• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Tirsdag i dag, T-4 så er det pinadø ferie igjen! Jupp, da er det bare å brette opp ermer å komme seg i gang med dagens små og store oppgaver.

Ha en fin en forumister :)

Hepp hepp fra hovedstaden. Ut til den ytre provins i dag, men heldigvis kjører jeg mot rushet. Mer maling ble kjøpt i går etter kona ombestemte seg etter første vindu var tatt, så da er det bare å rykke tilbake til start. Ha en fin dag

God formiddag folkens- dagen går til å nyte været inne på jobb.

1379572_10151725242981260_937358519_n.jpg

Jan

Oj, det var da skrekkelig få morgenfugler her idag.

Jeg er IKKE morgenfugl. Lå 2 timer med slumre i dag, før jeg kastet inn håndkleet og tekstet kontoret om at de måtte seile i sin egen sjø. Fikk brukket meg ut av senga med høylydte knirk og surving. Krabbet inn i dusjen. Nå sitter jeg her på hjemmekontoret med andre koppen kaffe...

Jet-lag + forkjølelse er døve greier.

Ha en bedre dag.

Hallais!

Samme følelse her også Fnate, tror de drysset forkjølelsespulver i ventilasjonsanlegget på SK943 og SK926 forrige uke.. Vært sengeliggende her siden fredag nå, men tegn i tiden tyder på at formen er noget bedre i dag...

Veeeel, blir sjakk på tv, varm te og teppe på sofaen her de neste timene...

Snakkes, Kim

Hjemme igjen etter nesten 3 uker i Thailand.

Full biz på Swiss fra BKK til ZRH i natt, men fra ZRH til OSL i dag tidlig var jeg helt alene på 9 rader biz, og det var glissent bakover også.
(Blir jo bra service om ikke annet)

God formiddag fra Aberdeen,
Her kom de første snøflakene i løpet av natten. Et lite hvit "teppe" med snø på bakken og klar himmmel med sol forteller at vinteren er her.
Lesson learnt møte med en av våre hovedleverandører i Prosjektet idag.
Vet ikke om vi blir ferdige i tide til å rekke 4616 østover sjøen idag.
Det går heller mot 4612 i morgen tidlig slik det går nå.
Ha en fin dag Forumister

G'moorgen .. solen skinner her i vestsørøst og ingen antydning til sne. Håper på litt fredeligere arbeidsdag enn i går. Mye forball på boksen - det åpner med Egypt-Ghana om en time .. I ettermiddag blir det nok Sverige-Portugal, selv om både USA-Østerrike og England-Tyskland overføres samtidig. Ikke mange årene siden man var henrykt hver gang det ble sendt en kamp - nå er det nesten overflod ..

G'moorgen .. solen skinner her i vestsørøst og ingen antydning til sne. Håper på litt fredeligere arbeidsdag enn i går. Mye forball på boksen - det åpner med Egypt-Ghana om en time .. I ettermiddag blir det nok Sverige-Portugal, selv om både USA-Østerrike og England-Tyskland overføres samtidig. Ikke mange årene siden man var henrykt hver gang det ble sendt en kamp - nå er det nesten overflod ..

Og det var vel kun hver lørdag på statskanalen.
Fra den ene ytterlighet til den andre.
Vel, været på kysten var som det kan være på en vinterdag.
SK4615 var 1.5 time sein ut fra SVG til ABZ i kveld som følge.
Godt med en forsinkelse av og til. Jeg rakk å komme meg hjem med 4616 og -RPS med denne marginen. Det ble omsider kveld i Tananger i steden for Aberdeen og godt er det.
God natt.

God sen aften fra Sandefjord!

Her har man vært 2 ganger i Strømstad i dag. Om 2 ganger i Strømstad på en dag kan overprøve 1 gange NCE på en dag skal jeg ikke ha sagt.

Men jeg gjentar det i morgen. Hjeldigvis får jeg betalt for det. Og da blir det jo en annen sak!

HOY!!

BF:cool2

Back