• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God søndag

Dårlig oppmøte her inne så langt på dag synes jeg. Nå skal det plukkes jordbær til den store gullmedaljen. Eller iallfall i 25 min...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God søndag

Søndag. Em finale. Blir vel et par øl for det. Før den tid rusle en tur i skogen.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen. Ikke hver dag jeg får sove til 9. Et par småting må fikses i heimen, som og sette opp en panelovn med kraftigere fester er arvingen rev den ut fra veggen. Får vel ta meg en tur ut etterpå også. EM finale hos en kamerat som både brygger øl og har eget tappeanlegg. Så da er det opplegget klart. Ha en fin dag

God morgen. Turen går straks til LHR for ett fly&øl-treff om noen timer. Ellers ingen store planer.

Morn fra studentbyen. Vært en tur innom LHR idag, hjem med fjong BA A321, akkurat som på utreise. Andre etasje i BA sin A380 slår jumboen også :p

God morgen. Turen går straks til LHR for ett fly&øl-treff om noen timer. Ellers ingen store planer.

Trallabom! Hyggelig treff, om enn kort.

Kos deg bak gardina. Vi skal tenke på dere... ellårno

Afternoon.

Rolig dag, med kamp ikveld som høydepunkt! Mine to uker med sommerferie (!) er over, klar for England neste uke. Klokka stilles på 0430 imorgen..... Men først, søndag! Ha en fin en!

Sunny

Sent from my iPad using Tapatalk

God ettermiddag fra Lillestrøm. Da var søndagsturen på flomvollen rundt deltabyen unnagjort. Det er også snart to ferieuker. Det gikk fort! Heldigvis to uker bare og jobbe, før neste ferie starter. Så ikke overgangen skal bli så stor er det flyturer neste helg. 😉👍
Ønsker alle en god finale søndag! 😀

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Sola skinner, blå himmel har vi også og grei temperatur på 18+. Dagen har vært brukt til å utføre visse plikter innendørs så langt, og det blir nok litt til før en kan legge inn årene for dagen.

EM-kamp i kveld her også. Usikker på hvem en heier på, men heller vel mot hjemmenasjonen selv om jeg helst hadde sett Tyskland i finalen. Før den tid skal rytterne i Tour de France komme seg til Andorre Arcalis.

Ha en fortreffelig en! :)

God senhelg fra C. J. Hambros plass!
Siste late dagen med Sumo og publiv. Spennende igår med både Froome i gult og medaljer i Amsterdam. Dagen idag kan fort bli like dramatisk; Contador er ute og jaggu er det EM-finale også. Måtte det beste laget vinne også kan Portugal heller trene litt mer før neste mesterskap :D
Kos døkk!

God kveld fra USM ,koh samui.Sitter å venter på PG198 til Bangkok.Dårlig avslutning på ferien med migrene siste dag,så ingen avskjedsøl

Ja ja, EM-finalen var ikke akkurat noen høydare, selv om en møll landet på en viss klyse som satt og sippet som en unge. Men ingen ting er så dårlig at det ikke er godt for noe. Ved at Frankrike ikke vant, så ser det ut som kona vant 12 flasker vin i en EM konkurranse jeg fylte ut for henne [emoji485][emoji14]

Back