God lørdag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God lørdag fra Lillestrøm!

Heisann og hoppsann!
Her er det nykvernet kaffe i Lufthansa koppen som vanlig er på en lørdag, og deretter handling. Indretjenesten ble utført i går av undertegnende mens kona var ute med venninner. Fint å slippe i dag da turen går til Stockholm med SAS Plus! :)
Ha en super lørdag og helg!

Re: God lørdag fra Lillestrøm!

God morgen fra Hvalstad. Himmelen er blå og jeg var såpass fornuftig at jeg ikke kom alt for sent hjem i går. Så former er helt OK. Siden sykdom hos andre satte en effektiv stopper for vår planlagte tur til den vestfoldske skjærgård så får vi finne på annet resten av helgen. Ha en fin dag, enten det blir plan A eller B

Morn frå Trondheim. Det var egentleg tomt for brød, vurdera å gidde scones. Kidsa er tidleg opp, no er gaming byta ut med puslespel.

Har også lyst å reise til Island (ref posten til VC-10 i ein anna kanal), har vore der i drøyme i heile natt. Såg ferdig Katla i går kveld...

Manflu-hei fra Kollen. Fyller på med C vitamin via mimosaer og sikkert noe sunt i bacon også. Nå er det å henge foran peisen med PC. Greit nok.

G’morgen .. fortsatt søkke mørkt ute .. 4-5 grader. Regner med at det er litt lysere i morgen på samme tid. Rar ting denne vintertiden …

Snart i gang med dagens arbeidsøkt. Kan se ut som at jeg må en tur nordvestover .. isåfall blir det en grytidlig tur med Chester på mandag. Ikke helt motivert, men må man så må man ….

Hei på dere fra Karlstad dypt inne i de svenske skoger. Dagstur, med litt Harry Harry på vei hjem.

Men først.

606d4cb9c819991559faa33a045e5176.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Quality Grand Hotel Kongsberg. Snart klar for russefest, noen tiår etter vi gikk ut fra gymnaset. Det blir sikkert full føyke[emoji3] Ha en finfin helg!

God ettermiddag fra Kongsberg.

Du får prøve å holde lydnivået på et akseptabelt nivå Tristat slik at jeg får sett på Brann - RBK i fred og ro. :D

Lykke til med russefesten.

God ettermiddag fra Quality Grand Hotel Kongsberg. Snart klar for russefest, noen tiår etter vi gikk ut fra gymnaset. Det blir sikkert full føyke[emoji3] Ha en finfin helg!

Manflu-hei fra Kollen. Fyller på med C vitamin via mimosaer og sikkert noe sunt i bacon også. Nå er det å henge foran peisen med PC. Greit nok.

Ganske rart hvor mye dunsten av pinnekjøtt, en iskald americano og en blanc de blanc champ på kjøl kan gjøre for man-fluen.

492188DE-DB23-4E09-BB8C-C019ACA91189.jpeg

Back