• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag frå bambuskroken på TRD

roger

Rakettforskar
Medlem
God tirsdag frå bambuskroken på TRD

Litt tidlegare oppe idag for å komme meg til Skøyen ein tur, men fann ut eg kunne hoppe over dei to-tre tidlegaste flya...

Hausten er hektisk overalt, både jobb og i heimen. Skulle ordna eit bad/bygd ut ein kjellar, det kostar omtrent uendeleg mykje pengar. Kan eg betale i EB-poeng, skal tru?? :D

Vel vel, ha ein fin dag i skodda!

(TRD begynner å bli ganske effektiv no. Til og med security (fast track) er nesten "self-service".)

Re: God tirsdag frå bambuskroken på TRD

God morgen fra Oslo nord - noe varmere i dag hele 9 grader denne morgen og været er det ikke noe å si på heller - himmelen er blå denne morgen.

Så en reklame for Finnair at de skal ta i bruk A 350 om kort stund fra ARN til Helsinki - noen som vet starttidspunktet når dette skjer ??

Jan

Så en reklame for Finnair at de skal ta i bruk A 350 om kort stund fra ARN til Helsinki - noen som vet starttidspunktet når dette skjer ??

Det er en one-off - akkurat som Flyprat-turen som er postet sticky på forsiden.

G'morgen fra nord! Her er solen tilbake og alt er vel. Travel dag med bl.a. møte med tidligere SAS-kollega som nå er blitt WF-kollega. Så får vi se om vi klarer å finne på noe jævelskap sammen ... ;)

God morgen fra Prærien. I motsetning til i går slapp jeg i det minste starte dagen med paracet. Så dette går fremover. Dessuten skinner solen. Ha en fin dag

God morgen fra Snillfjord! :)

Skyet, noe regn og 7-8 plussgrader denne morgenen.....men nå skal det visst skje saker og ting på den fronten ila dagen ryktes det, stikkordene er høytrykk, blå himmel, sol og høyere temperatur. :D Trøtt.no gjelder denne morgenen, sov alt i alt elendig, men en bedre frokost fikser noe av biffen. Skremmende lite planer denne dagen, men noe finner en på.

Vel vel, i påvente av bedre vær, ha en fortreffelig tirsdag forumister!! :D :D

God dag fra Akersgata. Ikke helt i slag, men man må jo gå på jobb. Sitter nå her og ser på sola og skjermen. Ha en bedre tirsdag!

Oppdatert: 10 dager sykmelding og 2x typer antibiotika. Føler meg ikke SÅ dårlig, men får vel høre på legen. Han er serber.

Last edited:

God formiddag fra Ibiza!
Regnet øser ned, så idag blir det sol på flaske som gjelder :)
Ha en finmasket tirsdag!

God ettermiddag fra Forus,

Fin dag her over i sørvest , det blir tur med båten til havs i ettermidag / kveld om ikke det blir mer vind.
Viktig å forsøke å få noen fiskepinner til middagene.
I morgen er det tid for ukas tur over til øya i vest på prosjektmøter.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Back