God søndag!

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag!

En noe hard oppstandelse da man var på fest og skal rekke et fly kl 09. Men modererte inntaket noe for å ikke tabbe meg ut. Gdansk venter og tror jeg er alene i Plus. Det er helt ok . Ha en fin søndag

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Re: God søndag!

Morn fra Bergen.

Våknet nettopp på sofaen.
Sånn er det når lørdagen tilbringes foran TV - det blir alltid noe å sove til. I dag blir det gode gjøremål som å besøke Div familie slektninger. Sikkert snakke om været og sommeren (regnet som falt).

Til kvelden skal det pakkes lett for reisen på mandag. Fikk denied upgrade request til HKG. Det var ifølge KVS bare et ledige sete i C.
Så Plus det blir.

God søndag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glad søndag fra Ris. Stille og rolig start på dagen med aviser/nyheter både i gammel og moderne versjon. Formiddagen byr på tur i marka - så dagens 10000 bør gå greit unna og vel så det. Ha en digg søndag!

Morgen fra FI-ettellerannet til Helsinki. Bongo Tryllereiser har routet meg via Helsinki og JFK til LAX, ettersom elefanten mente å huske et stupfullt Colaskap på HEL.

Det føles dog litt tidlig etter 5t søvn i natt. Bryllup igår og stor event og nachspiel i Berlin på fredag.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

God morgen fra hovedstaden. Grått ute, men en liten sykkeltur er for det planlagt. Men først skal litt egg og bacon forberedes. Ha en fin dag

God morgen fra Scandic på Sola. Her har man akkurat spist en god frokost og sola skinner. Etterhvert skal SAS ta oss hjemover. Ellers er det ikke hyggelig å våkne til nyhetene om Nord Koreas nye antagelige prøvesprengning. Skruen strammes ytterligere i Øst Asia nå...
Ha en fin søndag alle sammen!

Godt det ikke bare meg på farta etter lite søvn. Passe groggy og småkvalm her ja. Men er nå trygt plassert i 3a. Var først ombord for en gangs skyld. Men prioriterer å slappe av. Kroppen min er sånn at det er ubehag av lite søvn og alkohol.

Good morning from Groruddalen.- ingen planer denne dagen - det ble noen bilder fra Gardermoen i gpr, men ikke noe spesielle fly, stort sett SAS, Norwegian og enkelte Wideroe som kom i går.

Ha en flott søndag videre.

Jan

Var noen fra det polske politiet som ventet ved landing. Kapteinen sa at han var baki der. Tror det nok var utlevering eller utvisning. Tungt bevæpnet var dem. Han overleverte en konvolutt med et pass i.

Hmpf hva er det med polske togstasjoner og dårlig opplysninger? Toget fra flyplassen satte meg på en stasjon i gukk. Det var jeg klar over men å finne tog mot sentrum derifra var en annen oppgave. Måtte figuere det fra en oppslått rutetabell. Hadde det vært infoskjermer liksom. Var en stor stasjon med 6 spor eller noe.

Heisann fra Park Hyatt Busan,.. ikke den mest oppløftende Søndag her i Sør Korea med tanke på hva de driver med i nord om dagen.. Merker at den jevne Sør Koreaner er litt mer bekymret enn før.. Av uvesentligheter kan nevnes at SQ har begynt med Amenity Kit i Biz, fikk utdelt et på vei opp fra SIN i går kveld.. CC sa det hadde noe med SIA's 70 års jubileum å gjøre, ..visste ikke at selskapet hadde en så lang historie..

Back