• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Someone

Moderator
Medlem
God søndag

God morgen fra Sandaker. Våknet til regn, men ser ut som det på et eller annet tidspunkt skal gi seg da jeg har planlagt en liten sykkeltur. Baconet er på plass i pannen, så snart er det frokost. Middagsgjester i kveld, så må og finne frem kverne så jeg får begynt på mine spesialburgere: Baconinfuserte burgere, med hjemmelagde hamburgerbrød. Ha en fin dag

Re: God søndag

God søndag.
Ny dag, nye muligheter. Selv om mulighetene er der, så er det likevel ikke stort som skal skje idag.
Tror rett å slett jeg forsetter i samme spor som igår jeg likegodt - finner sofaen.

Ha en fin dag :cool:

God morgen fra Oslo.
Hadde store planer om å dra på streetfood festivalen ved domkirka i dag, men siden det begynte å regne så fælt, så blir det en snartur til MXP i stedet.

Ha en fin søndag :)

Morn frå eit resort på Mallorca ein stad. Eit stikkord: regn. Så den einaste heilt frie fridagen på eit halvt år går nok med til jobb istadenfor strandliv, ser det ut til. Jaja. Konferanse frå og med i morgon, då blir det iallefall ikkje avslapp. Ha ein bra ein!

God søndag fra gullstuen.

Her skal man humpe seg sørover før man ikveld ender opp i Tel Aviv. 3 dager med jobb før kursen kan settes hjemover igjen.

TK hele veien, bak gardina :p

Ha en fin søndag!

God morgen fra Stavanger. Skikkelig sløvemorgen i dag. Men om et par timer å det å få fingen ut og sette i gang med indre og utetjeneste.

Ha en fin søndag forumister :)

Solen skinner i Berlin:) Og siden alle shoppingsentre heldigvis er stengt, ser det ut til at det kan bli en liten tur ut på Berlin Air Show i dag. Ha en aldeles fortreffelig dag!

God søndag fra Flughafen Køln Bonn. Skulle vært i lufta, men DY er ikke på rute her i dag, en time forsinkelse varslet. DY til Malaga ser dog ut til å gå presis. Hyggelig opphold her, og i dag fin sommerdag. Tipper at antall kilo på nordmenn hjem herfra er litt høyere enn på utreise.....

Morn fra studentbyen.
Godt utpå morgenkvisten før man trasket inn døra, søndagsavisen var allerede levert. Ikveld er det bursdagsfeiring for et par kamerater, så ikke mange timene restutisjon, men det overlever man helt fint

God formiddag, det duret voldsomt på utsiden her plutselig. Dc3-en i knehøyde på sightseeing. GROMLYD!!!

G'morgen fra et varmt og fuktig Orlando. Klar for et par dagers parkhælvete. Blue Man Group i går kveld. Sinnsykt bra. Spiste middag på HRC, hvor det var en god ansamling Real-fans, skal man dømme etter vrælene rundt baren.

Parkhælvetet ...
a7utuhyj.jpg

Back