God støl morgen fra Dubai

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God støl morgen fra Dubai

God støl morgen fra Dubai..

I dag straffes jeg for å ha brutt nok et prinsipp med å spille golf for første gang i går. Vi hadde tre proer (blant annet Norges beste kvinnelige?) som lærte oss opp i tre timer og det svir i dag.

Jeg blir dessverre nå en av ”de” da jeg synes dette var fryktelig gøy, og nå har harryfaktoren roet seg ned etter at hypen forsvant. Vi bor jo faktisk på Montgomerige Golf Course som viser seg å være en av verdens beste, saa det blir for dumt aa ikke spille paa trass. (Golf sett til treåringen ble også inkjoept i iveren 

Nå er det julelunsj på sjømannskirken og aktiv møtevirksomhet på programmet før man tar en grillkveld i kveld.

Ship o hoi.

Attachments

• Golfphoto 4.jpg
    Golfphoto 4.jpg
    53 KB · Views: 437
Re: God støl morgen fra Dubai..

Grynt fra Forus!

Heldigvis bare 2 arbeidsdager igjen denne uken før det er helg. :drunk:
Føler meg så positiv i dag! :whip

Ha en fin en forumister! :)

Gjesp fra det nordlandske, flighten opp i SK4122 i går ettermiddag gikk greit - men jeg stusser alltid over at vann "aldri" er inkludert hos SAS. Selskapet sier selv at kaffe / te og vann er inkludert "Med få unntak", men når unntakene blir så mange som rundt 80-90% av flightene en svært aktiv reisende både på fritid og jobb gjør - da begynner man å lure hvor mange unntak det er.

Nuvel, med eller uten vann - jeg overlever og om litt er det frokost før dagen startes.

Ha en fin dag! :)

Mornings, nok en gang fra bussen. Jobben kaller, før det i kveld er tid for julebord. Ha en fin dag :)

God morgen fra 34/8 (Visund :p)

Her blir det en lang dag med lite jobbing, den ble vi ferdig med i går, så nå er det bare å vente på flight inn. Flighten inn til land er til BGO, mens vi reiste ut fra FRO... Litt mer kjedelig for min kollega som har mobilen sin på FRO :p Heldigvis så har man funnet en løsning på saken.

Ingen store planer for uken, annet enn et mulig mini-flyprattreff i kveld ;)

Ha en fin dag forumister :)

Og gratulerer med dagen Tommy!

Eit lite knurr frå Trøndelag. Dagen starta bra, men fekk seg ein liiiiten dupp iløpet av første halvanna timen då mating av liten tok litt lenger tid enn berekna, pengane vart ikkje funne i lomma på veg til bussen, så det vart smelling med ytterdøra to gangar, lett spurt og mobilett istaden for avslappa gange og månadskort. Kortmappa låg heldigvis på jobb...

Dagen skal gå med til vidare jobbing med å begynne å jobbe på å lage ein radio, litt prating og litt skriving. Nok å gjere. Ser fram til flytur med DY til helga! Håpar at ingen har turt å velgje rad 11 når innsjekk opnar :-D.

Ha ein fin dag!

Iskald morgen i det Sørlandske vinterparadis med 10 minus! Herrejemini så glad jeg er for å jobbe innendørs!

Sliter med vond rygg og nå har urinsyregikt dukket opp i ankelen igjen. Er vel et halvår siden sist, men fyttikatta så vondt det er.

I kveld kan jeg bedøve den litt ettersom det er vinsmaking i vinforeningen på programmet. Hvis jeg klarer å halte meg dit da vel og merke.

Ellers skal tur til Tyskland bestilles i dag. SAS skal ha 2900 kr i Eco og 2700 i eco extra til Berlin. Lett valg, men forstå prisene de som kan. Det er jo uansett hakket bedre enn SAS til HAM som mandag morgen koster 5800 i Extra og 5200 i Biz. Dobbelt så dyrt til HAM som til BER. Er det rart jeg drikker?

God støl morgen fra Dubai..

I dag straffes jeg for å ha brutt nok et prinsipp med å spille golf for første gang i går.

"For første gang i går"? Hvor mange ganger om dagen spiller du vanligvis golf da? :drunk:

Nuvel! En god dag ønskes alle fyllikker!

BF:cool2

Go ettermiddag fra Pattaya.
Her sitter man med ei papirmølle uten like for å søke visum til fruen.
Byråkrati på sitt værste når det gjelder spørsmål hvorfor man skal ha med seg sin
folovede en liten tur hjem til Norge. :headbang
Og i tillegg så har man hangover :cry:

Ha en bedre dag.

God morgen fra BRU. Fin flight over fra BKK i natt. Samme fly som for 3 uker siden.
4 timer er alt for mye å tilbringe i SAS loungen men sånn ble det. Snart hjemme og ryktene vil ha det til at velkomstkomiteen består av en anselig mengde snø som må flyttes på

Ha en varm en folkens

Gjesp fra det nordlandske, flighten opp i SK4122 i går ettermiddag gikk greit - men jeg stusser alltid over at vann "aldri" er inkludert hos SAS. Selskapet sier selv at kaffe / te og vann er inkludert "Med få unntak", men når unntakene blir så mange som rundt 80-90% av flightene en svært aktiv reisende både på fritid og jobb gjør - da begynner man å lure hvor mange unntak det er.

Oj, oj, oj. Ikke si noe til Polaris!!!! ;) (spøkefullt smilefjes. Intet vondt ment etc)

"God" morgen fra Lillestrøm. Her skal man straks opp og kaste bort en bråte cash på tannlegen. Det må være en av de kjipeste tingene å bruke penger på. URK.

Oppturen blir jubelbord i kveld. Ha en fin dag, så ser jeg en gjeng av dere i kveldinga.

Last edited:

God morgen fra Pilestredet. Formen fortsatt ikke helt optimal, men grei nok til at jeg kan være på jobb og gjøre en tre timers innsats som planlagt. Fortsatt slapp, småkvalm og trøtt, men det er ikke så ille som det var natt til i går da jeg ble mer venn med dassen enn jeg hadde ønsket. Hehe. Tipper dette kommer seg helt og at jeg i morgen er helt oppegående igjen. Ha en god dag.

Hmmm, dagens opp-og-ned-turar fortset... Opptur: eg gløymte at eg har meldt meg på julebord til lunch i dag! Det blir bra. Nedtur: Eg set her i t-skjorte, hettegensar og ESD-sikre sandalar. Jaja.

Ha det fint på julebord i kveld!

SC - skjerpings .. sport uten offside er for pingler .....

Grynt fra vestsørøst .. selv om det er fridag må guttungen på skolen og jeg tidlig opp .. ser fram til sommerferien allerede. Den lovede kaldfronten har ankommet, og ute står det nå bare et par Celsius'er og fryser. Løv skal hugges og ved skal rakes men det ligger også en blodfersk Tom Clancy på kindle'n min .... Kanskje jeg tar en lur når jeg kommer tilbake og tenker over saken ...

"For første gang i går"? Hvor mange ganger om dagen spiller du vanligvis golf da? :drunk:

Nuvel! En god dag ønskes alle fyllikker!

BF:cool2

Trodde du var sørlending jeg Biz – ikke kverulant som østlendinger og ikke minst nordlendinger?? ;)

Etter 18 år med shipping engelsk blir norsken dårligere og dårligere, jeg prøver på nytt.

I går spilte jeg golf for første gang i mitt liv.

Re: God støl morgen fra Dubai

Heisann!

Endelig tilbake i Trøndelag, etter et laaangt døgn på vei hjem fra Manchester! SAS kansellerte SK542 fra MAN i går kveld, så ble flydd til ARn og innlosjert på Eurostop på Arlandastad i natt... Sleeeetent hotell gitt.. hehe. Fikk 4 timer på øyet da..

Snø her også, og trolig reisefri frem til nissen kommer.. Deilig!!

SudCaravelle: Golf kalles her for "Terreng-krokkert".... Og spilles best i ustødig bakrus, evt på PC... :)

Kim

Back