• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag :-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God søndag :-)

Litt som Coors, egentlig ..... *dukker*

G'aften .. hjemme etter en drittur - bokstavelig talt. Dassen i kjellertoalettet til Svigermor hadde 'eksplodert' så det lå en tomme dritt over hele gulvet. Basert på konsistensen var det minst et par uker siden også ... Hun sa hun hadde stusset på at det luktet dritt i huset, men hadde ikke gått ned for å sjekke... Jaja, ryddecrew og rørlegger er bestilt og forsikringsselskap varslet. Det der kan fort bli dyrt ....

Men - Stabæk imponerte og vi er på sølvplass. Forhåpendtligvis får jeg se neste match.

Så du slapp å være ridder og rydde opp?
Har hatt noen dass som har "explodert" på seilbåter jeg har bodd på, men pga av annen teknologi: Si at du har glemt å åpne utløpsventilen etter for mange rom og cola, men du pumper som fan på håndtaket, det blir tyngere og tyngere å pumpe, så blir det plutselig veldig lett. Og det begynner å lukte.

Har bare hørt om det, aldrig vært så dum selv, neiognei og huttetu.

Hold deg til EC Dahls du[emoji3] Mye godt øl i Norge, men CB synes jeg har en veldig tam smak. Tilgjengelig over store deler av landet, dessverre også på fat (som eneste alternativ) flere steder...

Sent from my iPad using Tapatalk

Aha, så det er ikke noe spesielt bra pils dette da?
Trodde jo at alt Fnate gjorde, eller smakte på, var Cutting Edge etter alle trip-rapportene, men kanskje det bør taes med en klype salt fra den kanten?
Jaja, skal notere meg det da. :stir

Joda, lommekjent med EC Dahls bryggeri og produktene som blir pumpet ut derfra. Må si at jeg er frelst og har sett Gud på det bryggeriet. :drink

Blææææææææh... jålebukker ;)

CB er digg, EC Dahls er digg, Coors light er digg, Ringnes er digg, Hansa Premium er digg, Hansa er digg, Gåseøya er digg, Anker Strøm er digg, Nordlandspils er digg... kort sagt er det meste digg.

Aass... det smaker litt tåfis. Arctic Beer... de lyse med isbjør på smaker isbre.

Aha, så det er ikke noe spesielt bra pils dette da?
Trodde jo at alt Fnate gjorde, eller smakte på, var Cutting Edge etter alle trip-rapportene, men kanskje det bør taes med en klype salt fra den kanten?
Jaja, skal notere meg det da. :stir

Joda, lommekjent med EC Dahls bryggeri og produktene som blir pumpet ut derfra. Må si at jeg er frelst og har sett Gud på det bryggeriet. :drink

Har du fått med deg nye produktlinja i samarbeid med Brooklyn då?

Litt som Coors, egentlig ..... *dukker*

G'aften .. hjemme etter en drittur - bokstavelig talt. Dassen i kjellertoalettet til Svigermor hadde 'eksplodert' så det lå en tomme dritt over hele gulvet. Basert på konsistensen var det minst et par uker siden også ... Hun sa hun hadde stusset på at det luktet dritt i huset, men hadde ikke gått ned for å sjekke... Jaja, ryddecrew og rørlegger er bestilt og forsikringsselskap varslet. Det der kan fort bli dyrt ....

Men - Stabæk imponerte og vi er på sølvplass. Forhåpendtligvis får jeg se neste match.

Lol what? Går ikke sånt i kloakken da?

På landet har man septiktank. Den ble imidlertid tømt i fjor, så her er det imidlertid noe annet som har skjedd. Muligens noe som involverer gravemaskin ...

På landet har man septiktank. Den ble imidlertid tømt i fjor, så her er det imidlertid noe annet som har skjedd. Muligens noe som involverer gravemaskin ...

Har ein stealth-gravemaskiner på bygda der borte?

Aha, slik å forstå.
Mange typer øl plutselig. Når jeg vokste opp i Trondheim gikk det kun på Dahl's pils, ,med Eksport for de avanserte.
Så ble det sensasjon når Lysholmer ble introdusert for 25 år siden eller så.
Nå er det plutselig tyve typer og det bare fra et bryggeri.
Dem må vel konkurere med alle ja, men å se Indian Pale Ale på Dahl's siden var grunn nok til å stusse..:drink

Back