God søndag!

mcduck

ScanFlyer Gold
God søndag!

Ugh.. litt for tidlig for meg! Bussen til Oslo går klokken 7 og jeg har enda ikke pakket kofferten ferdig til Floridaturen. Det gikk opp for meg midt i pakkingen at jeg faktisk ikke skal til et klima som ligner Norge. 2 gensere ble hevet ut og erstattet av skjorter. 1 bukse ble shorts og badebukse. I Oslo blir det et natt hos broderen før UA39 og UA1572 til Miami skal flys på mandag.

Ha en fin Søndag (eller kos deg på byen/nachspiel) :)

Re: God søndag!

God søndag fra Sofia. Her har man begynt å tenke på returen. Kunne ikke velge (slik reklamen sier) men fikk automatisk tildelt et tålelig sete hos SAS og ifølge expertflyer er midtsetet blokkert. Norske aviser er laster ned via hotellets raske wlan, ikke sikkert det ville fungere fra loungen. Var stort sett utenfor byen igår så nå må jeg ta en rask runde for å få sett litt av byen i dagslys. 26 grader og sol i Plovdiv kjenner jeg fortsatt i ansiktet.

Eneste souvenir så langt er den lokale spesialiteten bacon-popkorn som jeg tar med hjem for å teste:
attachment.php

Ha en god en alle som skal hjem med sære souvenirer idag.

Attachments

• bacon.jpg
    bacon.jpg
    52 KB · Views: 450

Ukristelig tidlig morgen fra Snillfjorden. :)

Her kan vi melde om skyet vær fra morgenen, men det er endelig lovet bedre vær med sol alt fra i dag og utover. Sysslene er alt påbegynt med vaskemaskinen som brøler i 1 etg så skal få gjort noe i dag også.
Ellers er man mye nærmere avgjørelsen om en Oslo-tur i sommer da jeg og moder'n fisket opp noen planer for sommeren i går. Det blir etter alt å dømme SAS begge veier, altså TRD-OSL-TRD. Vi planlegger et kort opphold på 3-5 dager, men ingen av oss har vært i Oslo by på mange år nå, så mulig jeg legger ut en ny tråd på f.eks reiseforumet hvor dere som kjenner byen kan komme med alt av råd som dere mener man trenger. ;) ;) PS: Alle råd/innspill/ideer vil være velkomne.

Frem til det, ha en fortryllende dag forumister!! :D

God morgen fra Sandaker. Min tur til og sove "lenge" i dag, så mens kona fikk gleden av og underholde arvingen fra 05:30, fikk jeg ligge helt til 07:30....
Baconet ligger i pannen og puttrer. Bodoppryddning og hjulskift på bilen står på planen, som som må gjøres samtidig da dekkene står innerst bak alt rotet. Ha en fin dag

God morgen fra Sola!

Da var man klar for atter et nytt 12 timers skift. Og når jeg kjørte til jobb og observerte blå himmel, så og si null vind, så visste man vel egentlig hvor man heller ville være.... :drunk: Men men, slik er det bare!

Ha en fin en forumister! :)

Bare for nevde at vi Oslo kan få opptil 15 plussgrader i dag og i morgen skal det bli oppunder 20 plussgrader - så ta turen til Oslo :)

Nok en dag med mitt Canon for å fotografere noen transportmidler inne i sentrum av Oslo. Ha en god dag videre.

Jan

God Morgen fra Norges tidligere hovedstad, Årsmøte dag 3 står på menyen, kjenner jeg er lei av debatter og popcorn, og heldigvis er det hjem snart!

g'morgen.. Kjenner jeg er litt glad for at jeg tok en runde med gressklipperen i går kveld. Nå pøser det ned igjen ... Faen meg som å bo i Seattle ..

Lite på programmet i dag, mao ...

Go søndag fra Sarp, nå var det vi her nede som fikk glede av UAE til Houston tett fulgt av QR til Miami. Ser ut som QR og EK har valgt den sydlige linjen i dag :)

Ha en flott søndag.

Attachments

• IMG_6190.jpg
    IMG_6190.jpg
    10.6 KB · Views: 133
  • IMG_6191.jpg
    IMG_6191.jpg
    11.2 KB · Views: 132

g'morgen.. Kjenner jeg er litt glad for at jeg tok en runde med gressklipperen i går kveld. Nå pøser det ned igjen ... Faen meg som å bo i Seattle ..

Lite på programmet i dag, mao ...

Og i Seattle skinner solen som vanlig - ikke en sky og 20 grader.

Har oppgradert til sanator-loungen på FRA hvor jeg sitter og venter på SAS-fuggelen til OSL.

Til tross for hva som sies i reklamen fikk jeg ikke valgt sete ved innsjekking, som var online. Og jeg kunne heller ikke reservere sete før innsjekking da flighten var booket gjennom LH.

God ettermiddag/kveld fra Trondheim. Utedag idag med begge gutta-mor leser og skriver oppgave. Var ute i 6 timer idag, så antar det blir en smal sak å legge de små idag :)
Ønsker dere en fortsatt strålende søndag :)

Back