God søndags morgen fra Stavanger.

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God søndags morgen fra Stavanger.

God morgen godtfolk!

Da var frokost unnagjort, ungene glor på på boksen og far i huset skummleser forumet.

Hadde opprinnelig tenkt oss i Kongeparken i dag, men været ser noe ustabilt ut, så dette blir lagt på is. Tipper at vi tar en tur på et av museumene i byen i dag, så får vi lekt litt turist.

Ha en fin dag forumister! :)

Re: God søndags morgen fra Stavanger.

Nydelig vær på Nærsnes. Hadde tenkt meg en tur til Kjeller idag, men det blir en ny ridetime istedenfor. Så får man se om jeg rekker Italiensk Dag på Odonata etterpå.

God formiddag fra Molde. Frokost er inntatt og nå står en Vivalto Lungo for tur. Håper å få klippet plen i dag. Det gror godt...
I morgen blir det ut på tur med 907..

God ettermidag fra ytre Romsdal. Her skummes forum, og sees litt på TV2-Nyhetskanalen fra Kjeller, før man tar til med litt aktiv ekamenslesing....

God formiddag fra Bergen. Her har dagen startet med en lettere frokost og kaffekopp. Kjenner litt etterdønninger fra gårsdagens alkoholkonsum under Champions League finalen, men "bakrusen" er allikevel ikke så stor for en som er nøytral hva utenlandsk fotball angår (har en anelse om at en del nordmenn har litt å deppe over i dag). Resten av dagen er satt av til eksamensforberedelser. Ha en fin dag forumister!

God søndag fra Maura. Her har man sovet lenge, og akkurat kommet seg etter et mareritt jeg våknet fra. Skulle fly BA til USA, og så stod jeg hjemme en time før avgang, og hadde ennå ikke pakket eller noen ting - jeg hadde rett og slett glemt det :drunk:. Husker også at jeg sjekket "Manage My Booking" etterpå, og så at jeg var blitt automatisk boket om - til en flight en måned etterpå, og kun på OSL-LHR :rolleyes:

Nuvel, det var faktisk godt å våkne, og kunne konstatere at jeg ikke skulle fly BA allikevel. Fortsatt hele 11 dager igjen til det, og hele 82 dager til de skal frakte meg til USA..

God søndag ønskes :)

Drittvær her i sør i dag, så ingen andre planer enn at jeg satser på at opphavet inviterer på middag.

Ellers er det jobb igjen i morgen. Hyggelig at det bare er 4 dagers uke da, og bare 19 dager til ferie!!

BF:cool2

Hai.

På Svalbard snør det lystig i dag, så jeg tenker jeg sykler ned til UNIS og leser litt i dag :) Pakke ned masse god mat, så blir det helaftens der nede.

I morgen skal vi visst ut og kjøre gummibåt, til en eller annen vind-utsatt odde i ødemarka her. Hvis jeg ikke gir livstegn innen i morgen kveld må dere ringe etter SeaKing'en :p

'til later: enjoy søndagen!

Skiftende vær i Oslo. Nå er det strake veien ned til brygga for å ta bilde av Queen Mary 2. Verdens flotteste skip seiler ut 1800. Ha en fortsatt god søndag.

Queen Mary II

God dag fra SAS/Blue1 loungen på HEL. Overaskende at det var en DAT MD-87 som fløy med TLL-HEL. Dog var flyet videre overbooket, så da så jeg og en kamerat at det var OK å dra via ARN og motta €150 for bryet.

Overaskende at det var en DAT MD-87 som fløy med TLL-HEL.

Blue1 leier inn flytjenester fra DAT, Augsburg Airways, Estonian Air, Jettime, Atlantic Airways, m.fl. for tiden. Har selv fløyet Blue1 Boeing 717 mellom Tallinn og Helsinki og videre med Atlantic Airways fra Helsinki på KF-flightnummer.

Last edited:

Godkväll från Emirates Lounge LHR; Strax dax för boarding av EK004 till DXB.

Trevlig lounge med utsikt över A380gaterna.

Attachments

• ek380lhr.JPG
    ek380lhr.JPG
    162.9 KB · Views: 105

Godkväll från Emirates Lounge LHR; Strax dax för boarding av EK004 till DXB.

Trevlig lounge med utsikt över A380gaterna.

Jaaaaaa...komme med slike fristelser på søndagskvelden da :old

god tur :fly

Back