Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God dag fra Suwon litt syd for Seoul. Turen over med LH712 i F gikk smertefritt. Fikk også limo transfer fra Osloflyet siden vi parkerte antageligvis ved en Non Schengen gate (utgang via trapper på dør l2 og bak på Airbus 321)
Var forøvrig den eneste paxen i first på den flighten så flyvertinnene vartet opp med de deiligste retter. Etterhvert kom det to stk, en som var syk og trengte litt omsorg og hennes venninne som attpåtil var blind. De ble henvist tilbake da jeg skulle ha frokost. Vant dessverre ikke i Lotto da D-AIHT gikk til KIX for andre gang på rad! For all del det gamle produktet er også strålende så jeg klager ikke. Eneste negative var at lammebiffen jeg fikk var litt seig, men det beklaget de faktisk før jeg begynte å spise så tydelig at noe gikk litt feil. Jeg greide også å ødelegge tven ved setet ved at jeg fikk dratt den i en litt rar posisjon og den ville da ikke skru seg på. Dette var jeg ærlig med crewet om, men de flirte bare å sa hva er det man har mekanikere for? Tommel opp! Tripreport kommer.
God regnværsmorgen fra LST ( Lillestrøm )...
PS - det er vel ikke fredagspils i Torggata?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.