• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag :-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag :-)

God morgen fra Gøteborg. Snart frokost før kursen settes nordover og en natt i egen seng før neste reise starter i morgen tidlig. Gøteborg leverte bra på mat, drikke og opplevelser i går. Ha en flott søndag!

Re: God søndag :-)

God søndag. Magen har slått seg litt vrang. Hadde lovt huseier rydding og vask men det får utsettes. Værmelding for fiskebankene går nå på radio så det er jo en trøst

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Stille morgen fra Præerien, skjønt det er ganske mye måkeskrik utenfor. Litt jobbing på morgenkvisten før tåken forhåpentligvis letter om ikke så lenge.

God morgen også fra Gøteborg. :) Her blir det frokost snart før snuta rettes hjemover ved hjelp av Widerøe. Fint opphold selv om været kunne vært bedre. Neste flytur er også til Sverige, Ängelholm. Men det er først i påsken. Ha en fin en alle sammen! :)

God morgen/formiddag fra loungen på OSL. En liten snartur for å redde statusen er på planen i dag. Med for få bookede turer før opptjeningsperioden går ut i slutten av måneden ble det en ok løsning med en liten run til Hamburg. Rekker nesten hjem til lunch igjen :)

Forøvrig interessant valg av fottøy på en annen reisende i Gullstuen i dag forøvrig, litt annet klientell enn på hverdager...

Attachments

• IMG_6762.jpg
    IMG_6762.jpg
    85.8 KB · Views: 275

God tåke morgen og 3 plussgarder - ikke noe å skryte av i Oslo nord. Ellers blir det kanskje noen bilder i dag, vis sola dukker opp i løpet av ettermiddagen.

Ha en god søndag videre.

Jan

Attachments

• vær1.jpg
    vær1.jpg
    87.8 KB · Views: 278

God morgen. I denne delen av hovedstaden meldes de om tåke og 5 grader, men Yr hevder tåken skal forsvinne, så får vel komme oss en tur ut etterhvert. Utenom å bake brød i kveld, er dagen mer eller mindre fri for konkrete planer. Ha en fin dag

Mornings fra Kongsberg. Litt uggen etter litt for mange pale ale under gårsdagens konsert med Spoonful of Blues. Men ute er det 9 varme og strålende sol, så en liten spasertur i finværet gjør nok godt for kropp og sjel. Ha en fiin søndag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her i Chiang Mai vurderes om man snart skal starte pakkingen.
Mildvær i dag - ca. 27 grader og skyet. Svømmeturen er unnagjort, badebuksa henger til tørk.

Hjemreise i biz med Thai - ser ikke ut som det er mulig å få en hel seksjon for seg selv på hjemturen, men gullkortet er jo i boks etter to Thailandturer.

God ettermiddag fra loungen på GOT, hvor man venter på Widerøe til OSL. Første gangen her og loungen virker lys og fin med perfekt utsikt mot flyene. 😉

God ettermiddag fra Frognerparken med barnevogn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra KRS. Sitter og venter på SK til Oslo og koser meg med en CB.

Hyggelig kveld i går men veldig mye veldig god vin. Men det er innmari deilig at 4 helger på rad på tur er over.

Ha en fin en

Åttande dagen heime og inne. No går eg snart på veggen, i morgon skal det vere jobb okke som. Til og med det at dagen skal starte med time til tannlegen får eg sjå på som positivt. No lei. F* influensa. Veit eg ikkje skal klage for mykje, men ein klagar jo på sitt.

G'ettermidda' fra Cracker Barrel i Anderson SC. Svigermor skal hentes, men først lunch.

Blir derfor Stabæk på radio og ikke TV ... :(

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

. Norges kleineste pils...

Hmm, betydde ikke klein før i tiden, og på bygdene at man var syk?
Altså Norges sykeste pils?
Da er da beste eller kanskje sterkeste pilsen i Norge?
Isåfall må jeg jo prøvekjøre den på neste Norgestur.
Selges den i hele Kongeriket, eller bare lokalt Sørpå?

Hmm, betydde ikke klein før i tiden, og på bygdene at man var syk?

Altså Norges sykeste pils?

Da er da beste eller kanskje sterkeste pilsen i Norge?

Isåfall må jeg jo prøvekjøre den på neste Norgestur.

Selges den i hele Kongeriket, eller bare lokalt Sørpå?

Hold deg til EC Dahls du[emoji3] Mye godt øl i Norge, men CB synes jeg har en veldig tam smak. Tilgjengelig over store deler av landet, dessverre også på fat (som eneste alternativ) flere steder...

Sent from my iPad using Tapatalk

= Norges kleineste pils...

Sent from my iPad using Tapatalk

Litt som Coors, egentlig ..... *dukker*

G'aften .. hjemme etter en drittur - bokstavelig talt. Dassen i kjellertoalettet til Svigermor hadde 'eksplodert' så det lå en tomme dritt over hele gulvet. Basert på konsistensen var det minst et par uker siden også ... Hun sa hun hadde stusset på at det luktet dritt i huset, men hadde ikke gått ned for å sjekke... Jaja, ryddecrew og rørlegger er bestilt og forsikringsselskap varslet. Det der kan fort bli dyrt ....

Men - Stabæk imponerte og vi er på sølvplass. Forhåpendtligvis får jeg se neste match.

Back