God søndag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God søndag

God søndag fra Radisson Osl. Er nede og spiser litt frokost før resten av gjengen er klare for terminalen. Fullbooket flight til Stockholm venter.. blir nok bra i kveld på konsert.

Re: God søndag

Litt forskjell på boarding osl-svg mandag morgen og osl-arn søndag morgen. Totalt syv passasjerer ombord da boarding gr 3 starter. Litt flere jenter mellom 13 og 25 også.

God formiddag fra Verdens Ende. Sjelden jeg sover så lenge… Nå kaffe og appelsinskall fra Nøtterø Bakeri ute på terrassen. Ingen andre planer enn å gå tur førti skal på vinsmaking hos 4 naboer i ettermiddag - vin fra landsted til landsted er en aktivitet som jeg tror kan passe oss ekstra best.

God morgen fra Bergen. Grått og småkjølig her på morgenkvisten, men det er meldt varmt senere. Far slapper litt av med alenetid på morgenen siden resten av huset purker og sover. Senere i dag blir det dobbel 80 års feiring.

God morgen fra Stavanger. Her ligger fortsatt rester av nattetåken og temperaturen ute er bare 12°C men satser på at det klarner helt opp.
Nå blir det morgen kaffe, deretter frokost når gjesten våkner.
Ha en flott sommer søndag :)

Litt forskjell på boarding osl-svg mandag morgen og osl-arn søndag morgen. Totalt syv passasjerer ombord da boarding gr 3 starter. Litt flere jenter mellom 13 og 25 også.

På konserten er det ganske stort spenn i alder og kjønn så tipper Pappa Chriscross også finner seg til rette på Friends arena 😁

Etter to konserter på rad er det på tide å vende snuten mot Norge igjen. Alt gikk veldig smooth på konserten, begge dager, så det å få inn og ut over 60000 personer fra den arenaen gikk overraskende bra.

Litt avhengig av hvor dere bor, men det kan være lurt å sikte seg på Tvärbanan fra Solna i stedet for toget da sistnevnte hadde en kolossal ventetid. Litt mindre på trikken, men den går til gjengjeld rundt hele omlandet av Stockholm. Kom meg tilbake til hotellet mitt ved Globen ca 1,5 time etter jeg dro fra arenaen med trikken. Tror det hadde tatt mye lengre tid med tog.

Nå er det tog ut til Arlanda og fly til Oslo og Kristiansand. Ha en fin søndag :)

På konserten er det ganske stort spenn i alder og kjønn så tipper Pappa Chriscross også finner seg til rette på Friends arena 😁

Etter to konserter på rad er det på tide å vende snuten mot Norge igjen. Alt gikk veldig smooth på konserten, begge dager, så det å få inn og ut over 60000 personer fra den arenaen gikk overraskende bra.

Litt avhengig av hvor dere bor, men det kan være lurt å sikte seg på Tvärbanan fra Solna i stedet for toget da sistnevnte hadde en kolossal ventetid. Litt mindre på trikken, men den går til gjengjeld rundt hele omlandet av Stockholm. Kom meg tilbake til hotellet mitt ved Globen ca 1,5 time etter jeg dro fra arenaen med trikken. Tror det hadde tatt mye lengre tid med tog.

Nå er det tog ut til Arlanda og fly til Oslo og Kristiansand. Ha en fin søndag :)

Takk, her kom jo alle svarene jeg sendte pm om akkurat.

God morgen fra Majorstuen. For en sydenhelg. Nydelig nasjonaldag og gårsdagen ble tilbrakt i solen på takterrassen. Ender nok opp der i dag også - men først en solid løpetur.

God morgen fra Majorstuen. For en sydenhelg. Nydelig nasjonaldag og gårsdagen ble tilbrakt i solen på takterrassen.

Fantastisk helg. Været i Munchen den 17. var så som så, men Frognerparken og Malmøya senere på kvelden og natten var magisk, likeså gårsdagen på Vestlandet.
Fortsatt knall Pinsehelg!

God dag fra Hvalstad. Solen skinner, og barna og jeg har vært på aktivitetsparken mens kona har trent. Nå er det bestilt brunch med nybakt brød og full pakke. Betalbarnevakten dukker opp senere, så blir ut med fruen i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra Lillestrøm. Deilig vær ute her også. Blir å se litt an hva dagen bringer. Men ut skal vi.

Ha en super dag

God pinsedag!
Her i Stavanger er det en fantastisk og varm dag, slik det har vært de siste par dagene.
Ikke de store planene, så men kan godt tenkes at det blir en lufte tur ute for å nyte været.

Til Chrisscross:
Gå/ Ta Tvarrbanan 1 stopp (20 min gåtid) til Solna centrum og deretter ta T-banan (Blå linje) videre er vel også et godt alternativ når du skal tilbake. Ser at det settes inn ekstra avganger på den blå linjen etter konserten.

https://sl.se/en/in-english/taylor-swift-2024/how-to-get-to-the-arena/

G’morgen .. Her i SC er det som vanlig stille og rolig. Litt Seigmen på ørene skulle motvirke det ganske greit.

Begynt å lysne og valpebeistet ligger og glor hardt på meg og venter på at jeg skal bli ferdig med frokosten.

Blir vel en tur over til svigerbeistet utpå dagen en gang, men først skal visst noen gardiner opp .. o’lykke… not.

Hepp fra ei strand i Bærum. For en dag så langt.. Mimosa-frokost, 15 kilometer i skauen, Aass på stranda og grilling i hagen senere. Sommer ass..

Hohoooo, da rakk man akkurat å starte på siste boken i Skippy serien. Det blir greit vemodig når den er ferdig.

Hohoooo, da rakk man akkurat å starte på siste boken i Skippy serien. Det blir greit vemodig når den er ferdig.

Du har jo Mavericks, da .. To bøker til.

Har pakket ut bokser og funnet Morgan Kane. Så nå tror jeg at jeg skal pløye gjennom hele serien. Ikke alt på en gang, men over tid. Sikkert 25 år siden sist jeg leste en Kane-bok …

Men nå er det søndagspizza fra Papa’s i Lincolnton. Beste pizza’n fra den andre siden av grensen.

Back