God tirsdag frå bambuskroken på TRD

roger

Rakettforskar
Medlem
God tirsdag frå bambuskroken på TRD

Litt tidlegare oppe idag for å komme meg til Skøyen ein tur, men fann ut eg kunne hoppe over dei to-tre tidlegaste flya...

Hausten er hektisk overalt, både jobb og i heimen. Skulle ordna eit bad/bygd ut ein kjellar, det kostar omtrent uendeleg mykje pengar. Kan eg betale i EB-poeng, skal tru?? :D

Vel vel, ha ein fin dag i skodda!

(TRD begynner å bli ganske effektiv no. Til og med security (fast track) er nesten "self-service".)

Re: God tirsdag frå bambuskroken på TRD

God morgen fra Oslo nord - noe varmere i dag hele 9 grader denne morgen og været er det ikke noe å si på heller - himmelen er blå denne morgen.

Så en reklame for Finnair at de skal ta i bruk A 350 om kort stund fra ARN til Helsinki - noen som vet starttidspunktet når dette skjer ??

Jan

Så en reklame for Finnair at de skal ta i bruk A 350 om kort stund fra ARN til Helsinki - noen som vet starttidspunktet når dette skjer ??

Det er en one-off - akkurat som Flyprat-turen som er postet sticky på forsiden.

G'morgen fra nord! Her er solen tilbake og alt er vel. Travel dag med bl.a. møte med tidligere SAS-kollega som nå er blitt WF-kollega. Så får vi se om vi klarer å finne på noe jævelskap sammen ... ;)

God morgen fra Prærien. I motsetning til i går slapp jeg i det minste starte dagen med paracet. Så dette går fremover. Dessuten skinner solen. Ha en fin dag

God morgen fra Snillfjord! :)

Skyet, noe regn og 7-8 plussgrader denne morgenen.....men nå skal det visst skje saker og ting på den fronten ila dagen ryktes det, stikkordene er høytrykk, blå himmel, sol og høyere temperatur. :D Trøtt.no gjelder denne morgenen, sov alt i alt elendig, men en bedre frokost fikser noe av biffen. Skremmende lite planer denne dagen, men noe finner en på.

Vel vel, i påvente av bedre vær, ha en fortreffelig tirsdag forumister!! :D :D

God dag fra Akersgata. Ikke helt i slag, men man må jo gå på jobb. Sitter nå her og ser på sola og skjermen. Ha en bedre tirsdag!

Oppdatert: 10 dager sykmelding og 2x typer antibiotika. Føler meg ikke SÅ dårlig, men får vel høre på legen. Han er serber.

Last edited:

God formiddag fra Ibiza!
Regnet øser ned, så idag blir det sol på flaske som gjelder :)
Ha en finmasket tirsdag!

God ettermiddag fra Forus,

Fin dag her over i sørvest , det blir tur med båten til havs i ettermidag / kveld om ikke det blir mer vind.
Viktig å forsøke å få noen fiskepinner til middagene.
I morgen er det tid for ukas tur over til øya i vest på prosjektmøter.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Back