• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Fly med oss

ScanFlyer Gold
God søndag

God søndag fra Taipei! Frokost er inntatt i restauranten på Okura, og senere i dag er det hotellbytte til det langt mindre eksklusive City Inn :p Ha en god søndag, med eller uten hotellfrokost :)

Last edited:
Re: God søndag

Hepp hepp fra motsatt ende av kloden. Akkurat hjemme fra en konsert med countrybandet Whiskey Gentry - eller rettere sagt et 'unplugged' sett med bandets to kreative hovedpersoner i en liten restaurant i Dahlonega, en drøy halvtime nordover. Meget trivelig.

Nå off til bingen så man er våken og opplagt til ukens siste arbeidsdag.

Mornings fra hovedstaden. Fortsatt trøtt, men fikk ikke sove mer, så da var det bare å stå opp. Arvingen må hentes, før vi skal i et bursdagsselskap etterpå. Ha en fin dag

Good morning from Oslo North - klar for en ny dag med sol, skyer og kanskje vi får oppleve regn for plenens skyld - det er da grønt.

Noen tenker at det er noe herk å slå planen så ofte - neida vi har da vaktmestere som gjør den jobben :)

Ha en god søndag videre.

Jan

God morgen fra BGO. Her går straks turen østover til Sarpsborg og fotballkamp. Det blir fort en rysare!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God morgen fra et halvgrått og halvvarmt Asker. Blir vel en tur ut og så må huset blitzes før madammen kommer hjem i kveld. God søndag!

God morgen fra Firenze. Lurer på hvilke ekstra mueser som skal besøkes før det busses til flyplassen hvor loungen ser ut til å være plassert utenfor sikkerhetskontrollen. Skikkelig talentløst.

Ha en god en alle som ikke utsettes for talentløs italiensk planlegging.

God morgen fra Arendal øst. Våknet av meg selv litt over 8 i morges. Lurer på når "smellen" inntreffer, etter at jeg kom hjem fra USA på fredag. Planen for dagen er å sitte ute og lese i boka mi, noe jeg ikke rakk i løpet av min to ukers lange ferie i nevnte USA.
Ha en fin søndag :)

God morgen fra Oslo. I seng kl 04 så da blir dagsformen deretter. Alkohol hjelper ikke på det. Ble en del av det i natt

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God formiddag fra Igalo!

Ser utenfor at solen skinner og det er 37 grader. Dagen tilbringes på terrassen i skyggen med en god bok! :)

Nyt søndagen!

Kim

BGO: 40mm i natt og 9-12c. Straks på vei til MAD via AMS til 25-30c og sol :) Om enn for to dager på jobb så blir det digg!!

Mye cruiseturister og andre feriefolk som ikke reiser vanligvis for tiden! Litt slitsomt, hehehe. Jaja, lite reising på meg i sommer heldigvis :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God formiddag fra Igalo!
Flaut å måtte google hvor folk er, spesielt når man har vært i området... som vel Stari Grad må regnes som.

Har kommet meg til kontrakts-kjeks-loungen utenfor sikkerhetssjekken. Her er det kjeks i alle varianter og jeg trodde jeg var lur da jeg i kjøleskapet fant en yoghurt med et sidebeger med noen spennende kuler i. Det viste seg å være umulig å få knekk på sidebegeret og helle i yoghurten uten at de fleste kulene sprratt alle andre veier. Som om det ikke var nok hadde den utfoldbare plastskjeen en spesiell konstruksjon med springladning som viste seg å plutselig slå skjeen raskt sammen igjen og sende yoghurten i en fin bue utover skjorten fra Charleston som jeg akkurat hadde byttet til.

Back