• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Discus

Galley Slave
Medlem
God søndag

Her står frokost på trappene, så får man se hva dagen bringer videre. Klart fint vær i dag, og 30 grader ble passert ved 9-tiden.

Ha en fin søndag.

Re: God søndag

God morgen fra Bangkok.
Avreise til flyplassen snart - Emirates står for transporten tilbake til Hong Kong, så får man håpe Dom er lagt til kjøling(hørte jeg champagnefrokost....;))
Dagen tilbringes på flyplasshotell( dvs ingen pils ikveld Anders...:( ) , før Lufthansen bringer meg tilbake til Europa mandag.

Strålende dag ønskes alle sammen :) :) :)

God morgen fra Tjøme. Lettskyet i morgentimene og snart blir det frokost med sjøutsikt. En liten seiltur er planlagt etterpå. Ha en fin dag :)

God morgen fra Trondheim. Endelig en sommerdag her i Midt-Norge. Sola skal nytes og plenen skal klippes (skal ikke se bort fra at man må til med ljå ;) )

God morgen fra et solfylt Grimstad! Også her må plenen tas tak i. Så blir det kanskje en tur på sjøen senere... Ha en fin dag alle sammen!

Gute Morgen aus Frankfurt. Lufthansa sto som vanlig for et solid produkt under overfarten fra Atlanta. Ikkeno' tuslete halvt plastglass med champis ved boarding - her var det fulle glass så langt øyet rakk. Sitter nå rett ved Oslo-gaten og småsurfer litt mens jeg venter på fly videre. Sol og fint. En av fire flighter overstått - fortsatt lett og fin i kroppen.

God morgen fra CDG hvor vi akkurat har landet fra Seattle, 2 timer sene pga Birdstrike (bakfra ;-) )on final inn til Seattle - da blir det lunsj i Latinerkvartalet denne gangen også

God morgen, er akkuratt ferdig å rydde stua og terassen etter i går kveld. I dag skal jeg nok klippe litt mer plen, før det blir å ta en tur til noen kompiser, og plage han med at jeg har fri til torsdag!

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen, er akkuratt ferdig å rydde stua og terassen etter i går kveld. I dag skal jeg nok klippe litt mer plen, før det blir å ta en tur til noen kompiser, og plage han med at jeg har fri til torsdag!

Ha en fin dag forumister! :)

Jeg er snart igang med uke 3 av sommerferien. :cool: Det er et slit å være ferdig med VGS.

Sommeren virker å ha tatt seg en liten pause, uten at det er møkkavære og kaldt ute, så altfor ille er det ikke. I kveld venter det grillmat.

Og da var vi kommet til Værnes. Pga stengt svensk luftrom, var inbound maskin sen, og dermed ble jeg også så sen ut av OSL at jeg misset min connection til Mosjøen. Men SAS tok godt vare på oss alle og spanderte middag. Begynner imidlertid så smått å bli lei av flyseter ... ;)

God ettermiddag fra Tromsø! Må snart begynne å tenke på pakking for avreise til Riga i morgen tidlig kl. 0800 (via OSL) og et 3-4 dagers opphold. Der er det meldt mellom 28 og 30 grader (mot 8-9 her i TOS...). Senere i uken er det avreise fra Riga til Manchester & omegn for husjakt i en 3-4 dager. Der er det bare meldt 16-17 grader. Så blir det muligens tur direkte til Alta før retur til Tromsø... All baggasjen skal med som håndbaggasje - okke som... :)

Last edited:
God kveld, folkens! Her i Rygge/Moss er livet herlig i dag. Det er full sommer og vi spiser is! Ha en fin kveld!

Da var jeg endelig i Mosjøen.. Her skin sola og været er nydelig! Hva skjedde? Jeg bestilte kulde og møkkavær!

Back