• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem

Oppe tidlig for LH kl 0920 til FRA og videre UA til SFO. En flight etter min smak, 744 med ca 30% belegg... Da inkludert minst 4 seters sovekupe...:p
Ha en topp langhelg....:up:

Re: God tirsdag fra Lillestrøm

Glad tirsdag fra Ris. Begynner dagen med et besøk hos verkstedet til OIIIIIIIO'n og førstegangsservice. Ellers er dagen booket opp med diverse kundemøter i og rundt hovedstaden. Ha nok en herlig sommerdag:-)

Mornings fra SJs snabbtog på Oslo S. Tog over og fly hjem, så da får man testet begge deler. Klarte med litt research på forhånd og reservere et sete med kjøreretningen heldigvis. Ha en fin dag
7040d35cc3b96840307ff309c9d14357.jpg

Last edited:

God morgen fra Radisson Blu Longyearbyen. Vondt i vilja etter noen glass for mye i går men med møtestart om en time må man opp.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Radisson Blu Longyearbyen. Vondt i vilja etter noen glass for mye i går men med møtestart om en time må man opp.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Enjoy! Ein av dei betre plassane å våkne med ilt i viljen, uansett :).

Tja... lite godt her egentleg. Hadde kamera i dassen i dag, for å prøve å finne ut kor det kjem inn faenskap i huset. Og det fann vi nok ut. Korleis dette skal ordnast...tja...

Det er permisjonsdag, så får finne på noko fornuftig med gutungen.

Ha ein betre ein!

Greetings fra Tananger

Aner ikke hvordan været er her da jeg ikke enda har kikket ut vinduet :p
Dag 2 av 2 uker fri!

Skår i gleden dog var det da jeg i går fant ut at hotellet jeg har booket rom på, i Østfold neste uke, er ett av de som er trukket ut i streik. Mail sendt til Hotels.com, så får se hva de kommer tilbake med.
Noen andre som har blitt rammet av streiken? Hvordan ble dette løst for dere da? Har man noen rettigheter i slike tilfeller?

Ha en fin dag forumister :)

God tirsdag fra Lier. Her er det sol fra blå himmel og temperatur langt oppe på 20-tallet. Er egentlig ganske kjipt å være stuck på jobb i finværet ettersom det er ganske stille og ikke så mye fornuftig å finne på. Skulle gjerne sittet på en uteservering på Aker Brygge eller langs Drammenselva med en kald halvliter i stedet.

Solfylt tirsdag fra Sola. Været kan neppe forventes bedre enn dette på disse kanter. Også vinden holder seg borte.
Et møte med vår husvert er over og godt er det, følte jeg trengte valium da det sto på som verst.
Straks tar vi kveld og reiser hjem.
Ha en fin en :)

God dag fra Akersgata - har ikke tid til å skrive her, men er i feriemodus. Klar for Kiev i morgen og en uke framover. Værmeldingene er ikke de beste, men det er å håpe at det er snakk om regnbyger, ikke kontinuerlig regn. Uansett skal jeg nok finne på noe morsomt å gjøre, og ikke minst noe godt å spise og drikke. Ha en fin-fin tirsdag !

Back