God Tirsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Foreløpg en rolig morgen her på huset. Greit det, da man får muligheten til å få unnagjort litt diverse i ro og mak. Noe abstinenser, og litt skjelving i hender og fingrer, så man er ikke kvitt helt de dyslektiske fingrene etter at man kan "stumpet" snusen.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Midtøsten – fine milde tredve grader på morgenkvisten så man kan prøve seg litt med åpent soltak igjen. I dag er det stappfullt program med møter og ut med kona og den eldste datteren på Dubais eneste Crab Shack http://www.apronsandhammers.com/ En fantastisk restaurant for slike som meg som er glad i Florida mat. :D

"God" morgen fra OSL.
Her startet morgenen (sammen med lokale myndigheter) med å spore opp the missing Dog ute på tarmac, pinadø fant vi den også etter mye om og men.
Well, bare å se frem imot 15:00, hjem og fri til Torsdag morgen! :)

Ha en regntung dag.

Mornings. Da er endel av den tapte søvnen innhentet. Blir neppe å dra hjem klokken fire i dag, men når det først skjer blir det rett på sofaen og pleie litt grums jeg brygger på. Ha en fin dag

Morn fra regnfylte Verven. Kvartalsrapporteringen er unnagjort og jeg har en rolig dag foran meg :) Slurper i meg et par kaffekopper før jeg tar turen videre ut til Foruskontoret. Ha en fin dag!

Goood morgen. Skulle fylle opp Statoilkoppen på Skedsmokorset i morges og i det jeg trykker på automaten går duden bak disken nesten i bakken. Trodde han var alene i butikken :colgate:

Ha en fortreffelig dag

Våt morgen fra Bergen. Yr.no er i overkant optimistisk når det gjelder høstværet i Bergen. Nå vet jeg at jeg ikke skal la meg lure av solglimt på time for timevarselet.

God morgen fra Oslos ytterkant (sånn omtrent), litt roligere start på dagen i dag en ellers så da rakk man innom her før det braker løs. Blir nok hektisk i dag også. Ha en feiende flott dag!

God morgen fra en strømløs trikk på #19 ved Sjømannsskolen - tusler vel nedover til fots med innlagt stopp hos Stockfleths i Gamle Byen. Dagene går med til å pakke sammen, en A330 er ingen ideel flyttebil ... mener Flyttefly.

Guten morgen fra et forsinket tog. Ser ut til at jeg ganske presis mister T banens linje 1 videre. Grrr...

Forøvrig litt overrasket da jeg booket noe Delta flighter igår. Da jeg la inn "jukse Flying Blue gullkortet" smalt det automatisk opp at upgrade request var lagt inn. Ikke dårlig når det bare er partnere. Så da blir det forsøk 4 med Delta. De to forrige har ikke resultert i Delta landing på oppsatt flyplass.

En fin dag ønskes.

Stresset morning her i det Sørlandske.

Ettersom jeg hadde barnefri i går skulle jeg ta meg en treningstur med stavene ut til hytta som ligger et par-tre kilometer fra bilvei i et heller kupert terreng. Ypperlig som en treningstur. Turen ut gikk fint. Litt plunder på slutten som følge av meget høyt vann, men frem kom man. Turen tilbake gikk litt værre med, for jeg gikk skikkelig på tryne i skogen nede ved vannet jeg måtte forsere litt uortodoks pga høyvannet. Havnet på ryggen med hodet nedover med vann på den ene siden, og ingenting å ta tak i så jeg slet litt med å komme meg opp igjen.

Vel oppe og tilbake til bilen ser jeg til min forskrekkelse at bilnøkkelen er borte. Må ha fallt ut av bukselomma da jeg falt. Nå er det alt blitt mørkt så å gå tilbake igjen for å lete uten lykt er fånyttes. Måtte ringe mitt moderlige opphav som kjørte hjemmom og hentet reservenøkkelen. Vel fremme til meg måtte jeg bare konstatere at reservenøkkelen hadde flatt batteri, så bilen lot seg ikke åpne. Modern kjørte meg da hjem.

I dag startet dagen med å gå til fots over til bilforhandleren og få satt inn nytt batteri i nøkkelen. Han kunne dog ikke garantere at den nå ville virke hvis det var lenge siden jeg hadde brukt den. Droppet derfor planen med å ta buss ut til der hvor bilen stod, men tok i stedet buss til jobben. Så får vi se i ettermiddag om nøkkelen er å finne der ute og om reservenøkkelen nå virker.

I dusjen i dag morges fikk jeg forøvrig se at jeg hadde pådratt meg 2 skrubbsår og ett gnagsår, og i dusjen begynte de sannelig å svi....

Hvorfor satt jeg meg ikke bare stille og rolig ned hjemme i går med et glass vin i stedet for å gi meg av sted til fots???
Er det rart jeg drikker??? :drunk:

BF:cool2

God morgen fra Midtøsten – fine milde tredve grader på morgenkvisten så man kan prøve seg litt med åpent soltak igjen. I dag er det stappfullt program med møter og ut med kona og den eldste datteren på Dubais eneste Crab Shack http://www.apronsandhammers.com/ En fantastisk restaurant for slike som meg som er glad i Florida mat. :D

Hmmff... Dagens første møtet ble utfordrene, da vi satt på hjørnekontoret til en av “gutta” hos et stort lokalt rederi som har utsikt mot DXB. I dag landet flyene fra vest som gjorde at jeg datt av mange ganger… En vakker 777 fra Aero brukte også svært lang tid på ”line up” som gjorde at jeg falt helt ut av samtalen.

Det er ikke bare bare å være flynerd.

Hmmff... Dagens første møtet ble utfordrene, da vi satt på hjørnekontoret til en av “gutta” hos et stort lokalt rederi som har utsikt mot DXB. I dag landet flyene fra vest som gjorde at jeg datt av mange ganger… En vakker 777 fra Aero brukte også svært lang tid på ”line up” som gjorde at jeg falt helt ut av samtalen.

Det er ikke bare bare å være flynerd.

God morgen fra ei eller annen ferje i sunnhordaland!

Kjenner meg igjen Sudcaravelle, når man sitter på den roterende restauranten Al Dawaar på Hyatt i Dubai, så kommer man ut med seriøst vondt i nakken! Men herlig utsikt til innflyging :)

Sen god morgen...

Våknet ikke før klokka 9 i dag, selv om jeg skulle ha vært på jobb på Maja allerede 8. Ble lenge oppe i natt for å finne hoteller i Revelstoke, BC. Eneste plassen i BC jeg enda ikke har kjørt ski. Tips mottas med takk!
Klarte i samme slengen å undre på hvilket hotell man skal ha i BKK og HKG i november når jeg skal ha med fader'n på 'blåtur'. Med HHonors Gold ser det ut til å bli Conrad begge plasser med poeng. Så mange valg......

Sen god morgen...

Våknet ikke før klokka 9 i dag, selv om jeg skulle ha vært på jobb på Maja allerede 8. Ble lenge oppe i natt for å finne hoteller i Revelstoke, BC. Eneste plassen i BC jeg enda ikke har kjørt ski. Tips mottas med takk!
Klarte i samme slengen å undre på hvilket hotell man skal ha i BKK og HKG i november når jeg skal ha med fader'n på 'blåtur'. Med HHonors Gold ser det ut til å bli Conrad begge plasser med poeng. Så mange valg......

Sutton Place i Revelstoke - helt OK. Har du stått på ski ute på Vancouver Island også ?

Sutton Place i Revelstoke - helt OK. Har du stått på ski ute på Vancouver Island også ?

Vancouver Island var det heller tynt med snø da jeg var der, men vi var noen høydemeter ved Comox Lake (tror det var det sjøen het). Traktor inn, og feller opp i skogbruksområde. Man kommer dypt inn til fjellene på skogsbilveier der. Siden det var så tynt med snø, dro vi inn til Squamish for å skate og sykle nedoversykkel istede (*sukk*... gode gamle dager, mens kroppen fortsatt tålte litt).
Mount Washington Ski Resort, som ligger ikke langt unna Comox, byr visstnok på helt OK skikjøring når snøen er god og dyp, selv om den er noe fuktigere og tyngere der ute enn i The Rockies.

Host og hark fra Oslo.
Formen er særdeles lite sammarbeidsvillig, så blir rolig under dyna med tv-serier mye av dagen så man blir frisk til imorgen.
Da starter Oktoberfest på Studentersamfundet :drink

God ettermiddag fra Stavanger. Blir for det meste jobbing med obligatoriske oppgaver i dag.
God tirsdag! :)

Kjenner meg igjen Sudcaravelle, når man sitter på den roterende restauranten Al Dawaar på Hyatt i Dubai, så kommer man ut med seriøst vondt i nakken! Men herlig utsikt til innflyging :)

Herlig - det er den vi pleier aa ta med besoekende gjester paa.. Og man sitter ukonsentrert i samtalen ca 20 minutter og deretter 40 minutter ventende.. Jeg faar ikke lov aa kjoere lenger av kona naar vi er der da jeg glemmer fly litt naar jeg drikker. :)

Back