God søndags morgen folkens...

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
God søndags morgen folkens...

God morgen atter en gang fra Tårntoppen på GM....

Nå er det vel bare en time igjen av nattevakten min og 10-15 min ser det ut til før solen stikker opp av horisonten her og lyser meg sterkt i ansiktet GOD MORGEN :)

Vel, rett ned i bunkern under bakken og tårnfoten her for noen timer etterlengtet søvn...

Ha en strålende hviledag - dere som kan :)

:nor

Replying to Topic 'God søndags morgen folkens...'

Glad Harrysøndag... Snart på vei til Sverige for å handle inn til 40 års feiringen til uken... Ser ut til å bli nok en strålende dag - sneen smelter og fuglene kvitrer- kan man bedre ha det... Ha en flott søndag...

Nope... mangler 2 år! Så da blir det liksom mitt ansvar å få denne feiringen i boks...

:devot: :devot:

Paa tide aa legge seg snart. Jeg har blitt onkel for andre gang paa to maaneder med to broedre idag og har feiret dagen lang med venner og uvenner. Dagen avsuttet paa Blue Smoke/Jazz Standard, NYC absolutt hotteste jazz klubb.

God morgen fra gulfkysten ... har ankomst om en time, saa naa putrer min medbrakte Starbucks paa trakter'n i hjoernet. Duften har alleede begynt aa spre seg i rommet ... :up:

Rundt 10-12 grader ute, saa fine forhold aa jobbe under.

Og saa var kaffen klar ....

God Morgen fra Oslo.

Måtte stå opp vondt tidlig for en søndag å være for å få med meg F1 fra Malaysia,a bør ikke hver søndag jeg er oppe så tidlig så da bør jeg få gjort litt iløpet av dagen som f.eks å pakke ut som enda ikke har blitt ferdiggjort etter ankomst fra Skottland

God morgon! Efter att ha kört fel (kvinna som kartläsare) och tagit 1½ timme istället för 45 minuter att komma hem efter en middag uppe i en bergsby fick jag 5 timmars sömn innan jag steg upp klockan 0645 för att fortsätta med allt arbete som skall vara färdigt till den kommande veckan.

Önskar er alla en fin och mer avslappnande söndag

God morgen fra Bergen også !

-I dag kom den blå himmelen og sola igjen ! -Det ble jo overskyet og litt lett regn i går ettermiddag....

-Det er vel ca. 4 grader ute her nå. -Ferdig med to aviser og etpar krus med god kaffe..... !

Det blir vel snart en luftetur med resten av huset, og den firbeinte.......

-Skal ha 3 nattevakter nå. Begynner 23.30 i kveld..... -Men så er det langhelg fra onsdagsmorgen ! :up:

God morgen. Da har jeg allerede vært ute på dagens første lille skitur med ungene. Knallvær her i dag, med 3 cm nysnø slik at det ble rene silkeføret. Det er på slike dager at det er ren luksus å bo midt i skogen :p
Nå er det tid for litt lunsj, før vi nok blir ute noen timer igjen.
Må vel også tenke på å pakke en liten veske da hele neste uke blir på reisefot i inn og utland. Skal prøve LH sin 744 i C-cl over dammen og lande på JFK for første gang på 15 år, så det blir vel en liten tripreport av det hoppet tenker jeg.

Back