God søndag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag

Egentlig skulle jeg vært på jobb nå men noe jeg tror var dårlig sushi i går ødela det. Skal så lite til hva gjelder det , bare litt sløvhet i oppbevaring i dette varme været som er så er det gjort. Forkjøla har jeg også blitt i tillegg og.
. Makan.

Får iallefall tid til å scrolle nettet men tror jeg nok skal forsøke å sove som det ble lite av i natt pga dette. Ha en fin og bedre søndag enn min.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Re: God søndag

En av veldig få dager i året jeg sover som en tenåring - men når er jeg heldigvis i gang med dagen. Solen skinner og kaffen serveres med utsikt til og over Mjøsa. Retur til Oslo når jeg er kjørbar…om en god del timer. Best søndag:-)

Mornings fra Tjøme. Solen skinner og planene er få. Hjem til Asker i kveld

God morgen fra Lillestrøm. Her skal vi straks inn i barnebursdag og etter det skal vi inn til kontoret og rydde etter fredagens jobbfest. Det blir skikkelig stas søndag. Eller noe... :)

Ha en best søndag!

Grompf .. Fått meg kaffe men bikkjene er i masehumør. Får stilne det med litt frokost ..

Ser ut til å bli en lang dag i bilen ..

God morgen fra Lommedalen. Ble sittende å surre på nettet til alt for sent i går, så nå har jeg ligget til alt for sent i sengen, men nå er jeg oppe og må prøve å få noe ut av dagen. Nå spises det nystekt brød fra brødbakemaskin med masse røkelaks. Til middag blir det å grille tunfisk, med grillet maiskolbe og potetsalat tilDet hele skyldes ned med masse deilig g Grans brus til. Ellers er jeg noenlunde fornøyd med gårsdagen. Stabæk slo Avaldsnes 1-0 og John Arne Riise var forbanna, det er jo bra. Det som ikke er så bra er at Riise hadde grunn til å være forbanna, de fikk et mål, ikke-godkjent. Når jeg har sett det på youtube etterpå mener jeg det skulle vært mål. Trist at dommerfeil ødelegger så mye i Toppserien. Også trist at Stabæk ikke klarte bedre. Så klarte vår gamle Stabæk helt, Carro, å vinne Champions league. Så får vi se hva Stabæk gutta klarer i kveld, når de skal hamle opp med LSK, som kommer fra en pinlig cup-exit, mens Stabæk kommer fra en enda mer pinlig cup-exit. Jeg har overhode ikke troen....

Ahh.. vel hjemme i hagen etter en nydelig dag på Sørenga med venner fra DXB på besøk - Den voksne flirte litt av at det luktet weed flere steder der nede som jeg synes er litt pinlig. And er servert barna og Dragen hopper vel snart inn i Tata-SUVen i Vestfold for en god velkomst. I morgen er det del en av shipping-russefesten som starter på Sjømagasinet. Dette blir en meget tøff uke.

5fdd7dab-0e1b-4b1a-9ba3-a8816554b32d.jpeg

Back