God søndags morgen

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God søndags morgen

God morgen godtfolk!

Nattevakt nummer 2 av totalt 4 er over og man har dratt seg hjemover. Fruen har allerede reist på sin jobb, så det senga som blir mitt tilholdsted i timene fremover.

Ha en god dag forumister!

Re: God søndags morgen

Jobb til 15:00 deretter Oslo Spektrum og Top Gear Live med en kollega, også er det helg for oss skiftarbeidere!
Nå ser det ut som skyene forsvinner og nok en flott dag åpenbarer seg - jaggu er det visst ikke en A330 fra SAS som har tenkt seg ut fra Gardermoen imorgen :drunk:

God morgen folkens. I dag blir det dagstur fra Asker til Trondheim for å spille ligakamp i bowling. Var også i TOS på fredag og spilte ligakamp. Det står om gullet i den øverste divisjonen i norsk bowling. Vi har 2 kamper igjen for sesongen, vinner vi begge er vi seriemester for første gang.

Ha en fortryllende dag folkens!

God morgen fra Olavskvartalet, Trondheim!
Nettopp ferdig med frokosten på Nova, nytt hotell for min sin del. Men jeg må si at jeg tror jeg fortsetter å bruke "stamhotellet" Grand Olav ;)
Dagen tilbringes på UKM-kontoret hvor det går i planleggingsmøte, hjem i ettermiddag med SK377 og SK2309 :)

Ha en flott dag!

God morgen fra Oslo. Her har jeg ryddet etter gårsdagens middagsgjester og sittet å surret på nett, mens jeg venter på at frøken Fryd skal våkne så man kan få spist frokost. Nevøen hennes er visstnok 1 år, så da blir det tur til svigers for å spise kake etter hva jeg skjønte. Litt rydding i leiligheten min er også på sin plass, spesielt siden megler Kvikk kommer innom for en verdivurdering imorgen. Ha en fin dag

God morgen fra Radison Scandinavia!

Frokost er inntatt, så da er det på tide å komme seg ut og lufte hodet og hilse på en kompis som bor i Oslo.

Sen avgang fra OSL, så kanskje det blir en tur på SAS-Museet og kanskje litt spotting!

Ha en fin dag forumister! :)

God søndag fra KRS.
Første reise i privat sammenheng er KRS-CPH-AMS. Blir ingen Mad Dog på den turen desverre. Returen byr på 737-600. Ikke så kult.
Likevel, jeg flyr høyt på forrige års bakesetetur i LN-TEX.

Da blir det slik. Skjønner at du har en del turer til KRS. Selv sitter jeg stadig på 07:20 flighten. Alltid fullt. Koster oss ca kr 3.000,- t/r. + flytog. God business for SAS;)

Pleier å reise motsatt vei. 07:40 fra OSL ned, også normalt 15:45 hjem igjen.....etter siste fuel surcharge increase kommer det på normalt >2000kr t/r. Og det med svært gode storkunderabatter hos SAS ;)

God søndag frå Trondheim!

Frokost unnagjort -nyter nytrekt kaffi og surfer forum. Avreise dag i dag, ny veke på reis. Antakeligvis blir dette nest siste reiseveke på ei god stund. Starter ny jobb 1.april, og då blir det lite reising....litt usikker på om eg synes det er ok..? ...:8:

Ha ein fin dag alle saman! :)

I vår virksomhet flyr vi bare, koste hva det koste vil. Sikkert dumt, men bra for SAS. Som tidligere Braathens mann er jeg litt over gjennomsnittett optatt av fly. Er uansett imponert over Bjørn Kjos, og hva han har fått til.
And for the record: Ingen MD, men CRJ900, som jo er et OK fartøy. Er litt glad i SAS CC som serverer musserende uten "hazzel". Om det da koster NOK 60 er ikke så viktig. Jeg bruker gladelig noen Kr hvis servicen er proff.

I vår virksomhet flyr vi bare, koste hva det koste vil. Sikkert dumt, men bra for SAS. Som tidligere Braathens mann er jeg litt over gjennomsnittett optatt av fly. Er uansett imponert over Bjørn Kjos, og hva han har fått til.
And for the record: Ingen MD, men CRJ900, som jo er et OK fartøy. Er litt glad i SAS CC som serverer musserende uten "hazzel". Om det da koster NOK 60 er ikke så viktig. Jeg bruker gladelig noen Kr hvis servicen er proff.

Her skulle d vært reply til "someone"^_^

God morgen fra Sunnmøre i et forhodsvis uttrivelig vær...

Har startet dagen med plukke 6800 egg, eller det er vel en sannhet med visse modifikasjoner.. Bonden Sylte gjorde sine ting inne i hønsehuset, mens undertegnede passe på at eggpakkemaskina gjorde sine ting...
Klarte kunsstykket å sende et brett med egg i gulvet, med tilhørende eggerøre og gulvvask... jaja, enda nok egg til alle eggspisende forumister! :-D

Ha en fortsatt fortreffelig søndag godt folk..

Nevøen hennes er visstnok 1 år, så da blir det tur til svigers

Tikk .. tikk .. tikk .. tikk ... tikk ... tikk .... ;)

G'morgen fra Aplharetta! Her har det vaert en skikkelig rock'n'roll night med regn, lyn og torden til den store gullmedaljen Roet seg litt naa, men det er visst ikke helt slutt ennaa.

Lang morgen ... Keurig'en er gaatt til h*****, saa det ble Starbucks Via paa morran ... ikke helt det samme, men det faar duge et par dager. Nespresso'en skal nok faa kjoert seg litt ogsaa. Naa er'e imidlertid frokost. Skikkelig amerikansk fro med bacon og pannekaker!

God formiddag fra Burger King på Oslo S. Sitter å slår ihjel litt tid med en kamerat mens vi venter på toget hjem etter et supert Top Gear Live!

G'ettermiddag fra Trondheim :)

Arvingen og jeg har kost oss masse idag,nå står middagen står i ovnen og er snart ferdig.

Ren avslapping idag :D :D :D

....og Espen........tikk...tikk....tikk...tikk....tikk...tikk..... :p :p :p

God ettermiddag fra Lavprisekspressens K-Setra Dobbeltdekker på vei til Kristiansand. :)

Slapper av de 5 timene som trengs for å komme nedover for å besøke litt familie mens man har permisjon. Kvelden går nok til avslapning hjemme alene med litt god mat og drikke.

Back