God søndag!

Fly med oss

ScanFlyer Gold
God søndag!

God søndag fra gullstuen på OSL. Årets og denne tidsepokens siste MR med SAS i Plus står på planene. Destinasjonen er ALC, og jeg håper på en smidig turnaround uten sikkerhetskontroll på jokerflyplassen. Hadde også en MR i går, til BCN. Servicen om bord var upåklagelig, jeg holdt til og med et minikurs i Eurobonus for kabinsjefen. Men maten var et sorgens kapittel. Skal det spares inn her så blir luft og vann neste...

God søndag og god jul :)

Re: God søndag!

God søndag fra Torrevieja. Kan melde at det er behagelig her nede om noen planlegger en tur ut av ALC. De siste soltilbederne forlot stranden ca. to timer etter solnedgang i Oslo og solen gikk ikke ned før over en halvtime etter det igjen. Man merker altså tydelig hvor mye lengere dagene er her nede. Noen gærninger drev til og med på med svømming ved stranden, men jeg må nok komme meg til et enda varmere sted før denslags er aktuelt for meg.

attachment.php

Ha en god en alle som skal nye solen i solveggen på årets korteste dag.

Attachments

• torre.jpg
    torre.jpg
    51.7 KB · Views: 444

God formiddag ettermiddag fra Gold Coast, 27 grader og sol, noe og 20 i havet. Tror man fint skal overleve julen her. Tror jeg snart trenger en øl for å kjøle meg ned

God morgen fra Tjøme. Ser ut som solen lurer bak der i horisonten. Ha en fin dag

d0d4c07317020e9cabc8a23132e6e6d4.jpg

God morgen fra Bath Road. Nå går turen til LHR og to uker på Bahamas. Endelig ble det ferie på meg også i år! Kjenner virkelig at det trengs.

God morgen fra Oslo nord, her er det minus 6 grader og opphold - sola er ikke oppe enda - så det er mørk enda klokken er 9.

Ha en god advent og søndag.

Jan

Med 27 grader og sol så er vel Frankrike og Sveits utelukket, god formiddag utelukker de i Amerika. Siden jeg for ikke mange dagene siden befant meg i NZ så vil jeg anta da Australia er svaret vi skal fram til :)

God søndag fra Bergen.
Senere i ettermiddag skal jeg fly SAS Plus til Oslo. Gleder meg stort til Evening Meal med tilhørende drikke, kaffe og en GT. ;)

Ønsker alle en fin førjulsdag!

God ettermiddag fra Sidesporet pub, Oslo S!
Tester ut Bus4You til Gøteborg hvor bonusnetter på Clarion Hotel Post venter.
Ha en blågul søndag!

God dag fra Gamle Oslo. Her er det ikke noe særlig strandliv å snakke om. Dagen består av jobbing fra sofa, pakking og favorittaktiviteten - vasking og rydding. Vi får håp det blir likarr i mårra. God søndag med eller uten fire lilla lys.

Back