• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Langkawi

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Ser ut som nok en dag med som og rundt 30 grader. En liten økt på treningsrommet er gjennomført, så får vel ta noen runder i bassenget før resten av familien vekkes. Ellers svært få planer. Ha en fin dag

2f817da2cb89dedf7afdf473ff648bff.jpg

God morgen fra Trondheim
Frokost til kidsa er smurt,liten forumrunde før en setter seg i kjerra og drar på jobb.
Lillestrøm i morra på kurs, kan vel ikke si at jeg er særlig forberedt men......;)

Ha en flotters dag :D:D:D

God morgen fra Oslo nord - denne morgen er variert mellom 2 og 5 minus ettersom jeg flyttet på meg mellom hjemme og jobben. Det er klar og sort himmel - flyene ankommer fra sør og lander på 01 baneretningen denne morgen.

Ingen større planer, bare et besøk hos ny regnskapsfører - samt noe samling av årsrapporter.

Ha en god dag.

Jan

God dag fra Chiang Mai. Er tilbake i byen etter noen dager på fjellet hos svigers. Temmelig kjølig på kvelden, kun 14 varme på termometeret da vi hoppa til køys. Har fått besøk av venner fra Udon Thani i dag, så blir nok en aldri så liten bytur i kveld[emoji481] Ha en aldeles fortreffelig dag!

God morgen fra Sola!

Her er kaffekopp når 4 unnagjort, så det vil si at dagen er godt i gang allerede.
En smule på morgenkvisten i dag, men det gikk da godt som vanlig. Det vil si, man unngikk E39 på vei til jobb ^_^, og det var nok trolig et godt valg, da man kunne tydelig se at det stod bom stille.... :wow:

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Guud maurning fra Tananger

Her har det tydeligvis vært kaldt i natt, da det var glatt på bakken da jeg gikk til jobb.

Her blir det hektisk i dag, innen jeg går hjem så må en konteiner være ferdig pakket.
Så her blir det litt utendørs jobbing. Håper at det ikke blir noe drittvær i dag.

BTW, finnes det noe app på Google Play hvor man kan få opp nyeste METAR?

Ha en fin dag forumister :)

God morgen. Ser ut som nok en dag med som og rundt 30 grader. En liten økt på treningsrommet er gjennomført, så får vel ta noen runder i bassenget før resten av familien vekkes. Ellers svært få planer. Ha en fin dag

2f817da2cb89dedf7afdf473ff648bff.jpg

Hvor er dette? Hvilket hotel? Er på jakt etter bra hotel der selv... Men skal dit først I September..

God grytidlig morgen fra Seattle

Utrolig vakker by. Fikk kjørt en del rundt igår, og møtt flotte folk. Nå, mine damer og herrer - skulle jeg kjørt til flyplassen og blitt fraktet til østkysten. Men det utgikk pga vær.

Så isteden blir det å kaste seg ned til Venice Beach og ha litt hjemmekontor der.

Ha en deilig dag.

Seattle er aldri feil.

G'morgen !! Måtte en kjapp tur til butikken på morran og ble belønnet med en liten snebyge, men nå har solen begynt å trenge gjennom. Ser at NYC slapp billig unna, så forumister som skal dit, kommer nok frem uten problemer. Litt lenger nord, er imidlertid situasjonen litt verre.

Snart jobb, men først litt mer kaffe.

Westin. Fornøyd så langt, men har ikke noe og sammenligne med ;)

Sjelden jeg leser god morgen-trådene, men her er jeg glad jeg var innom - vi skal en tur til sørøst Asia i november, men har ikke landet helt på hvor, men Langkawi er et alternativ. Westin er notert!

Back