God sundag frå BGO

Re: God sundag frå BGO

I det tempoet der vil vel hele banen få strøm i 2200...
Neppe. MDG stemmer jo allerede mot andre utbygginger som skal starte neste år med argumentet at vi snart går over til elektriske flygebiler.

God kveld fra Gautestad. Her er beaglefellen montert og et par kilo multer plukket. Nå øl.
f212fd479aa54f3efb2e33ce03d49059.jpg

c2a277e259a0de88a22d7a717dd1775c.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God soendag fra oss paa vestkysten, rolig da i nydelig vaer, foer avreise til San Francisco i kveld. Gaarsdagen ble tilbrakt ved Lake Crescent - mye bading i nydelig vann:

43376243232_831fbb5b1f_b.jpg
[/url]IMG_0914 [/IMG]
og middag paa terrassen til Lake Crescent Lodge med en Pinot Grigio til den lille Italienerinnen og en nydelig Sour Hazy IPA til far (heldigvis har vi ikke matchende singlets, tatoos med Trump Forever saa vi slipper aa stille med Bud Light).

Strengt regulert slik at de som er ute etter multer ofte endre opp med mulkter.

I Nord-Norge, ja

De saftige, gule, store og velsmakende bærene som betyr mye for mange, og som skaper debatt, engasjement og irritasjon. Spesielle regler gjelder for "viddas gull". Ikke i Sør-Norge. Der kan multer spises og plukkes som de andre bærsortene.

Hmmm noen har donert sommerutgaven av 'Kollektivet" i avislomma mi. Av tegningene på omslaget er jeg usikker på på dette kan leses med ung dame på midtsetet.

God ettermiddag fra bakgården. Deilig å slappe av med litt leskedrikk etter en laaang da på stranden i South Beach og en lunch på fantastiske Rusty Pelican.
Imponerende hvor lenge slike steder holder år etter år, første gangen jeg spiste der var i 1984.

D3DAB063-7E02-4433-BD45-A862E535E5CE.jpg

Dette er hva du går glipp av:
43435935221_510993e0af_b.jpg
[/url]IMG_0922 by finnerik29, on Flickr[/IMG]

En Hazy Sour IPA på terrassen Lake Crescent Lodge, ikke mye image bygger slik Bud og Trump er - men når man ser de 250 kilo pluss som velter ut av en sliten sur Chevy med Trump Stickers, Trump Tatoo, singlets og 24 Pack med Bud Light - ja da ser en hvordan America is made great again (or was it FAT again).

PS Om jeg kom hjem med en sin pack Bud Light ville den lille Italienerinnen med rette kastet meg meg på hodet ut......:p

PS Om jeg kom hjem med en sin pack Bud Light ville den lille Italienerinnen med rette kastet meg meg på hodet ut......:p

Huff da.. hvis du blir pælmet ut på grunn av drikkevalget og mangel på sneversynt smak så har du bommet grovt på valg av livsledsager :D

Nå er det snart natta her med en helt grei amerikansk Noir og ei norsk ei som forstår litt ironi ;)

ABCC4384-6855-47E9-A65A-675C755378A8.jpeg

Last edited:
Back