Lengter tilbake til øyene i sydlige Thailand, fy filler'n asså.
Ha en bra tirsdag :)

Morn frå Trondheim. Innigjen i Excel-verda (ikkje økonomversjonen, nei...). Påtide å tenkje på Oslo-tur i neste veke, men først, i kveld:

"It's a bird? Its a fly, its a...." Kva som blir utkomet vert spennande å sjå; Falcon Heavy skal prøve seg i kveld i alle fall! http://www.spacex.com/webcast.

God morgen fra Abama. Da skal det bare printes boardingpass, sjekkes ut og reises til Amsterdam via LGW.

En dag jobb i morgen og så hjem til siste 2 dager av flytte mayhem.

Ha en fin en

Hei og hopp ... skyet og littegrann mildt ute. Ser ut som at vi er ferdige med minusgrader foreløpig, men både jordrotta General Lee og forrige vinterstorm indikerer mer sne, men vi får håpe de nuller ut hverandre.
Må begynne å se på hvordan jeg skal komme meg til den andre enden av VPN-tunellen i mars. Kombinert jule-/påskebord venter ...

Og der tikket det inn en epost fra Stena Line som sier at jeg kan vinne tilbake det jeg brukte på reisen ved å ta en spørreundersøkelse. Men jeg betalte jo ingenting for selve reisen... De kastet jo en kampanjekode etter meg som gjorde at det ble 0 kroner.

Og der tikket det inn en epost fra Stena Line som sier at jeg kan vinne tilbake det jeg brukte på reisen ved å ta en spørreundersøkelse. Men jeg betalte jo ingenting for selve reisen... De kastet jo en kampanjekode etter meg som gjorde at det ble 0 kroner.
Hvordan får man kastet på seg slike kampanjekoder og slipper de ikke lengere i land de som tar varianten med 24 timers tur?

Hvordan får man kastet på seg slike kampanjekoder og slipper de ikke lengere i land de som tar varianten med 24 timers tur?

Jeg vet ikke hvordan jeg fikk det - men angivelig var jeg medlem i Stena Extra... Sikkert noe jeg meldte meg inn i for lenge siden. Så dukket det opp en epost. Jeg tok en 36 timerstur - søndag - tirsdag da den ligger 11 timer i Frederikshavn på mandager. Vet ikke hvordan det er på 24 timersvarianten, men da er jo liggetiden i Frederikshavn veldig kort. DFDS kjører nå et lykkehjul via FB pagen sin - hvor man kan vinne og veldig mange gjør det.FIkk en kampanjekode der og. Like før jul kjørte de en veldig lett quiz som gjorde at du fikk en kode om du svarte rett på alle spørsmål.

Back