Norwegian IPA - nok til å gjøre avholdsmann av SudCaravelle - Hickok hadde nok derimot hatt stor glede av dette bryggeriet. !
Hei fra jobben.. Litt sliten etter mye aupair virksomhet de siste dagene.. Nå lages det matpakker og to middager hver dag.. I mitt neste liv skal jeg unngå karriere-kvinne..
Helt enig Hansemann. Nå skal liksom kvinnene gjøre både dette og hint fremfor å ta vare på familien. En venn av meg fikk så store problemer at det måtte ansettes egen driftsleder for au pairene. Men nå skal plutselig de ha rettigheter, eller hva de kaller det, også.
- Konsulent (46), Lillestrøm
He he.. Håper du forstår at vi vårt tilfelle så er det jeg som er au pairen og jeg har null rettigheter.
- Tøffelhelt (46 og et halvt), Oslo
I ettermiddag skal en liten leilighet nede ibyen selges og jeg skal ta med den yngste på selveste Tex Burger (som jeg ennå ikke har helt forstått om er godkjent av hipsterene.. Den burgeren er verken Kobe, vegan eller pulled)
De har en sjappe i Universitetsgata også (tror jeg), og Texburger Maritim stod omtalt i DN for et par uker sidenHvis Texburger blir godkjent av hipsterne ..... ja, da får de problemer med cred’en. Hipstere kjører da ikke annet enn trikk og elektrisk scooter, og Maritim blir litt vanskelig da... I tillegg får man vel ikke veggieburgere. (Pføy!)
https://www.dn.no/mat/mat/handel/okonomi/texburger-selger-1000-hamburgere-om-dagen/2-1-643239Gatekjøkkenet, som ikke har sitteplasser og kun 36 kvadratmeter å lage mat på, omsatte i fjor for 26 millioner kroner. Med en omtrentlig pris på 80 kroner burgeren, betyr det 325.000 burgere.
Hickok hadde nok derimot hatt stor glede av dette bryggeriet.
De har en sjappe i Universitetsgata også (tror jeg), og Texburger Maritim stod omtalt i DN for et par uker siden
Ahhhhh Senor Sudcaravelle - det er jo alltid fristende å rette noen «sleivspark» - du er jo så herlig inkonsekvent - når du i samme innlegg klager over sur USD 60.00 Champagne for så å hente frem en 0.37 cent boks med Miller Light (om du betalte mere ble du grundig lurt)Ha ha... Nå mårru slutte DC. Jeg har fremdeles aldri sagt at jeg ikke liker IPA og annet hipster-vann.. Tvert i mot, jeg har drukket dette siden det glade nitti-tallet. Det jeg i motsetning til hipsterene har er en allsidig smak.. Noen av de bedre øl-opplevelsen jeg hadde i sommer var iskald Miller Lite på fat i nedkjølte glass i 32 grader ved en kanal og i den andre enden Funky Buddah IPA på fat i veltempererte lokaler.
Det er veldig inn på løkka og si at lyst øl er teit, men Farris er enda lysere og det liker jeg også..
Nå ble jeg uansett tørst og kommer til å gjenta gårsdagens øl som var en Aaas Fatøl i kald norsk stue.
McMenamins - yes - det er også hotell og bra konserter i løpet av sommeren - en god plass, artig at de nå begynnerå eksprimentere med bryggeriet også (de har lenge kokt sammen mye artig i brenneriet) samt vin opplevelsen vil imponere selv noen oppe i Åsen med noen spennende varianter av Pinot NoirPlass lagt på minnet. Må sjekkes ut. McMenamins?
God ettermiddag fra Bergen. Ikke veldig mye action denne uken, men det blir fotball i England på lørdag og konsert i Oslo på søndag, så da får jeg vel mer enn nok action mistenker jeg...
Ahhhhh Senor Sudcaravelle - det er jo alltid fristende å rette noen «sleivspark» - du er jo så herlig inkonsekvent - når du i samme innlegg klager over sur USD 60.00 Champagne for så å hente frem en 0.37 cent boks med Miller Light (om du betalte mere ble du grundig lurt)![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.