God søndagsmorgen!

Re: God søndagsmorgen!

God kveld fra Varna. Flott by ved det svarte havet. Naa blir det et bedre maaltid et eller annet sted, oel ogsaa.

God kveld fra Tananger,
Feriekofferten er pakket.
I morgen bærer det avgårde med KL1204 via AMS til NCE.
2.5 uker utenfor St.Rafael/Frejus venter. 25-30grader venter pluss god mat og mye god drikke. Hele familien er helt gira . Jeg skal bevist prøve å holde meg unna alt som bærer preg av internet. Jeg skal ha ferie!
Ha en fortsatt fin kveld og god ferie til øvrige forumister.

God kveld fra Tananger,
Feriekofferten er pakket.
I morgen bærer det avgårde med KL1204 via AMS til NCE.
2.5 uker utenfor St.Rafael/Frejus venter. 25-30grader venter pluss god mat og mye god drikke. Hele familien er helt gira . Jeg skal bevist prøve å holde meg unna alt som bærer preg av internet. Jeg skal ha ferie!
Ha en fortsatt fin kveld og god ferie til øvrige forumister.

Vart i området skall du vara? Jag är i Valescure nu (ovanför St Raphael) fram till onsdag morgon.

Skall bli blåsigt här i början på veckan men fint mot slutet :)

Da ser det ut som i hvert fall tre av oss har betalt/vil betale 2€40 i A8-bomstasjonen ved Fréjus-avkjøringen i løpe av litt over en uke. Regner kanskje med at det blir flere av dere som også tar seg inn på plassen foran ordførerens kontor.

Town_Hall_Frejus.jpg

Bare husk på å også ta en tur til stranda på vestsiden av "småbåthavna" for å ta en titt på denne Étendarden

No29.jpg

Vart i området skall du vara? Jag är i Valescure nu (ovanför St Raphael) fram till onsdag morgon.

Skall bli blåsigt här i början på veckan men fint mot slutet :)

Green Village , rett ved Rochebrune.
Litt oppe i åsiden.
Nydelig plass.

Da ser det ut som i hvert fall tre av oss har betalt/vil betale 2€40 i A8-bomstasjonen ved Fréjus-avkjøringen i løpe av litt over en uke. Regner kanskje med at det blir flere av dere som også tar seg inn på plassen foran ordførerens kontor.

Town_Hall_Frejus.jpg

Bare husk på å også ta en tur til stranda på vestsiden av "småbåthavna" for å ta en titt på denne Étendarden

No29.jpg

Ja , det ser slik ut -KGL.
Jeg betaler i morgen kveld.
Etendarden har jeg studert hver sommer der nede allerede.
Vurderer å legge inn bud på den.:D

Ja , det ser slik ut -KGL.
Jeg betaler i morgen kveld.
Etendarden har jeg studert hver sommer der nede allerede.
Vurderer å legge inn bud på den.:D

Regner også med at du skal innom Les Templiers på Alfred Perrin-plassen

I 10 år har mina föräldrar haft lägenhet här och jag har lyckats missa den!
Det blir en tur ner idag.....

Ja, slik er det Savipix - noen får ikke med seg de vesentlige ting ;) muhahahaha

Back