• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God sundag!

roger

Rakettforskar
Medlem
Eller god og god... Har rydda kjøkkenet istadenfor å sove. Ikkje heilt i slag og fann senga halv ni i går... Får sjå kva dagen bringe. Håpar mini og eg held oss passeleg friske framover, berre fire dagar til flytur uten ho mor. Vi helst vere 100% då ja...

Ha ein friskare dag, alle!

Go' ettellerannet her vestsørøst fra... eller...?

Fruen klarte å lure en BMW 518i til å sette tenna rett i rompa på BBJ'en på en påkjøringsramp til GA400 i ettermiddag, og dermed er den nede for telling en stund. Neppe totalvrak, men store skader bak. Guttungen fikk en smell i hode og nakke, men etter en tur på Emergency Room ble han friskmeldt. Kona klarte seg heldigvis bra. BMW'en hadde bare noen skraper foran .. jævla tank ...

Fikk meg en tur til ølsjappa og hentet mine seks Two Captains som de hadde holdt av for meg. Resten av beholdningen var allerede utsolgt! Mulig han Delta-skipper'n jeg traff der for noen måneder siden plukke dem opp. Han likte historien om de to SAS-kapteinene. :)

Mekbart lumrere ute .. regnvær på gang tro?

God Morgen fra ett relativt Kjølig Nordens Paris!

Teller ned timene til 0900, da nattevakta mi er over for denne gang og min arbeidsperiode er over for denne perioden, å 1 uke fri, så tror det blir noe KjØLig i glasset i kveld ;)

Ha en fin fin søndag foruminister :)

God morgen fra Isfjorden. Her blir det retur til sivilisasjonen litt senere idag med DY. Denne gangen på et fly uten WIFI, det triste er jo at jeg ikke kommer til å merke forskjell fra flygningen med WIFI...

God morgen fra SAS-katina.
Første gang jeg tester mobilt boarding pass med Swiss idag.
So far so good, så langt. Stoler ikke alltid helt på denne teknologien. :)

Ha en bedre søndag.

Fruen klarte å lure en BMW 518i til å sette tenna rett i rompa på BBJ'en på en påkjøringsramp til GA400 i ettermiddag, og dermed er den nede for telling en stund.

Godt det gikk bra med familien. Det er det viktigste.

Det er litt med BMW'er som med bjørner. Om man møter en i trafikken må man ikke snu og løpe. Da trigges jaktinnstinktet med en gang. Man må bare stoppe og rygge sakte unna. Evt åpne dørene så man ser større ut.

Er man på vestkanten og sjåføren er drøyt 40 og har vannkjemmet hår bakover, er det ekstra farlig. Da er det oftest en hann i sin andre parringsalder. Ris på Oslo Vest er spesielt utsatt. Det finnes sikkert tilsvarende områder rundt Atlanta.

God morgen fra Gøteborg. 6 timer messe igjen før en rødsnute frakter meg og elgen til Stockholm. Ha en fin en, folkens.

Mornings fra Sandaker. Frokost er forlengst inntatt, og nå forsøker jeg finne frem motivasjonen for å ta fatt på husarbeidet. Ha en fin dag

Det er litt med BMW'er som med bjørner
Pokker Fnate, jeg ler litt for ofte av postene dine. Ahh, godt med litt humor en søndagsmorgen.

Mornings fra vestfronten. Byen ble vasket godt i går, men i dag er det heldigvis noe lavere luftfuktighet. Mistet stemmen helt i løpet av kvelden i går, så da er det godt at kvelden bare dominert av film og annen morro på boksen.

Akkurat nå er jeg tydeligvis i puberteten, så jeg får holde kjeft og satse på at alt blir bedre ila dagen.

Ha en flott søndag!

God formiddag fra BGO. Atter tid for å dra på jobb. Skal bare en snarvei nedom Sandnes på veien for å se på en fotballkamp. SVG-OSL kl. 20:45, og deretter (forhåpentligvis) OSL-BOO kl. 22:00. Blir spennede..

Er man på vestkanten og sjåføren er drøyt 40 og har vannkjemmet hår bakover, er det ekstra farlig. Da er det oftest en hann i sin andre parringsalder. Ris på Oslo Vest er spesielt utsatt. Det finnes sikkert tilsvarende områder rundt Atlanta.

Jeg dro ned så fort jeg fikk telefon og traff mannen under forhør av en fet gammel sheriffdeputy. Innertier.

Good morning America! (Og andre steder)
Det er en flat og lukket stemning, det er tid for hjemreise om noen timer. Fikk sjekket inn går, men WT+ så full ut så endte i skikkelig monkey, au! Uansett, en dusj og litt frokost før man sjekker ut å går på SQ777 hunting i området Columbus Circle. Om 23 timer er man tilbake i eventyret HØST!

Ha en fin dag i blodproppens tegn !

Go' ettellerannet her vestsørøst fra... eller...?

Fruen klarte å lure en BMW 518i til å sette tenna rett i rompa på BBJ'en på en påkjøringsramp til GA400 i ettermiddag, og dermed er den nede for telling en stund.

Også at hun klarte å bli påkjørt av den absolutt eneste BMW518i i USA - BMW med 4 Sylindre i USA er mere sjelden enn en Lada på Ris;)

Litt over Bunnefjorden blåser det frisk i dag - Beaglen`s ører stod rett ut og det var fare for Take Off i vindkulene - godt vær til å hygge seg inne med Mate`mens man ser 180South - en reise til Patagonia inspirert av den turen grunnleggene av Patagonia og North Face gjorde på begynnelsen av 60 tallet. En meget flott film.

Ikke noe galt om folk på Ris, altså. Det er bare en refleksjon fra en som krysser veien der til fots ganske ofte.

Ikke noe galt om folk på Ris, altså. Det er bare en refleksjon fra en som krysser veien der til fots ganske ofte.

Se opp for en Lancia Delta Sort - broder EB exForum medlem - kjører Italiensk på Italiensk vis :rolleyes:

Også at hun klarte å bli påkjørt av den absolutt eneste BMW518i i USA - BMW med 4 Sylindre i USA er mere sjelden enn en Lada på Ris;)

Kødder du? De detter omtrent ned av trærne her ... finnes i bøtter og spann her i sør ihvertfall ...

Ellers veksler man mellom telefoner med forsikringsselskap, vedhugging og en Stabækmatch som for en gangs skyld ser ut til å gå rette veien. :up:

518i - gamle i såfall - sjelden med såpass små motorer - selv vår Volvo er på over 3 liter

Back