• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag...

God morgen fra Ris. I går ble det ryddet, plantet og vasket på verandaen, vinterdekkene vasket og ryddet bort...det betyr vel at søndag skal være ganske fri for oppgaver. Middagsgjester i kveld. Ha en topp søndag du også.

Re: God søndag...

God morgen fra havet.

Helgens kuling med litt bølger har roet seg.
Ukens tåke er forhåpentligvis på hell.
De som skulle vært i land på onsdag er fremdeles ombord, nå med dollarglis. De som skulle vært ombord er drittlei Hotell og dagevis med venting og "kvelds utgifter".

Livet er best ombord. I dag skal jeg liksom ekspedere 3 parafingåser, om de kommer.
Nå litt frokost.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Guten morgen fra HAM. Her titter sola fram i dette øyeblikk og straks er det ned til frokost. Gårsdagen var fin med 18 grader og sol. Vi gikk 18000 skritt her også. På formiddagen skal en CRJ ta oss til ARN på første rad før en litt større balje tar over der og får oss satt ned på OSL.
Ha en fin en! :)

Hey-ho fra Middelhavet!
Hjemreisedager møtes oftest med vemod, så også denne. Godt det er Bergentur i morgen og back to Nice om en måneds tid.
Mon tro hva jeg skal handle avgiftsfritt...
Tilbakelent søndag ønskes :)
8a6e93f213217e6171a3c05d9e0bbaad.jpg

God morgen fra Oslo nord - her blir jeg i hele dag. Det er bare å utnytte det flotte været - før det endrer seg.

Jan

Mornings fra Sandaker. Egg og bacon er inntatt og kroppen mangler bare en espresso og tannpuss før alt er i vater. Planen var to visninger i dag, men ved nærmere analyse var husene såpass «feil» at vi dropper det. Så da blir der vel tilbrakt mye tid ute på strøkets lekeplasser. Ha en fin dag

G`morgen fra Stavanger. Frokost er unnagjort og kaffe nytes fremfor TV`n. Det ble ingen fysiske utskeielser i går, blir nye muligheter i dag. Været er OK, delvis skyet.
Nyt dagen!

Mornings’ fra Maple Leap-loungen på FRA, herlig utsikt over ramp og rullebane, og greit med litt avbrekk fra LH’s. EDI neste, LifeMiles reddet meg igjen når det var rimelig umulig å komme seg opp fra Munchen til UK’s østkyst på kort varsel til en levelig pris og routing.

God søndag. Årets reiser og ferier er for det meste planlagt ferdig, så man må ty til kalenderen for 2019 for å drømme seg bort... Foreløpig ser jeg i alle fall for meg at 17. mai neste år blir å tilbringe i Berlin, da dagen faller på en fredag. Men ellers er det litt usikkert - dog, en Tblisi-Varna-tur i juni er vel for det meste ganske så bestemt. God søndag til alle som ser fram til mai 2019!

God formiddag fra et vårlig Oslo. Måtte akkurat sjekke og tradisjonen tro hadde SAS gitt noen andre setet jeg hadde reservert for min neste reise med dem og flyttet meg til en rad hvor vindu var "misaligned". Skjønner bare ikke at de må holde på på den måten.

Blir litt mere sol og familietragedie i løpet av dagen. En rolig søndag altså.

Ha en god en alle som vet å vokte over sine reservasjoner.

God søndag. Årets reiser og ferier er for det meste planlagt ferdig, så man må ty til kalenderen for 2019 for å drømme seg bort... Foreløpig ser jeg i alle fall for meg at 17. mai neste år blir å tilbringe i Berlin, da dagen faller på en fredag. Men ellers er det litt usikkert - dog, en Tblisi-Varna-tur i juni er vel for det meste ganske så bestemt. God søndag til alle som ser fram til mai 2019!
Har ikke booket lengere enn til februar 2019 så neste mai har jeg enda ikke sett på.
-1. mai faller på en onsdag så det er vanskelig å gjøre mere reise ut av den. I år faller den tirsdag og det er da lett å lage bru og langtur.
-Himmelspretten faller som vanlig på torsdag så det er ikke noe spesielt der.
-17. mai faller på fredag som er greit, men torsdag i år og pinse mandagen etter som vi har i år er enda bedre for langreise.

Burgas og Varna har i flere år stått på todo-listen, men det er fortsatt ingen som har fornuftige flytider dit.

Hepp hepp .. dagens første kaffekopp er allerede inntatt og den neste er under vurdering. Gårsdagen ble type kaos, men fikk en del gjort, blant annet jaget bort en familie med possumer som trodde et hult tre på eiendommen kunne bli et godt hjem. Nei takk.
Regnskyene står i kø, så dagens aktiviteter begrenser seg deretter.

31056894_10155168843961036_1097543262771610667_n.jpg

God formiddag fra et vårlig Oslo. Måtte akkurat sjekke og tradisjonen tro hadde SAS gitt noen andre setet jeg hadde reservert for min neste reise med dem og flyttet meg til en rad hvor vindu var "misaligned". Skjønner bare ikke at de må holde på på den måten.

Ha en god en alle som vet å vokte over sine reservasjoner.

Jeg har løsningen .. ;)

31131380_1679714185438008_6614180946428035072_n.jpg

Back