• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God søndag

Henshaw

Galley Slave
Medlem
God morgen fra Tønsberg. Nok en helg som regner bort, så da passer det med middag hos mor i ettermiddag, siden man uansett må dit for å hente eldstemann som inviterte seg selv på overnatting der.

God morgen fra Asker. Regner gjør det her også, men sånn sett god timing ved at det uansett er hockeycup for minstemann. Så kan uansett sitte inne under tak og drikke kaffe. Billetter til et standup show i Oslo i kveld, så da blir det anledning til noen øl også. Ha en fin dag.

God morgen fra regner. Lot meg ikke stoppe av litt regn og fornøyd. Med jogging er unnagjort. Så nå at jeg har jogget i hull i Nkne løpetights etter 14 år så da kan den pensjoneres (eller kremeres). Fasinerende hvor mye mer snakk det er om miljø og å kjøpe ting av kvalitetet, men nå holder jo ting maks tre år. Brød er også bakt så og gressløken har våknet fra vinterdvalen så det blir eggerøre til frokost.

Håndballkamp 11.00.

Noen som vet hvilke hotellekjeder med minst fagorganiserte? Noe sier meg jeg bør ha en plan B i Stavanger denne uken.

Noen som vet hvilke hotellekjeder med minst fagorganiserte? Noe sier meg jeg bør ha en plan B i Stavanger denne uken.
Tolker jeg dette rett, er du ganske safe frem til torsdag?

God morgen fra Grønland. Ingen store planer for dagen, skulle gjerne vært på Intility og sett Enga mot Lillestrøm, men var for sen på avtrekkeren. Kampen ble visst nok utsolgt på under en time… Så får vel ta et ettermiddags besøk på den lokale puben. Ble heller ikke helgehandel på Meny, må sjekke hva som befinner seg av middagsråvarer i fryseren. Ha en finfin søndag🙂

God morgen, her i Tyskland har landet blitt tatt av hval-feber, og selv om jeg som livslang hobby-marinbiolog og hvalhobbyist ikke har noe tro på at den strandede hvalen kan reddes, merker jeg at jeg innerst inne synes det er litt spennende og håper litt at den reddes - litt som den der feelingen man har "jeg KAN jo vinne i lotto i dag".

Ferdig med bok nr 6, ligger altså litt foran skjemaet med "1 bok i måneden" dette året. Etter 6 år uten å ha lest noen bøker føles det veldig befriende.

God morgen fra regner. Lot meg ikke stoppe av litt regn og fornøyd. Med jogging er unnagjort. Så nå at jeg har jogget i hull i Nkne løpetights etter 14 år så da kan den pensjoneres (eller kremeres). Fasinerende hvor mye mer snakk det er om miljø og å kjøpe ting av kvalitetet, men nå holder jo ting maks tre år. Brød er også bakt så og gressløken har våknet fra vinterdvalen så det blir eggerøre til frokost.

Håndballkamp 11.00.

Det er et ganske beskjedent uttak og runde 2 kommer ikke før torsdag.

Uansett god morgen fra Oslo. Passer greit med litt indretjeneste i dag, gitt været

Heia fra BGO hvor barn underholdes, lunsj og middag forberedes og pakking utføres i mellom. Arbeidsuken starter med SK987, som jeg tror blir min første tur med SK + A359 faktisk!

Litt bongo-bestilling-reise bort til første (av tre) arbeidssteder, med separat billett videre mellom ICN-PVG og < 3t mellomlanding 😅 jaja, mer spent på å teste China Southern Airlines egentlig, samt å komme meg fra PVG til Hongqiao CBD nærmere midnatt lokal tid i morgen!

God morgen fra Knausen. Jeg trenger vel ikke nevne at mimosa-frokosten var innafor.. I dag er det gjester på den berömte Knaus-lasagnen og frem til det dasser man rundt i badkåpen og gjør husarbeid mens mor skal spille tennis.. (Kanskje jeg burde funnet en på samme alder som gjør husarbeid).

God dag fra Bergen.

Mor sine kjøttkaker lokker meg ut av køyen i dag. Ville nok foretrukket å holde køyen en stund til om det ikke var for den middagen.

Prøvde å finne poeng billett til OSL i kveld for en tur på puben på Grønland men det var ikke tilgjengelig til 5000p så da utgår det.

Blir vel en kveld foran tv, kanskje litt surfing etter flybilletter, ukjent destinasjon.

Denne ryddingen.. man finner jo noen minner da. Man kan flire av dette med bonuspoeng, status osv., men her ligger det VELDIG mye minne (og ikke minst co2 utslipp)

Attachments

• IMG_2729.webp
    IMG_2729.webp
    75.9 KB · Views: 23
Denne ryddingen.. man finner jo noen minner da. Man kan flire av dette med bonuspoeng, status osv., men her ligger det VELDIG mye minne (og ikke minst co2 utslipp)
De der var jo nesten umulig å få på OSL, når jeg kommer med innenriksfly i Thailand først får jeg også bare vanlig boardingkort videre med Lufthansa (kan selvsagt gå ut å sjekke inn på nytt i BKK for å få omslaget)

Lunchtid her i vestsørøst .. Oppe ved totiden og ble på potta en stund deretter. Gøy. Fortsatt ikke helt stødig.

Nå er'e fotball som gjelder. Arse-nal og Man Shitty, for å holde det på pottespråket .. ⚽ 🚽

De der var jo nesten umulig å få på OSL, når jeg kommer med innenriksfly i Thailand først får jeg også bare vanlig boardingkort videre med Lufthansa (kan selvsagt gå ut å sjekke inn på nytt i BKK for å få omslaget)
Jeg fikk de på Oslo ca halvparten av gangene og ellers så fikk du de automatisk når du kom på FCT. Husker den ene gangen at falkeblikket ved gaten på OSL så mappen og hentet meg ut av priority-køen og sendte meg inn på flyet får boarding. Savner den tiden der.

God kveld fra Sandnes. Ungen sovnet rett før åtte noe som er bra med tanke på at ting sklei litt ut når vi var på påskeferie OG stilte klokken til sommertid. Men nå går det riktig veien igjen. Travel helg med lønningspils ++ på fredag, ut på konsert i går og diverse familieselskaper så nå i kveld måtte jeg bare rykke ned i hulen min en liten stund. Tredagers jobbuke venter før jeg og fruen stikker på kjærestetur til søta bror på fredag. Det skal bli veldig nais. Ha en fin uke forumister!

Håndballkamp 11.00.

Hei. Ser ikke ut som Stavanger er påvirket av et eventuelt streikeuttak på torsdag heller:

Back