God søndagsmorgen

BSSW

Browncoat
God søndagsmorgen

God morgen fra Tananger

Her er man på vei ut døren for å gjøre noe jeg ikke har gjort på flere år... stå på slalom :8:
Får håpe jeg ikke dukker opp i SEA på krykker :p Men kommer i hvert fall til å være ganske stiv og støl på jobb imorgen :p

Hadde glemt at jeg hadde satt den andre pcen min til å ta en chkdsk ved neste oppstart, så hoved laptopen min står og "koser" seg med det... mens jeg må knotte på Asus eee'en min :8:

Men nå er det ut døra...

Ha en fin dag forumister :)

Re: God søndagsmorgen

God dag fra Thai First class lounge i Bangkok. Ferien er slutt, og det er hjemturen som venter. Har heldigvis lagt inn en omvei, så det blir BKK-HKG-IST og en liten dags pause, før jeg ender opp i snøen.

God morgon frå Trondheim!

Då var eg forholdsvis tidleg oppe ein sundag til meg å vera ;)

Her er man på vei ut døren for å gjøre noe jeg ikke har gjort på flere år... stå på slalom :8:
-det var planen min også, men eg konstaterte ved første forsøk tidlegare i dag, at snøfall = dårlig sikt, så eg avlyser dagens planlagte økt. Alternativ plan kan nok slå til seinare, ei innmelding i det lokale tortu..treningssenteret, 3T.

Ha ein fin dag alle saman!

Mornings fra Oslo. Begynte dagen med egg og tørrsaltet bacon. Litt småting som må fikses, før jeg i ettermiddag blir dratt med i 5 årsdagen til nevøen til dama.....det bør jeg få endel "bonuspoeng" for. Ha en fin dag

Mens det lukter søndagskos for Someone, lukter det snømåking til den store gullmedaljen her! :colgate: Kan tippe det har kommet 12-15cm inatt og med en temperatur som nå har bikket 1+ kan dette bli en tung affere - vel vel, får ta med meg de staute blikkene til alle naboene som har freser, jeg derimot - jeg bruker muskler! ;)

Ellers går dagen med til å se Man Utd gruuuuse 'Liverpul' :drink

Gudd mørning fra Trondheim #2

Dagen går vel i all hovedsak til avslappning. Altså ingen spesielle planer.

Ser ut som det har kommet litt snø i natt også :)

Ha en flott dag

Her skal det også måkes snø i dag, men den gamle Honda'n skal få gjøre den tyngste jobben her. :colgate: Ser jeg også burde fjerne litt snø fra taket på redskapsboden... Noen som kan sende meg litt arbeidslyst?

Ha en strålende dag. :)

God mørning fra Gjelleråsen..

Her har jeg vært oppe alt for tidlig og svettet min andel på Elixia Kalbakken.
Frokosten er unnagjort, så nå gjenstår snømåking og husvask, før det blir middag og film i Oslobygda i kvell..

Mens det lukter søndagskos for Someone, lukter det snømåking til den store gullmedaljen her!

Måking (med muskelkraft) ER søndagskos, jo :) Skulle gjerne ha måket litt jeg, men vi har dessverre ikke hatt mye snøfall den siste uka..

Søndagen min skal gå til sport sport sport, fornektelse ang. det å bli sjuk (influensa) og lesing av pensum. Ja, fordi pensum er så spennende at jeg småleser og koser meg med det som ei avis ;)

;)
-det var planen min også, men eg konstaterte ved første forsøk tidlegare i dag, at snøfall = dårlig sikt, så eg avlyser dagens planlagte økt. Alternativ plan kan nok slå til seinare, ei innmelding i det lokale tortu..treningssenteret, 3T.
!

Samme her - hadde planer om Storekleivsstua og slalom i Tyritoppen sågar hadde jeg tenkt å gå på ski over Grønland. Men det får bli med tanken i dette været :colgate:

God morgen fra Gamle Oslo. Her blir det sofasøndag før nok en travel uke barker løs. Riktig god søndag ! :fly

God morgen fra Oslo..
Da er man kommet innendørs igjen etter en skitur. Ellers blir det stort sett avslapping, frem avreise retning Edinburgh i morgen. Må ha med seg FA-cupkampen der jeg regner med seier mot Man U.. King Kenny is back ! :)

Ha en fortreffelige søndag alle...

Last edited:

God ettermiddag - fra rett nord for Gjelleråsen

Her har man måkt tung snø for harde livet. Nå blir det å hente fram ID kort og slips å komme seg mot OSL og en aften på flyplassen.

I morgen er det avreise til Lisboa for to ukers Load Control kurs på TAP sitt hovedkontor.

S

God ettermiddag fra OSL. Venter på hjemreise etter jobbsamling igår. Bli meget rolig ikveld. Ha en strålende søndag folkens :-).

God ettermiddag fra ett regntungt Bergen. Så godt at vi har søndager hvor man ikke behøver å gjøre noen ting i det hele tatt... En fortsatt avslappet ettermiddag foran tv'en venter, ha en fin dag forummedlemmer!

Last edited:

G'morgen fra Alpharetta, som melder -8 og klarvaer. Det skal imodlertid ikke vare saa lenge. I kveld skal det komme 10-15cm sne etterfulgt av freezing rain, saa da kan man tenke seg hvordan mandagen blir ... Det farlige er imidlertid isansamlingen, som foerer til at traer og grener faller og tar med seg stroemledninger etc. Sist vi hadde en skikkelig isstorm, var vi uten stroem i to dager. Haaper vi slipper det denne gangen.

Men foerst er det fotball ... :)

og akutt endring av værforhold, medførte akutte endringer av planer. Det blei ein hard dag i "Nedturen" på Vassfjellet i alpinutstyr :) -3T får vente til neste anledning ;)

God ettermiddag fra Sandefjord. I dag har det vært revision som ble dagens hovedgjøremål, da jeg har mock exams i en og en halv uke, fra og med i morgen. Liten tur på Torp for å hente modern, og det var snakk om å se etter billige flybilletter til Sør-Afrika i vinterferien. Høres skummelt ut å reise på ordentlige billetter :8:

Også litt usikker på om det gikk mest bensin eller spylevæske på den kjøreturen...

Må ha med seg FA-cupkampen der jeg regner med seier mot Man U.. King Kenny is back ! :)

Det er kanskje like greit at King Kenny venner seg til slike resultater...;)

For øvrig: God søndag fra et Tromsø med rundt -10 grader C. Klart & fint. Julen er ryddet ut av huset for denne gangen. Neste jul vil muligens bli feiret i England om alt går etter planen.

God aften fra Stavanger.

Da var middagsbesøket forlatt heimen og det er snart på tide å få de små i seng før det blir voksen-tid og Settlers! ^_^

Må innrømme at det ikke er feil akkurat, har fått nok av unger denne uken i og med at det har vært diverse sykdom i huset :drunk:

Vel, men uansett, ha en fin aften folkens! :)

Back