• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Hovedstaden

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra hovedstaden. -7 i denne delen av byen, så vinteren er definitivt her. Avlevering i barnehagen før Prærien venter. Litt usikker på hvor arbeidslysten har blitt av. Ha en fin dag

God morgen fra litt lengre nord i Oslo - her var minus 9,5 grader. det skal være funnet noe uregelmessig i garasjeanlegget under terminal 2 på Arlanda sier de nå TV2 nyhetene denne morgen.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra 36.000 fot over Novosibirsk. Juleferien nærmer seg dessverre slutten, og her på SK964 gjenstår det i underkant av fem timer før vi kommer frem til Arlanda. Julen ble tilbragt i Tokyo, Taipei og Taichung, og med meg hjem har jeg masse gode minner. Det eneste jeg kunne vært foruten var en aldeles forferdelig flytur med Scoot fra Tokyo til Taipei. Føltes som en busstur, selv i deres "ScootBiz". Men sånn er det med LCC, selv om selveste Singapore Airlines står bak. Ha en fin tirsdag!

God formiddag fra Trondheim
Jobber og sliter, men i ettermiddag er det hjemme-alenefest med kidsa :D Det betyr fri flyt av film,brus og potetgull og godteri...jaaaaadaa :rolleyes:

Lite nytt ellers, utenom at jeg HATER dette været med barfrost !

Ha en varmere dag :) :)

Gooood morgen fra Sola. På disse kanter kan det meldes om 0*C, halvskyet og vindstille.
Kontordagen er godt i gang og om en liten time skal en i møte. HMS og arbeidsmiljø, psykososialt som sådan, står på agendaen. Triste men alvorlige greier, og en må jo bare finne ut hva hver enkelt kan bidra med for å gjøre situasjonen super for alle.
Jeg har det i iallefall drit-bra på jobb :)

Ha en bra tirsdag :)

God tirsdag! Her er jeg fullt opptatt av svartebørskjøp og -salg av pensumlitteratur for det kommende semesteret. Ser ut som jeg skal komme ganske greit ut av det til slutt. :)

Fri i dag, vi starter rolig med andre ord. Litt småsysler i heimen og i byen i løpet av dagen.

Ha en fin dag!

God formiddag fra Forus,

Nydelig vær her over i sørvest. Dagen og uka starter rimelig bra etter en lang og god jule- og nyttårs ferie.
Godt Nyttår forresten til alle.
Det blir en rolig igang kjøring av året. Ingen jobbturer denne uken og det passer meg bra i grunnen.
Planlegging og prioritering av første halvår for det meste denne uken.
Ha en fin dag Forumister.

God formiddag fra Nittedal

Her ble det plutselig hjemmekontor, da jr fant ut at det var lurt å kaste opp før han gikk på skolen. Så da blir det vel et par dager til hjemme også.... fantastisk dårlig timet siden fruen har det ufattelig travelt og egentlig ikke kan ta noen hjemmedager, spørs om ikke svigermor og mannen får besøk av jr snart...

Men også litt deilig å få litt hjemmekontor, så kan man få satt seg inn i en del interne ting og få lagt noen planer for avdelingen jeg plutselig fikk ansvar for. Var forberedt at noe skulle skje i løpet av våren, men måtte ta steget opp litt raskere enn planlagt, så da blir det litt ekstra å plutselig lære seg.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God tirsdag fra loungefri i terminal 5 på LHR. Har klart få tak i både ladestrøm og wifi, men nettet ser ut til å stoppe det meste så jeg klarer ikke koble meg opp mot serverne på jobb for å få gjort noe fornuftig. Etter landing i OSL blir det spennende å se om kofferten har klart det gjennom samme løypa.

Ha en god en alle som har bedre nett enn dette.

God ettermiddag fra Snillfjord! :)

Skyet opphold og fortsatt 10 blå på staken med litt vind, så noe surt utendørs. Her har man gjennom morgenen og formiddagen jobbet seg gjennom 66 ''sider'' med noterte IC-ruter i 2105, og alt er nå ryddet og sortert, og man er klar for å fortsette med dette sære opplegget i 2016 også, men noe må man da ha som hobby. :D

Ellers skal vel snart jula ryddes vekk igjen, så blytunge plastkasser og pappesker må atter en gang frem for så å ryddes vekk, men sånn går no dagan. Ha en fortsatt flott tirsdag forumister! :D

God ettermiddag fra Akersgata. Klar for litt overtidsjobbing i kveld - greit å sitte her med kaffekoppen og følge med i hva som skjer i mediebildet. Greit å også ha noen timer til avspasering senere, når det blir litt 35 grader varmere i været. Ha en fin-fin tirsdag !

Da var det tilbake til arbeidslivet her også .. Opptil flere kulde grader ute her i semitropiske strøk, men solen skinner og frosten tiner vel av seg selv etterhvert.

Fire uker til årets første reise, som vil gå til enden av VPN-tunellen min. Får desverre ikke plass selv, så da blir det vel å ta fly.

Trallala fra Las Vegas

I dag kommer resten av bolaget flaksende inn for å være på messe, så da er det (desverre) på tide å sjekke ut fra Mandarin Oriental og inn på litt mer ymse LINQ.

Og så skal den forbaska standen rigges også da. Blææææææ. Trøsten er at det etterpå er full fest i 3-4 dager.

Ha en fin en

Trøsten er at det etterpå er full fest i 3-4 dager.
Har du fått rigget like bra street-party som jeg hadde i høst, da? Halve p-plassen til LINQ? :drink

CRBmCMNXAAAoIj1.png

Kilde: https://twitter.com/werner/status/653134135700123648

Sczwczwzzwny gdszcza fra Krakow!
Hertil er jeg Kjos-båren med et dansk-svensk crew, så det
skandinaviske mikrokosmos var på plads og i orden! Der var flot
benplads (nødudgang) og ledigt midtersæde (halvfuldt fly). Serveringen
var ikke overraskende en høflig kop kaffe mod betaling med plastikkortet.
Efter et par dage med jobrelateret recognoscering i Sydpolen (undskyld :colgate:), går det hjemad igen!
I ønskes en god aften, hvor I end befinder jer!

Back