• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Larvik!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Morn ja! Her sitter man i fin leilighet leid gjennom airbnb og nyter nykvernet kaffe. :) Fint vær og sola skinner! Planen i dag er å møte en megler der vi har kjøpt ferieleilighet, deretter slappe av. Det er jo ferie!
Ha en super dag!

God morgen fra kontoret. Et pitstopp på en nyåpnet cafe på vei fra stasjonen ble lagt inn. Litt bedre espresso der enn på jobbens maskiner. Hjemme ligger det et stykke godt mørnet Txogitxu entrecôte og venter. Så da får jeg bruke tiden på jobb til å pønske ut drikkevalget. Ha en fin dag

God morgen / formiddag fra Sandnessjøen,
Fin tur nordover kongeriket i går kveld. Det er typisk august vær , oppvarming og lokale tordenvær. Finværet snudde til lett regn i morgentimene her oppe på Helgelandskysten.
Travel dag i Prosjektet og interessante utfordringer.
Ferierende er det betraktelig mindre av her oppe denne uken.
Ha en fin dag.

God våt formiddag fra det Sørlandske!

Her regner det ikke litt lenger. Her høljer det ned. Men heldigvis skal det bli bedre utover dagen.

Jeg sitter på gjemmekontor og prøver å få gjort litt. Men innimellom kvernes det i hjernebarken over hva man kan få til i helgesvingen da man plutselig fikk ungefri. Roadtrip til det tyske fristet plutselig kraftig. Men vi får nå se.....

Fortsatt god tirsdag ønskes!

God dag fra LYR. Her sitter vi med litt vin og venter på redningsflighten SK6301. Ser bra ut i dag. Ble equipment change fra 320neo til 737-700, så ble litt klabb i seter og kjøpene mine av ekstrasenger. Så nå har vi sete 4D, 4F, 4E og.... wait for it. ..... .. . Wait for it.... 2E!

Blir fint.

Ha en fjong dag

God dag fra LYR. Her sitter vi med litt vin og venter på redningsflighten SK6301. Ser bra ut i dag. Ble equipment change fra 320neo til 737-700, så ble litt klabb i seter og kjøpene mine av ekstrasenger. Så nå har vi sete 4D, 4F, 4E og.... wait for it. ..... .. . Wait for it.... 2E!

Blir fint.

Ha en fjong dag

Er en 737-800 som nettopp landa på LYR da. LN-RGI.

God tirsdag fra Sandnes. Kom hjem fra Østlandet i går og bestemte oss for å ta en koronatest for sikkerhets skyld da det visstnok har vært påvist noe smitte på Tusenfryd den dagen vi var der. Så nå venter vi på svar på den testen. I mellomtiden blir det nok noen kapitler til av Harry Potter. Og indretjeneste. Ha en fin en!

så ble litt klabb i seter og kjøpene mine av ekstrasenger. Så nå har vi sete 4D, 4F, 4E og.... wait for it. ..... .. . Wait for it.... 2E!

Har SAS begynt med lie-flat på 737?

Regner med elefanten får 2E?

God dag fra gjemmekontoret. Det jobbes, man føler man har noenlunde kontroll.

Ha en god en :)

Ja, hatt lenge

fff6ee93f5a794bdd80f4ed6c3b8d28b.jpg

Regner med elefanten får 2E?

God dag fra gjemmekontoret. Det jobbes, man føler man har noenlunde kontroll.

Ha en god en :)
Selvfølgelig skal han ha 2E. Han er klam i magen etter 3 dager med minibar

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God eftan fra Stavanger. Her ble det ny tur til både IKEA og Kvadrat for handling av gaver til datter som fyller år. Brunsj ble inntatt på sistnevnte. Nå blir det litt slakk i godstolen før ny tur ut senere på eftan.

Ha en glitters tirsdag :)

Godt ikke Helge havnet der. 2D og F ville fort endt opp uten sine alkoholenheter ….

G’morgen fra terrassen. Siste fridag i denne omgang, så her skal man både klippe gress og kjøre bort søppel. Syyykt travelt, med andre ord.

Men akkurat nå sitter jeg og bikkjene her og sipper kaffe og hører på radio. Akkurat nå traller en tynn skotte med fløyte om sanger fra skauen.

Tuddelidu!

Back