God sunny morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem

Flott morgen, og god langhelg til alle forumister...

Mjølkeruta vår i dag til EWR , sete 21BC på UA(CO) 39. Ser ekstra godt ut, foreløpig flere ledige tresetere foran slik at , som ofte, fruen får strukket seg og sove, hennes favoritt aktivitet på fly mens jeg :cheers:

Heldigvis for lenge siden oppgradert til F EWR-LAS... Siste leg vestover er alltid slitsom..

Re: God sunny morgen fra Lillestrøm

God morgen fra et solfylt Skaun!

Vakkert når solen endelig titter frem her også, nå sier de med kunnskap om været (nei, jeg går ikke i kirken.. :)) at det skal bli bra til over pinse, så da er hjemmekontor alltid en fordel!

Las Vegas ja SQ 777, du får holde byen oppe frem til jeg kommer over den 7 Juni... Deilig by og et fantatisk sted å feriere! Satser selv på en oppgradering siste leg fra EWR, men får se om fruene i UA-desken igjen synes jeg som EBG er verdt det.. :)

Fra Oslo er 14B i EE hos SK booket på 907, men om OT-guden fortsatt er på min side håper jeg igjen å havne et par rader fremover i flyet..

Først en Malta-tur dog i slutten av mnd, men nå skal flagg stykes, hage fikses, bil vaskes etc.. huff for ei travel uke.. hehe

Ha en flott dag alle forumister!

Kim

God morgen fra en eller annen rushtidsbuss som straks krysser den andre av tre trikkelinjer på sin tur, føler meg ekstra opplagt i dag - kan det skyldtes at man kastet sed på sofaen etter hjemkomst igår og lå der til leggetid? :p

T-1 til tur nå, øl er lagt i kjøleskapet slik at jeg skal finne motivasjon til å pakke!

Ha en finfin dag :)

Mornings. På vei ut til prærien for dagens innsats. Virker som været vil være av den ustabile typen. Blir vel litt søk etter leiebiler og hotellet i dag også. Ha en fin dag

God morgen fra UAE – her er det 35 grader og sol i dag som er deilig. Det er fremdeles ”svalere” enn vanlig og det ligger an til at mor får brukt Holmenkoll-bunaden sin den 17ende. Fattern bringer denne ned på sin snarvisitt for å feire sammen med oss. I dag blir det litt hotell, fly og restaurant bookinger for mine 7 uker ”alene” i sommer, hvor det blir mye mer besøk en forventet fra gamlelandet. :cheers:

I kveld er det middag på Rivington ved Dubai Fountain hvor eldste datteren skal være med ut for å måpe sammen med oss. Jeg klarer enda ikke unngå å bli mektig imponert over hvor sinnsykt det showet de kjører hvert 30 minutt er..

Nyt dagen..

Riktig god morgen fra CPH!

Kom ned fra SVG med SAS' morgenfly, og ferden går nå videre til SVO og så til EVN (Jerevan, Armenia).

Forstår det slik at selv om bagasjen er tagget helt fram til EVN, så må jeg ta den ut og sjekke den inn på nytt på SVO?

Ha en brillefin dag alle sammen :-)

Guten heute fra det Sørlandske!
Her har man hatt en dårlig natt.
Skulle være god far i går og sove litt sammen med ungene siden jeg var så trøtt. Resultatet var at sovna på et blunk kl 20 og våknet igjen kl 23. Da ble det relativt vanskelig å sovne igjen. Tror ikke jeg sovna før 0330 og følte meg som et vrak når klokka ringte kl 7.

Nuvel! kontoret er inntatt, og straks er det klar for en tur til frisøren. I går kom reisekameraten hjem med 2 kg fersk hvit asparges fra det tyske, og de skal prøvespises i dag med litt god skinke, nye poteter, ny kål og en deilig hollandaise. Kanskje med litt urter fra kjøkkenhagen i. Dertil en deilig tysk riesling! Nam nam. Gleder meg alt.

Ellers var det tilforlatelig deilig å få opp en side på skjermen som viste noen lange legg i F med mitt navn og merket "confirmed" på. Jo jo. Nedtellingen er i gang!

Good day!

BF:cool2

Ellers var det tilforlatelig deilig å få opp en side på skjermen som viste noen lange legg i F med mitt navn og merket "confirmed" på. Jo jo. Nedtellingen er i gang!
BF:cool2

Nå må du for pokker dele litt mer her da…. Er det noen annen tråd om dette jeg ikke har fått med meg, eller er det pining? ;)

Nuvel! kontoret er inntatt, og straks er det klar for en tur til frisøren.

Inntatt et helt kontor?? Kan neppe være bra for fordøyelsen.. :p

God tur til Reidar og fruen.

God morgen fra 0600 flighten til Denver, venter paa at doera skal lukkes, hoerer noe om "weight balance problems" foran saa her blir man litt forsinket. Blir Hallelujah town igjen i dag foer man peller seg hjem i morgen ettermiddag.

Fatt mot! Snart helg.. :rolleyes:

Fatt mot! Snart helg.. :rolleyes:

Blah! Humbug !!

Her er arbeidsuken straks i gang .. nydelig vær ute, så det blir vel litt tid ute i solen før jeg hiver meg igang.

Deilig og stille i huset. Guttungen dro akkurat på skolen og kjerringa har morgenmøte på HQ i Norcross. Aahhh ... Da kan jeg spille så høyt jeg vil !!!

God tur til Vegas, Reidar !!

God dag fra ARN er her lenge i dag reiser først kl 19.10 send en mld om det er noen som er innom så kan vi ta et mini flyprat møte

Hei og hå fra Berger! Business as usual. Pakker skal utenlands, og man gjør sitt beste for at alt kommer seg dit.

Ellers er man i ferieplanleggingsmodus om dagen. Drøye tre måneder til bursdag, og da tenker jeg tradisjonen tro å være utenlands.

God tirsdag ønskes :)

Takk for hilsninger, United Club... Flott tur, Marian og jeg mekket hver vår treseter foran i Economy Plus og hadde topp tur, boarding LAS snart i 737-900ER , 2EF... Håper jeg ikke blir for surrete i hue..^_^

Heisann Reidar!

Takk for hilsninger, United Club... Flott tur, Marian og jeg mekket hver vår treseter foran i Economy Plus og hadde topp tur, boarding LAS snart i 737-900ER , 2EF... Håper jeg ikke blir for surrete i hue..^_^

Haaper dere faar en god tur og vi tar godt vare paa dere... :)

Dag

Back