LN-RTP
Aviator Extraordinaire
Re: God søndag 
Så du slapp å være ridder og rydde opp?
Har hatt noen dass som har "explodert" på seilbåter jeg har bodd på, men pga av annen teknologi: Si at du har glemt å åpne utløpsventilen etter for mange rom og cola, men du pumper som fan på håndtaket, det blir tyngere og tyngere å pumpe, så blir det plutselig veldig lett. Og det begynner å lukte.
Har bare hørt om det, aldrig vært så dum selv, neiognei og huttetu.
Litt som Coors, egentlig ..... *dukker*
G'aften .. hjemme etter en drittur - bokstavelig talt. Dassen i kjellertoalettet til Svigermor hadde 'eksplodert' så det lå en tomme dritt over hele gulvet. Basert på konsistensen var det minst et par uker siden også ... Hun sa hun hadde stusset på at det luktet dritt i huset, men hadde ikke gått ned for å sjekke... Jaja, ryddecrew og rørlegger er bestilt og forsikringsselskap varslet. Det der kan fort bli dyrt ....
Men - Stabæk imponerte og vi er på sølvplass. Forhåpendtligvis får jeg se neste match.
Så du slapp å være ridder og rydde opp?
Har hatt noen dass som har "explodert" på seilbåter jeg har bodd på, men pga av annen teknologi: Si at du har glemt å åpne utløpsventilen etter for mange rom og cola, men du pumper som fan på håndtaket, det blir tyngere og tyngere å pumpe, så blir det plutselig veldig lett. Og det begynner å lukte.
Har bare hørt om det, aldrig vært så dum selv, neiognei og huttetu.