God søndag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag

God søndag fra Oslo. Vondt i magen men nå vet jeg årsaken. Gikk en smule varmt på telefon om en konflikt og føler meg elendig pga det. Faktisk ikke opplevd det. Føler meg fryst ut. I teorien klatrt å sove to timer men for alle praktiske formål neppe. Jaja. Må bare prøve å glemme det . Men ikke lett. Ha en fin fin søndag og Flyprat er fin terapilesning. Er uansett gigantisk fotballkamp i dag så har noe lyspunkt å se frem til . Som Liverpool fan håper man på seier men hjernen sier noe annet. :( Blir nok stygt.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Re: God søndag

God morgen fra Ris...5 timer på puta ble kanskje litt lite så vurderer å legge meg en gang til. Ha en fin søndag enten du er våken eller sovende...

God morgen fra Nottingham. Sluknet tidlig igår etter en lang dag og var derfor oppe et par timer før soloppgang idag selv om jeg har god tid idag. Mar fått med meg det meste i byen, det skal regne hele formiddagen og jeg har tog 12:40. Blir ikke lett å komme seg ut for en ekstra byrunde da. Hilton har et greit basseng med badstu og dampbad her. Tok en tur igår så jeg tar neppe en runde til iformiddag,

La merke til en god del pønkere igår. Holder punken på å få en renessanse etter 40 år eller jeg jeg bare så langt ute på landet at det fortsatt er første runde med punk man ser her?

Har lest litt aviser og sett nyhestsendinger og det er endel oppmerksomhet rundt hvor dyrt set har blitt å reise med tog i England. Man har brukt et eksempel om et par som ikke bor sammen og som derfror sparer penger på å treffe hverandre på Mallorca istedenfor å ta tog et par timer for besøk av hverandre i England. Jeg kjøper ikke helt regnestykket de setter opp, men det er ikke tvil om at tog er dyrt nå.

Skal prøve meg på BA-loungen i 5b idag etter tips fra Fnate. Hypotesen er at jeg ikke får strafferunde i sikkerhetssjekken når jeg går tilbake.

Ha en god en alle som sløver litt idag.

God morgen hjemmefra. Var ute på en meget god middag med mye god drikke i går, som jeg trodde skulle sette sine spor, men er utrolig kvikk og fin i dag. Morgenkaffe med forum og diverse nå, så blir det en rolig dag i dag også. I morgen er det nemlig mandag.

Skal prøve meg på BA-loungen i 5b idag etter tips fra Fnate. Hypotesen er at jeg ikke får strafferunde i sikkerhetssjekken når jeg går tilbake.
Støtter den hypotesen - stikkordene her er "gå tilbake".

Ha en fin dag - med eller uten sikkerhetskontroll.

God morgen fra Sandaker. Her er planen en skitur med en kamerat. Tipper vi prøver oss ut fra Sollihøgda. Middag hos de gamle i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Frisk og rask da det ble en rolig lørdagskveld. Etter frokosten er fortært blir det nok en liten tur ut til Fornebu.

http://reiselivsmessen.no/oslo/

Ellers ingen store planer for dagen, men må vel ut i finværet en tur i løpet av ettermiddagen. Ha en fiin søndag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm og minus 8. I morgen eksotisk dagstur ( sånn som forretningsfolk gjør ) :colgate: FR ut 0740 og tilbake 2000. Ikke FR på 11 år. Kun kr 312 pr pax.

Ingen bagasje, kun liten lett ryggsekk på to pax. Null planer om shopping, er i NYC om 11 dager.

Tildelt ( uten å betale noe ) ok seter D og E rad 22 ut og rad 7 tilbake... Ja, det er mye rart som kan glede en nerd...:lol:

Last edited:

God morgen fra Aalborg. Noe redusert etter en meget fuktig aften i går. Nå er det snart på tide å subbe sakene ned i kofferten siden det er utsjekk kl. 11 og så er det vel bare å sette kursen mot AAL. Derfra blir det SK 1214 til CPH og videre til OSL med SK458.

Ha en fin søndag! :)

God søndag fra Gamle Oslo. Etter ett glass øl til maten i går, er ikke formen nevneverdig redusert. Dermed gyver jeg løs på indretjeneste om litt - de kommende tre helger skal bad, kjøkken og stue vaskes ned. Men først Ytring på radio, egg, marmelade fra Fortnum & Mason samt te, men aller først mer kaffe. Ha en fin søndag!

God tidlig morran fra Fort Liquordale.
Oppe tidlig for å mate bikkja.
Den tror bestemt at frokost er klokka 05:00 og klynker, piper og maser hvis man ikke er enig.
Unntaket er hvis dyret får sove i senga til foreldrene, da sover det til både 8 og 9 hvis alle andre gjør det. "Don't rock the boat" sier han, dessuten er det så mye stas å sove i senga at frokosten kan vente.
Dog sjelden at den luksusen faller ned fra himmelen, bikkja fjerter så mye at han har blitt bannlyst, rett og slett svovel og faenskap som kommer ut med eksosen.
Derfor ble det tidlig frokost idag :(

Aaah! 12 timmar sömn i natt var välbehövligt för den här kroppen. Att i tillägg vakna till knallväder gav ingen ursäkt för att ta sig ut! Halvvägs på min 15km promenad tycker jag att lunch är välförtjänt! Ha en fortsatt strålande söndag!

God tur! Kanelbolle på Sørsetra er obligatorisk!

Absolutt godkjent den, selv om Kikutstua sin er enda bedre

2c05ec505a51e1f0d396f8014867864c.jpg

God formiddag fra Lillestrøm. Fikk tvunget meg ut av senga sånn kl 12.44. Det er jeg rimelig fornøyd med.

Nå venter 3 heeeeeele uker med vanlig kontor og sånne dager som det sikkert egentlig er meningen at man skal ha. Gå på jobb. Komme hjem. Spise middag. Gjøre ting (hva det nå enn er man gjør når man gjør vanlige ting).

Blir fint

Ha en brillefin dag

Nei, nei, nei! Er det søndag alt!
Ikke det at jeg ikke gleder meg til mandag, men var ikke lørdagen veldig kort?
Hopprenn og rødvin får gjøre susen. Også en pizzabit etterhvert.
Ha en snøhvit søndag :)

G'morgen fra FLL. Etter en uke på bøljan blå satses det på å komme seg heim med Southwest. Går ikke det blir det Delta. Herlig uke på sjøen selv om kona synes det var litt vel friskt i perioder.
Men nå er'e tilbake til striskjorte og havrelefse ....

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

G'morgen fra FLL. Etter en uke på bøljan blå satses det på å komme seg heim med Southwest. Går ikke det blir det Delta. Herlig uke på sjøen selv om kona synes det var litt vel friskt i perioder.
Men nå er'e tilbake til striskjorte og havrelefse ....

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Når går flyet?
Fremdeles båtløs her, Odin er på verksted for noen garanti reparasjoner i sisten liten, 1-års garantien løper ut i dag 15-1-2017.
Hvis ikke skulle vi ha tatt en kjapp elvetur, men eneste muligheten idag er å svømme, noe sikkert alligatorene ikke har hatt noe imot.
Blir det tid til en kjapp kaffe, eller bærer det rett på flyplassen?

Da har man kommet seg til BA-loungen i 5B. Var veldig folketomt nede i tunellen på nivå -4. Stille og god plass i loungen, men ikke helt overbevist om servringen. De har suppe og noen enkle sandwicher. Det er 2 tomme områder hvor det kanskje er varmmat av og til. Skal ta noen sonderingsrunder.

Så gjelder det å slippe strafferunde i sikkerhet ved retur til 5A. Ser at jeg må beregne 10 minutter på å gå tilbake, rullebåndene gikk motsatt vei. Men det så da ut som om de som kommer til 5A med tog vil fra -2 kunne gå inn i samme heis som jeg tar fra -4. Blir spennende dette.

Back