God søndag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God søndag

.....nok en dag med Citrix, Peis og god kaffe. Nok å gjøre i månedene fremover med 2 prosjekter som gjerne vil ha 70 timer i uken. En settes pris på i arbeidsmarkedet - men ikke av det politiske Norge. Thomas Friedman har en tankevekkende artikkel i dagens New York Times - som også norske politikere bør ta seg tid å lese og reflektere over. Ha en fin søndag og ta vare på de som står deg nær!

Re: God søndag

Go formiddag fra Trondheim
Her har man vært ute med smurfen på akebrett og "baling" i snøen. Snart blir det lunsj og en tur til Hell på kaffebesøk. Kvelden tilbringes i matens tegn ;)

Ha en strålende søndag :) :) :)

God ettermiddag fra Flytoget.

Tilbake til Bergen etter en rolig helg hos foreldre med Fr Chriscross så Fru Chriscross får litt ro. 4a kaller for antagelig siste gang i en euroconfig 737-800. Antagelig en trist dag mao, men dwn skal nytes med dattern på fanget. Fr Chriscross har for øvrig lovt å ikke ta med babyselen ut av flyet slik hun gjorde på fredag.

God dag fra Oslo. Produktiv dag da Vi har allerede rukket å male soverommet og lunsjen er inntatt. Litt småarbeid hjemme, inkludert å se på hva man har av muligheter for å få brukt min CT senere i år. Invitert oss selv på middag hos de gamle i kveld.

G'morgen fra sørøst også. Her i Cumming er det 8 minusgrader og en frisk prærievind driver effektiv temperatur ytterligere noen grader nedover.

Fruen skal til Raleigh et par dager, så guttungen og jeg skal herje fritt. I kveld blir det spaghetti og cheesecake. :up:

Ellers blir det vel litt småpusling på eiendommen ..

God søndag fra Maura. Her er man nydusjet og nymatet, så da blir det straks å ta turen ned til OSL for en liten ekstrainnsats for FedEx.

God søndag ønskes :)

God ettermiddag fra SAS-kantinen -- setter kursen tilbake til AMS og haaper det gaar noen uker foer neste Oslo-tur...

Oensker alle en god oppladning til den nye uken!

God ettermiddag fra Farmen, hvor livet nytes etter noen dager på reise igjen;-)
Lutefisk med alle herligheter står på menyen, og det feires morsdag. Mht Morsdag så har jeg regnet ut at denne dagen jo er minst 50% min, ettersom mitt bidrag til at fruen ble mor ikke er ubetydelig ;-)

Den går nok kun igjennom om du anerkjenner at 50% av farsdagen er hennes :)

God ettermiddag, har hatt en ryddedag hjemme. Fant bla noen modeller som nå er til salgs.
Feiret min gamle mor i går, og idag var det kyllngsuppe m både karry og chili til middag :)

Ha en god kveld, alle sammen

God kveld fra OSL.

Her har man akkurat ferdig med en liten økt på kontoret.
Etter en særs hektisk uke, var det greit å sette seg ned en time i stillhet og få unna en del småsaker.

Dagen forøvrig har vært rolig, med diverse indretjeneste og klargjøring for en ny oppussings økt. Blir nok et par hektiske uker fremover.
Den nye vedovnen som hadde to ukers leveringstid, var plutselig klar 2 dager etter bestilling, så det ble det litt travelt med den også... Så en av dagene kommer en kar og fjerner gamle ovnen, så får jeg to dager på meg til å legge nytt gulv og fjerne noe plater på pipa før han kommer tilbake med den nye ovnen.

Ja ja, og slik går nu dagan

S

God kveld fra Bergenskontoret.

Akkurat kommer hjem fra hyttetur, og merker absolutt at det var en svært hyggelig - men kort - tur. Det betyr en ganske rolig kveld med litt opprydning av mailboksen og forberedelser mot min nye jobb. Etter det jeg kan se vil jeg fly nok fremover til å ligge rett under kravene til HON, så jeg teller på knappene om jeg skal melde meg inn i M&M før galskapen starter.

Neste uke bringer meg to eller tre flyturer, og forhåpentligvis forblir kalenderen min relativt forutsigbar.

Håper alle har hatt en flott søndag!

Back