• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag

Egentlig skulle jeg vært på jobb nå men noe jeg tror var dårlig sushi i går ødela det. Skal så lite til hva gjelder det , bare litt sløvhet i oppbevaring i dette varme været som er så er det gjort. Forkjøla har jeg også blitt i tillegg og.
. Makan.

Får iallefall tid til å scrolle nettet men tror jeg nok skal forsøke å sove som det ble lite av i natt pga dette. Ha en fin og bedre søndag enn min.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Re: God søndag

En av veldig få dager i året jeg sover som en tenåring - men når er jeg heldigvis i gang med dagen. Solen skinner og kaffen serveres med utsikt til og over Mjøsa. Retur til Oslo når jeg er kjørbar…om en god del timer. Best søndag:-)

Mornings fra Tjøme. Solen skinner og planene er få. Hjem til Asker i kveld

God morgen fra Lillestrøm. Her skal vi straks inn i barnebursdag og etter det skal vi inn til kontoret og rydde etter fredagens jobbfest. Det blir skikkelig stas søndag. Eller noe... :)

Ha en best søndag!

Grompf .. Fått meg kaffe men bikkjene er i masehumør. Får stilne det med litt frokost ..

Ser ut til å bli en lang dag i bilen ..

God morgen fra Lommedalen. Ble sittende å surre på nettet til alt for sent i går, så nå har jeg ligget til alt for sent i sengen, men nå er jeg oppe og må prøve å få noe ut av dagen. Nå spises det nystekt brød fra brødbakemaskin med masse røkelaks. Til middag blir det å grille tunfisk, med grillet maiskolbe og potetsalat tilDet hele skyldes ned med masse deilig g Grans brus til. Ellers er jeg noenlunde fornøyd med gårsdagen. Stabæk slo Avaldsnes 1-0 og John Arne Riise var forbanna, det er jo bra. Det som ikke er så bra er at Riise hadde grunn til å være forbanna, de fikk et mål, ikke-godkjent. Når jeg har sett det på youtube etterpå mener jeg det skulle vært mål. Trist at dommerfeil ødelegger så mye i Toppserien. Også trist at Stabæk ikke klarte bedre. Så klarte vår gamle Stabæk helt, Carro, å vinne Champions league. Så får vi se hva Stabæk gutta klarer i kveld, når de skal hamle opp med LSK, som kommer fra en pinlig cup-exit, mens Stabæk kommer fra en enda mer pinlig cup-exit. Jeg har overhode ikke troen....

Ahh.. vel hjemme i hagen etter en nydelig dag på Sørenga med venner fra DXB på besøk - Den voksne flirte litt av at det luktet weed flere steder der nede som jeg synes er litt pinlig. And er servert barna og Dragen hopper vel snart inn i Tata-SUVen i Vestfold for en god velkomst. I morgen er det del en av shipping-russefesten som starter på Sjømagasinet. Dette blir en meget tøff uke.

5fdd7dab-0e1b-4b1a-9ba3-a8816554b32d.jpeg

Back