• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Søndag

learjet

oversheriffmester
Medlem
God Søndag

(God) morgen

Her er man tidlig pån igjen etter å ha solgt sjela si. Utrolig kjipt å stå opp så tidlig på fridagen for å dra seg til OSL og en 10 timers arbeidsdag. Fikk litt sykdom i avdelingen i går og jeg sa ja til å komme inn. En smule trøtt men får prøve å ta et par powernaps i løpet av dagen. Så skal nok dette gå bra.

Får trøste meg med at det er en godt betalt dag, og gleden (til fruen) når lønninga kommer.

Ha en trivelig dag

Re: God Søndag

God morgen (natt) fra Bergen. Hjemme nå etter en meget bra tur på byen. Får komme meg i sengs så jeg er opplagt til juslesing senere i dag.

Glad morgen fra en våt hovedstad. Core EB fortsetter og det blir en treningsøkt (utrendørs) på formiddagen. Ellers skal det vel ikke skje så vanvittig mye i løpet av dagen - godt å være hjemme også...

God morgen fra Oljebyen. Overskyet og litt vind fra sør her , skal ta en spottetur til SVG ( Sola ) i dag med noen her fra Håper alle får en fin Søndag.

God morgen fra Stavanger!

Litt uvant å være oppe til klokken 07.00. Men når man har fått seg hund, så blir det nye vaner å forholde seg til....

Vel, ingen store planer i dag, en bursdagdag for ei som blir 5, ellers blir det en rolig dag.

Ha en fin dag forumister! :)

.. og når Søndagen kommer og dere 'ikke-skift-arbeidende' mennesker er ferdig med helgen deres, kan min bare komme.

God morgen fra Gardermoen hvor morravakten er godt i gang. Kom på jobb og ENOR ATCC var lukket og stengt, alle maskinene kom seg inn før 2200z igår aftens, og alle maskinene før 0500z imorges hadde slot fom en time og vel så det!

Men det regner! :8:

God morgen fra Beitostølen. Frokost er inntatt og har fått satt på både oppvask- og vaskemaskin. Litt sludd i luften, men en liten tur ut blir det uansett. Har kjøpt en et par fjellørret som det blir å steke til middag før det blir retur til Oslo i ettermiddag

God søndag lunsj. Gårsdagens evenement på Akershus Festning var suverent, men litt i våteste laget. Regnponcho'ene var til stor nytte. God mat og drikke fans det også, men litt lange køer. Jean Michel Jarre avsluttet ikke før nærmere kl. 00:30 med tre ekstranumre og flott fyrverkeri. Det ble nattbuss til Asker, taxikø og ikke hjemme før ved 03-tiden. Nå venter brunch, før man utnytter oppholdsværet til en tur ut. "Core Captain" fikk en liten stagnering igår, med en god lunsj på "Brunello" samt noen alldeles utmerkede pølser på Festningen.
Ha en fin dag.

Her har morgenen begynt med litt moderering, men nå skal jeg snar sette kursen ut og se om det fortsatt finnes noen blåbær i østmarka.

God morgen, en sen morgen dog... Opp i 11-tida pga. en sen kveld i går med middelmådig film på TV... Siste arbeidsdag i dag før jeg påbegynner ferie, jihaaa!

God kveld fra Sydney, hvor dagen i dag har vært 100% bra. Landet fra BKK i morges, etter en god reise på biz, hvor jeg fikk sove sånn høvelig bra. Var invitert på brunch hjemme hos en kamerat av meg som er skipper i QF, og spaserte den lille timen over Harbour Bridge til Kirribilli, hvor de bor. Etter et hyggelig måltid kom forslaget opp om en sykkeltur langs Sydneys "sjølinje" som nå er tilrettelagt for gående og syklister . Det ble en sykkeltur på over 3,5 mil, men med godt innlagte pitstops på puber og kafeer langs løypa, så ble dette en særdeles hyggelig tur og vellykket dag. Nå er det snart natt for min del, og det er vel best å komme seg i seng slik at jeg er klar for dagens dont i morgen tidlig.

Men her i Alpharetta er det bare morgen ... :)

Graatt og trist ute, men fortsatt ingen tegn til at hoesten naermer seg. Regner med litt bulder og brak, men jeg har fortsatt en stabel mp3'er aa kategorisere saa jeg skal nok faa tiden til aa gaa. Et par fotballkamper skal det nok ogsaa bli.

God ettermiddag frå Trondheim :)

Då har eg fått malt listene eit strøk. Listemaling er noko skikkelig pirkearbeid, og tar lang tid. Forhåpentligvis trengs bare eit strøk til. Kvelden avsluttes antakeligvis med indisk mat ute på byn. No er det tørkeventing, så då er det moglegheit for å lesa nyheiter på nettet ;)

Ha ein fortsatt fin søndag!

Her har morgenen begynt med litt moderering, men nå skal jeg snar sette kursen ut og se om det fortsatt finnes noen blåbær i østmarka.

Det gjør det, men særdeles lite igjen der jeg var, ihvertfall. En desiliter tenker jeg det ble på to timer.

God ettermiddag fra Sørlandet!

Flott vær her i dag, men kjerringa hadde bebudet full hus-vask i dag, så nå sitter jeg her utslitt i et rent hjem! At hu ikke skjønner at slikt noe er kjerringarbeid?? Akk ja, det er nok derfor jeg drikker!!

Skal snart til med middagen. Kylling, bacon, sopp, fettucini osv skal nok bli greit. Kanskje et glass rødt til?

Jobbuken starter igjen alt i morgen. Er det rart jeg drikker egentlig??:drink

BF:cool2

God søndag fra Fagerborg, har i grunnen bare drevet dank hittil, men skal stramme meg opp med en tur på Elixia snart.

God ettermiddag fra Oslo..
I dag har dagen gått med til litt rydding i boden, og slått litt baller på driving range'n..
Og nå sitter man å ser om de røde fra Merseyside kan slå West Bromwich, men det ser mørtk ut akkurat nå.. Nok en dårlig sesong pågang ??

Men men, ønsker alle forsatt en god dag hvertfall :)

Hodgson gjør det best med slugger-klubber som Fulham ... :p Men nå har de scoret ihvertfall. Her er det Villa-Everton som sendes, men den sviktes snart til fordel for Stabæk-Lillestrøm.

Hodgson gjør det best med slugger-klubber som Fulham ... :p Men nå har de scoret ihvertfall.

Hehe ja, men det tror jeg jammen er sant.. Var ikke hallajulastemning og spretting av champis i heimen, den dagen han ble ansatt :lol:

God ettermiddag.
Vært overraskende produktiv idag, med tanke på hvor hyggelig og sent det ble igår/natt. Vært ute med malingkosten, flyttet litt rundt på rotet på rommet og gjort unna en del skolearbeid. Nå venter thaikylling og nudler til middag! Utover kvelden blir det vel noe film på tven, Top Gear på pcen eller noen runder StarCraft II.

Back